Design koncepcyjnego Forda S-MAX oparto na wytycznych najnowszej, globalnej strategii stylistycznej marki. Z przodu wzrok przykuwa wysoko poprowadzony grill oraz klosze reflektorów diodowych wyra藕nie zachodz膮ce na boki karoserii, a charakterystyczny zarys pokrywy silnika p艂ynnie 艂膮czy si臋 ze strom膮 przedni膮 szyb膮, która z kolei daje pocz膮tek wyrazistemu profilowi przeszkolonego dachu.
Przedni膮 cz臋艣膰 funkcjonalnej kabiny, która pomie艣ci膰 mo偶e do siedmiu osób, podporz膮dkowano kierowcy. Dynamiczne kszta艂ty i formy tworz膮 czytelny panel instrumentów, który umieszczono wysoko w konsoli 艣rodkowej, co daje wra偶enie wi臋kszej przestrzeni.
Ford S-MAX Concept posiada równie偶 szereg nowoczesnych rozwi膮za艅 z dziedziny bezpiecze艅stwa i komfortu jazdy, takich jak system zapobiegaj膮cy kolizjom przy ma艂ych pr臋dko艣ciach. W konsoli 艣rodkowej znalaz艂o si臋 miejsce dla nowoczesnego ekranu Dual-View, który wy艣wietla dwa ró偶ne obrazy widoczne zale偶nie do k膮ta patrzenia, dzi臋ki czemu kierowca ma sta艂y dost臋p do wa偶nych informacji dotycz膮cych jazdy, a pasa偶er zasiadaj膮cy na przednim fotelu mo偶e w tym samym czasie ogl膮da膰 film.
Nowy Ford Mondeo Vignale Concept, który zosta艂 zaprezentowany w czterodrzwiowej wersji sedan oraz kombi, 艂膮czy w sobie elementy tradycyjne z nowoczesnym designem i materia艂ami. Pojazd wykorzystuje nowatorskie rozwi膮zania technologiczne, takie jak system Park Assist z tyln膮 kamer膮, u艂atwiaj膮c膮 parkowanie. We wn臋trzu znajdziemy skórzane pod艂okietniki w drzwiach oraz fotele z mi臋kkiej skóry naturalnej z oznaczeniami serii Vignale.
Wysokogatunkow膮, mi臋kk膮 skór膮 obszyto równie偶 ko艂o kierownicy, panel instrumentów, konsol臋 艣rodkow膮 oraz 艣rodkowy pod艂okietnik.
Nowa wersja Forda Focus 1.0-litre EcoBoost to pierwszy nie-hybrydowy samochód rodzinny z silnikiem benzynowym, który w chwili swej europejskiej premiery w 2014 roku emitowa艂 b臋dzie poni偶ej 99 g CO2 na kilometr*. Pojazd wyposa偶ono w specjalnie zmodyfikowany, stukonny silnik 1.0 EcoBoost oraz pakiet rozwi膮za艅 technologicznych Ford ECOnetic, który obejmuje opony o niskim oporze toczenia, unikaln膮, aerodynamiczn膮 konstrukcj臋 spodniej cz臋艣ci podwozia oraz zoptymalizowan膮 charakterystyk臋 prze艂o偶e艅 skrzyni biegów.
Na frankfurckim salonie prezentowany jest równie偶 bolid 2013 Formula Ford nap臋dzany seryjnym silnikiem 1.6 EcoBoost. Wydajna, turbodo艂adowana jednostka posiada elektronik臋 zmodyfikowan膮 dla potrzeb udzia艂u w wy艣cigach, dzi臋ki czemu generuje moc ponad 200 KM.
Oprócz tego na stoisku Forda zadebiutowa艂a produkcyjna wersja Forda Tourneo Courier, czyli najmniejszego przedstawiciela rodziny Tourneo, którego pi臋cioosobowa, najprzestronniejsza w tym segmencie konstrukcja oferuje wysok膮 funkcjonalno艣膰, niskie zu偶ycie oraz wysoki poziom bezpiecze艅stwa.
Nowy model, który w europejskich salonach sprzeda偶y ma pojawi膰 si臋 w po艂owie 2014 roku, do艂膮czy do pi臋cioosobowego Forda Tourneo Connect oraz do siedmioosobowego Forda Grand Tourneo Connect i Tourneo Custom.