Pod hasłem „POCZĄTEK NOWEGO” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek nowe modele SUV-a Mitsubishi ASX i pickupa L200. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku marki spod znaku Trzech Diamentów, poinformowanie klientów o premierach nowych modeli i o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną.
Nowe modele reklamowane są za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, radia oraz internetu wraz z kanałami social media. W ramach pierwszego etapu kampanii klienci zapraszani są na Dni Otwarte, które potrwają do 26 października.
Nowe Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX – kompaktowej wielkości SUV japońskiej produkcji jest napędzany nowym, benzynowym silnikiem z systemem zmiennych faz rozrządu o pojemności 2.0 litra, który współpracuje z automatyczną przekładnią CVT ze sportowym trybem pracy i 6 przełożeniami oraz z skrzynią manualną. Wyróżnia się całkowicie nowym, niezwykle wyrazistym projektem nadwozia z charakterystycznymi reflektorami LED i nowym systemem multimedialnym z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym. Mitsubishi ASX jest oferowane z napędem na jedną lub dwie osie.
Słynące z wytrzymałości i niezawodności nowe Mitsubishi L200 przykuwa wzrok muskularną stylistyką nadwozia. Do napędu posłuży nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, współpracujący z 6-biegową automatyczną lub manualną przekładnią. System napędu 4WD najnowszej generacji gwarantuje lepsze zdolności terenowe, także dzięki nowej funkcji Off-Road. Mitsubishi L200 wyróżnia także spośród konkurencji możliwość korzystania z napędu 4x4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni. Poprawiono komfort i własności jezdne a na liście wyposażenia znalazło się kilkanaście zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
„Najnowsza kampania reklamowa jest adresowana do nowych i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi, którzy doceniają znakomity, odważny design, wygodę i świetne własności jezdne, które wyróżniają obydwa nowe modele Mitsubishi. Przekaz ma na celu przedstawienie nowych pojazdów i budowanie wizerunku marki w oparciu o najważniejsze cechy i dziedzictwo marki Mitsubishi – eksperta w świecie SUVów i aut z napędem na 4 koła.”- komentuje Łukasz Wójcik dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Mitsubishi ASX i L200 została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część kampanii zaprasza klientów na Dni Otwarte, które zorganizowano we wszystkich autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w Polsce (lista salonów na www.mitsubishi.pl/dealerzy). Na tę okazję przygotowano spot 15’’ emitowany w telewizji, na YouTube, VOD i w stacjach radiowych.
Drugi etap ma za zadanie budować świadomość nowych modeli, wzmocnić wizerunek marki spod znaku Trzech Diamentów oraz zachęcić klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania w drugim etapie wykorzysta spoty 30’’ emitowane w TV, radiostacjach, VOD oraz YouTube.
Kampania jest realizowana w najbardziej efektywnych kanałach komunikacyjnych: TV, internecie, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także w radiu. Ponadto marka uruchomiła strony (z konfiguratorem, który wykorzystuje format 360 stopni).
Kampania „NOWY POCZĄTEK”, bazująca na ogólnoświatowym, wyróżniającym się spocie reklamowym, na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Bluerank, Digital Sunset, Kalicińscy.com i Oxymoron.
Ceny nowego Mitsubishi ASX w ofercie premierowej startują od 74 490 zł. Nowego SUV-a można zamówić w jednym z pięciu poziomów wyposażenia. Auta da się skonfigurować na wiele różnych sposobów, także w kwestii wyboru układu przeniesienia napędu (4 odmiany 2WD MT, trzy 2WD z CVT oraz trzy z napędem 4WD CVT). Dzięki wprowadzeniu wielu rozwiązań bez dopłaty (np. pakiet świateł LED o wartości 3500 zł jest za darmo w każdej wersji) lub obniżeniu ceny (np. dopłata do automatycznej przekładni CVT to jedyne 5000 zł) suma korzyści może sięgnąć nawet 10 000 zł. Klienci najprawdopodobniej najchętniej będą sięgać po wersję Intense w której bogate wyposażenie idzie w parze z bardzo korzystną ceną, szczególnie na tle ofert innych marek.
Ceny nowego Mitsubishi L200, które jest dostępne w 5 wersjach wyposażenia, zaczynają się od 135 990 zł a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto.
Ubezpieczenie Autocasco to nieodłączna część pakietu dealerskiego w programie Ford Ubezpieczenia, która jest coraz częściej wybierana przez polskich kierowców. Odpowiednio dobrana polisa to bezpieczeństwo i pewność, że w razie niefortunnego zdarze...więcej »
Czas wakacji wiąże się z planowaniem krótszych i dłuższych podróży. Wiele osób decyduje się na rodzinny wyjazd ze swoim czworonożnym przyjacielem. Jak bezpiecznie przewozić zwierzę autem i co mówi o tym prawo o ruchu drogowym?...więcej »
Dla firmy znanej kiedyś jako quattro GmbH te cztery litery oznaczały jeszcze bardziej usportowione wersje i tak już bardzo wydajnych modeli RS 6 i RS 7. Były one zgodne z filozofią podnoszenia techniki samochodowej na jeszcze wyższy poziom, tj. uzyskania...więcej »
Legendarny Ford Mustang podnosi swój prestiż w sportowym świecie dzięki dzisiejszemu oficjalnemu debiutowi Mustanga GT4 w wyścigu CrowdStrike 24 Hours of Spa na słynnym torze Spa-Francorchamps we wschodniej Belgii.
...więcej »
Niedługo po prezentacji Mustanga GT3 na torze Le Mans, która miała miejsce w piątek 9 czerwca, Ford poinformował, że premiera nowego Mustanga GT4 odbędzie się w środę 28 czerwca 2023 r. o godzinie 14:00 czasu środkowoeuropejskiego na kultowym torze ...więcej »
pełni elektryczny, zeroemisyjny model marki Volkswagen Samochody Dostawcze ? ID. Buzz, świetnie sprawdza się w roli samochodu firmowego. Może być nie tylko towarzyszem codziennych operacji w przedsiębiorstwie ? samochodem serwisowym, pojazdem do realiza...więcej »
Ford Performance przygotowuje się do 101. edycji wyścigu Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb, współorganizowanego przez Gran Turismo, stawiając na starcie elektrycznego, udoskonalonego Forda SuperVana 4.2. Wyczekiwane w sportowym świecie wydarz...więcej »
Obsługa samochodów z telefonu nie jest już niczym nowym, a we współczesnych pojazdach jest właściwie koniecznością. Mustang Mach-E nie jest wyjątkiem, a Ford zadbał o rozbudowaną listę możliwości. Model od rynkowej premiery zachwyca możliwości...więcej »
Przy okazji zakończenia testów marka Volkswagen zdradza nieco szczegółów na temat kolejnej generacji swojego obecnie najlepiej sprzedającego się modelu: Tiguan nr 3 będzie dostępny z nowo opracowanym systemem aktywnej kontroli zawieszenia i innymi fun...więcej »
VW Bus Festival 2023, który odbędzie się w dniach od 23 do 25 czerwca w Hanowerze, to nie tylko największe międzynarodowe spotkanie miłośników mikrobusów Volkswagena, ale również największa w historii marki Volkswagen Samochody Dostawcze ekspozycja...więcej »
Ford Performance uczestniczył w większej liczbie wyścigów i zwyciężał w większej liczbie serii, krajów i torów, niż jakakolwiek inna firma na świecie. Od Le Mans po Monako, od Daytona po Bathurst, od pustyni Finke po Ensenadę w Meksyku. Musi jedna...więcej »
Międzynarodowy VW Bus Festiwal 2023, przez trzy dni (od 23 do 25 czerwca) będzie najjaśniejszą gwiazdą wszechświata mikrobusów marki Volkswagen. Festiwal, w którym weźmie udział 6000 pojazdów, w tym prężna reprezentacja samochodów z Polski, jest ...więcej »
Ford Ranger Raptor został Samochodem Roku Wirtualnej Polski. Nowa generacja pick-upa Forda wygrała w głównej kategorii konkursu, pokonując aż 31 innych modeli.
...więcej »
Volkswagen ID.7, flagowy model z rodziny elektrycznych samochodów zbudowanych na platformie MEB, do salonów trafi jeszcze w tym roku. Zanim się to stanie, będzie można obejrzeć ten samochód w butikowym salonie w Warszawie ? Volkswagen Home. ID.7 to jede...więcej »
Od premiery najnowszego modelu elektrycznego hiszpańskiej marki - Tavascana - minął dopiero miesiąc, a design samochodu już cieszy się uznaniem w branży oraz pozytywnym odbiorem motoryzacyjnych entuzjastów. Pierwszy elektryczny SUV marki został doceni...więcej »
Małopolska Joy Ride Festiwal to największa w Polsce impreza rowerowa łącząca najróżniejsze odmiany dwukołowych sportów ektremalnych i goszcząca zawodników rywalizujących w różnych konkurencjach. W organizacji tego niezwykłego przedsięwzięcia p...więcej »
Rozpoczynający się sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miłośnikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcę za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spędzać noce ?na dziko?, na łoni...więcej »
Dane ze Strefy Płatnego Parkowania na warszawskim Mokotowie i w Śródmieściu pokazują, przy których ulicach parkuje najwięcej aut z zielonymi tablicami i jaką część wszystkich samochodów stanowią. W ciągu roboczego tygodnia jest ich nawet 5-7 proc...więcej »
Audi A6 i Audi A7 oraz ich wersje S, w roku modelowym 2024 zyskują nowy, oszałamiający wygląd. Oprócz nowo zaprojektowanych linii wyposażenia z niezależnymi przednimi i tylnymi elementami stylistycznymi, te modele klasy luksusowej charakteryzują się t...więcej »