„Jest nam niezmiernie miÅ‚o ogÅ‚osić, że w ramach ofensywy produktowej prowadzonej w RPA na tamtejszy rynek zostanÄ… wprowadzone w 2015 r. dwa zupeÅ‚nie nowe samochody marki Opel. Modele ADAM i Mokka stanowiÄ… kontynuacjÄ™ tradycji niemieckiego producenta samochodów, co znajduje odzwierciedlenie w ich fascynujÄ…cej stylistyce, gwarancji wyjÄ…tkowej przyjemnoÅ›ci jazdy oraz praktycznych innowacjach” – mówi Peter Küspert, wiceprezes i dyrektor ds. sprzedaży i obsÅ‚ugi posprzedażnej Grupy Opel. „Oba samochody zaprezentowano goÅ›ciom zeszÅ‚orocznego MiÄ™dzynarodowego Salonu Samochodowego w Johannesburgu, gdzie spotkaÅ‚y siÄ™ z bardzo pozytywnÄ… reakcjÄ… ze strony poÅ‚udniowoafrykaÅ„skich konsumentów i mediów”.
W pierwszych siedmiu miesiÄ…cach 2014 r. sprzedaż samochodów marki Opel wzrosÅ‚a w RPA o 54%. SpóÅ‚ka planuje zwiÄ™kszenie swojego udziaÅ‚u w tym rynku poprzez wprowadzenie do kluczowych segmentów konkurencyjnych i interesujÄ…cych nowych produktów.
„Prace nad dostosowanymi do lokalnego rynku silnikami i modelami zostanÄ… ukoÅ„czone niedÅ‚ugo przed ich wprowadzeniem do sprzedaży. Już teraz możemy jednak potwierdzić, że zarówno Opel ADAM, jak i Opel Mokka bÄ™dÄ… wyposażone w najnowsze rozwiÄ…zania technologiczne i innowacje firmy Opel” – wyjaÅ›nia wiceprezes GM na RepublikÄ™ PoÅ‚udniowej Afryki Ian Nicholls. „Opel ADAM przyciÄ…gnie nowÄ… generacjÄ™ klientów marki Opel i otworzy fascynujÄ…cy Å›wiat spersonalizowanej motoryzacji przed kierowcami, którzy poszukujÄ… niepowtarzalnych wrażeÅ„ za kierownicÄ…”.
Mokka zrewolucjonizuje rosnÄ…cy segment kompaktowych samochodów sportowo‑użytkowych
Nowa Mokka, która pojawi siÄ™ w sprzedaży w drugim kwartale 2015 r., zostanie wyposażona w szereg interesujÄ…cych rozwiÄ…zaÅ„ opracowanych w odpowiedzi na specyficzne potrzeby poÅ‚udniowoafrykaÅ„skich kierowców kompaktowych samochodów sportowo-użytkowych (SUV). Wszystkie nowe modele, od wersji bazowej wzwyż, bÄ™dÄ… miaÅ‚y imponujÄ…ce parametry i standard wyposażenia w konkurencyjnych cenach. Mokka wzbogaci rozrastajÄ…cy siÄ™ segment kompaktowych SUV-ów o gwarancjÄ™ mocnych i ekscytujÄ…cych wrażeÅ„ z jazdy, niemieckÄ… inżynieriÄ™ i nowoczesne technologie.
„W Europie na MokkÄ™ zÅ‚ożono już 270 tys. zamówieÅ„. Wynik ten jest nie tylko bardzo istotnym wskaźnikiem rozwoju marki Opel na poziomie globalnym, ale Å›wiadczy również o wysokiej konkurencyjnoÅ›ci modelu w segmencie odnotowujÄ…cym gwaÅ‚towny wzrost na caÅ‚ym Å›wiecie. Oczekujemy, że Mokka zachÄ™ci do marki Opel nowÄ… grupÄ™ obeznanych z nowinkami motoryzacyjnymi konsumentów, którzy poszukujÄ… modnego kompaktowego SUV-a oferujÄ…cego zarówno niezapomniane wrażenia za kierownicÄ…, jak i solidność, jakość i precyzjÄ™, z których sÅ‚ynÄ… niemieckie produkty” – podsumowuje Küspert.
Silniki, specyfikacje techniczne i parametry lokalnych wersji zostaną przedstawione niedługo przed wprowadzeniem do sprzedaży.