Ford zobowiÄ…zuje siÄ™ do przecierania szlaków w epoce transformacji przemysÅ‚u motoryzacyjnego i dostarczy klientom do koÅ„ca 2020 roku 14 zelektryfikowanych pojazdów. Obiecuje także elektryczne napÄ™dy dla gamy wszystkich pojazdów osobowych, które bÄ™dÄ… wchodzić na rynek.
– Ten nowy kierunek to dla marki znacznie wiÄ™cej, niż kampania marketingowa. Dla pracowników Forda to nowe, pionierskie podejÅ›cie, bÄ™dÄ…ce odzwierciedleniem szybkiego tempa naszych czasów i pokazujÄ…ce pozycjÄ™ Forda na czele przemian – powiedziaÅ‚ Anthony Ireson, dyrektor ds. komunikacji marketingowej, Ford Europe. – Mamy gamÄ™ bardzo wyrazistych produktów, bogatych w innowacje i nowe rozwiÄ…zania techniczne, które pokochajÄ… nasi klienci. Przewodzi pod tym wzglÄ™dem znakomity Mustang Mach-E.
DostÄ™pny w przedsprzedaży na wybranych Europejskich rynkach, stworzony od podstaw, w peÅ‚ni elektryczny Mustang Mach-E zostaÅ‚ zaprezentowany w pierwszej telewizyjnej reklamie serii „Bring on Tomorrow” – zmieniajÄ…c wyobrażenie na temat Mustanga, jako symbolu wolnoÅ›ci, postÄ™pu, wysokich osiÄ…gów i odrobiny buntu, a teraz bÄ™dÄ…cego uosobieniem elektrycznej przyszÅ‚oÅ›ci Forda.
Druga reklama telewizyjna zadebiutowała niedawno we Włoszech, a następnie w całej Europie, będzie emitowana w pierwszym kwartale tego roku i przedstawia crossovera Ford Puma, oferującego zaawansowany, oszczędny układ miękkiej hybrydy i przyciągające spojrzenia nadwozie.
Trzecia reklama telewizyjna, która pojawi siÄ™ w kwietniu, bÄ™dzie skupiona na zupeÅ‚nie nowym SUV-ie, Kuga – najbardziej zelektryfikowanym pojeździe Forda, oferowanym w 2020 roku w wersjach: z miÄ™kkÄ… hybrydÄ…, peÅ‚nÄ… hybrydÄ… oraz w hybrydowej plug-in. We wszystkich trzech reklamach wykorzystano utwór „Power” Kanye’go Westa, wybrany ze wzglÄ™du na swojÄ… energiÄ™ i prostotÄ™, a także liryczne motywy na temat pewnoÅ›ci siebie, determinacji i nowoczesnoÅ›ci.
PodkreÅ›lajÄ…ce postÄ™powego ducha Forda i zaangażowanie firmy w rozwijanie napÄ™dów elektrycznych, wszystkie telewizyjne reklamy zostaÅ‚y wyprodukowane przez AMV BBDO i wyreżyserowane przez Nicolaia Fuglsiga, który zdobyÅ‚ ponad 175 wyróżnieÅ„ za komercyjnÄ… pracÄ™ reżyserskÄ…, w tym 4 nominacje do nagrody Emmy oraz nagrodÄ™ za caÅ‚oksztaÅ‚t twórczoÅ›ci w 2013 roku. Jest autorem takich reklamowych produkcji jak: „Balls” dla Sony, „Sapeurs” dla Guinnessa i „Possibilities” dla Nike.
*Ford Puma EcoBoost Hybrid – emisja CO2 od 96 g/km, zużycie paliwa od 4,2 l/100 km NEDC
**Ford Kuga Plug-In Hybrid – emisja CO2 od 26 g/km, zużycie paliwa od 1,2 l/100 km NEDC
***Ford Transit EcoBlue Hybrid – emisja CO2 od 111 g/km, zużycia paliwa od 4,3 l/100 km NEDC
****Mustang Mach-E i Kuga Hybrid – oficjalne dane homologacyjne dotyczÄ…ce zużycia paliwa i emisji CO2 zostanÄ… podane przed rozpoczÄ™ciem sprzedaży.