FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Audi City
  Dodano: 2016-06-20
Wyświetlono: 2417 razy
Audi City
Audi City wyznacza kierunek, jak w przyszłości będzie wyglądał proces sprzedaży samochodów segmentu premium.
foto © Audi

Ten istniejący w rzeczywistości, a mimo to wirtualny sklep, prezentuje w cyfrowej formie całą paletę modelową czterech pierścieni, a dodatkowo zapewnia osobistego doradcę i obsługę na najwyższym poziomie. Koncepcja salonu łączy zalety tradycyjnego handlu, z całą gamą cyfrowych innowacji. Dzięki temu, Audi City staje się kluczowym dla koncernu z Ingolstadt laboratorium prowadzonych wirtualnie działań sprzedażowych. Pierwszy salon Audi City uruchomiony został w roku 2012 i od tego czasu cztery pierścienie, będąc pionierem na tym przyszłościowym polu, ciągle poszerzają i rozwijają tą przynoszącą sukcesy koncepcję.

Miejsca, w których salony Audi City witają swych gości, to absolutny przełom jeśli chodzi o sprzedaż samochodów. To najbardziej prestiżowe lokalizacje w centrach światowych metropolii – od Berlina, Londynu czy Paryża po Stambuł i Pekin. Na niedużej powierzchni salonu, prezentowane są wszystkie modele znajdujące się w gamie sprzedażowej Audi. Prezentacja jest cyfrowa, wirtualna, choć dzięki nowoczesnej technice poczuć się można, jakby oglądało się prawdziwy samochód w swych naturalnych wymiarach.

Technika pomaga klientom zobaczyć wybrane auto w skali 1:1 na specjalnym ekranie, tzw. powerwallu, którego wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Z pomocą powerwall’a możliwe jest też przeprowadzenie indywidualizacji takiego samochodu na setki sposobów.

Audi City pozwala doświadczyć wszystkich zalet marki z Ingolstadt, bez stresu związanego z kupnem. W tym miejscu nie ma absolutnie znaczenia, czy odwiedzająca salon osoba przyszła by „posurfować” w świecie Audi, czy chce zasięgnąć informacji o najnowszych rozwiązaniach technicznych i usługach spod znaku czterech pierścieni, czy zawitała tu by skonfigurować i od razu zamówić swoje wymarzone Audi. Co więcej, każdy gość tego innowacyjnego salonu ma do swej dyspozycji pełne spektrum usług oferowanych w każdym salonie tradycyjnym, ponieważ z punktu widzenia organizacji procesu sprzedaży, Audi City określić można jako „wartość dodaną” do konwencjonalnego salonu dealerskiego Audi.

Audi AG ciągle rozwija tę pionierską koncepcję. Po uruchomieniu pierwszego salonu Audi City w roku 2012, w pobliżu londyńskiego Piccadilly Circus, ruszyły kolejne: w 2013 swe podwoje otworzył salon w sercu Pekinu, a w 2014 przy Kurfürstendamm w Berlinie.

W maju 2016 Audi City w swej najnowszej odsłonie ruszyło w Stambule. Prezentowane tam wirtualne modele Audi wyglądają jeszcze bardziej realnie, niczym na zdjęciach, a cyfrowe systemy prezentacyjne oszczędzają większe ilości energii, a co za tym idzie zmniejszają koszty funkcjonowania salonu. 14 czerwca 2016r., piąte już Audi City otwarte zostało w Paryżu.

Jednocześnie cztery pierścienie wzmacniają integrację Audi City ze swoją światową siecią dealerską, dostosowując wiele używanych tam systemów i elementów do modułowego użycia w konwencjonalnym salonie samochodowym. Od początku roku 2016, już 30 stacji dealerskich na całym świecie zdecydowało się na adaptację wybranych modułów Audi City do potrzeb własnej działalności handlowej. Zakłada się, że do końca tego roku, takich salonów będzie już około dwustu.

Audi City: misja

Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi, związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto, najpierw zasięga informacji o nim w internecie. Oceny produktów i marek w sieciach społecznościowych, są dziś jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone.

Osoba „uzbrojona” w dużą dawkę wstępnych informacji jeszcze przed wejściem do salonu dealerskiego, jest w trakcie rozmowy z doradcą bardziej wymagająca i stawia przed nim więcej zadań jeśli chodzi o porównania, rozważanie różnych opcji i wybór spośród olbrzymiej oferty. Podobnie jest z wyborem „szytych na miarę” usług finansowych, usług mobilnych, serwisu czy oddawaniem auta w rozliczeniu przy zakupie nowego. We wszystkich tych sytuacjach dialog z doradcą handlowym jest niezmiernie istotny.

Dla wielu ludzi spontaniczny i nie stwarzający komplikacji kontakt z daną marką jest bardzo ważny. Bez znaczenia czy kontakt ten następuje osobiście, czy przy wykorzystaniu platformy cyfrowej, na przykład podczas przerwy obiadowej w pracy, weekendowych zakupów czy z kanapy we własnym mieszkaniu. Zamiarem Audi było połączenie zalet rzeczywistego i cyfrowego świata, ich kompleksowa integracja i stworzenie w ten sposób mechanizmu pozwalającego klientom szczegółowo zapoznać się z propozycją i zaletami marki.

Audi City jest propozycją takiego właśnie mechanizmu. Koncepcja stworzona została z myślą o umieszczeniu salonów w najbardziej prestiżowych lokalizacjach wielkich metropolii, a więc tych miejsc, w których rodzą się trendy, w których żyje bardzo zróżnicowane społeczeństwo i gdzie skupiają się również przedstawicielstwa i sklepy wiodących marek wielu innych branż. W takich właśnie, najlepszych z punktu widzenia handlu miejscach, znajdują się salony Audi City łączące przestrzeń fizyczną z wirtualną.

Centralnym elementem każdego z takich salonów jest ogromny, sięgający od podłogi do sufitu ekran, tzw. powerwall, na którym wyświetlane są cyfrowe prezentacje każdego wybranego modelu Audi, pokazujące samochód w jego naturalnych wymiarach. Po raz pierwszy w historii firmy, na takim ekranie klient przejrzeć może absolutnie wszystkie modele z oferty Audi. Jest to o tyle ważne, że w myśl ofensywy modelowej czterech pierścieni, gama modelowa Audi poszerzyła się ostatnio z 23 modeli w roku 2007, do ponad 50 na koniec roku 2015.

Klient ma dziś do wyboru miliony konfiguracji uwzględniających różne modele, kolory nadwozia, opcje wyposażenia czy dodatkowe funkcje. W Audi City może obejrzeć w najdrobniejszych szczegółach każdą z nich, wpisując się w ten sposób w światowe trendy zmierzające ku prezentacji jak najbardziej zindywidualizowanej oferty. Coraz więcej klientów chce jeździć skonfigurowanym „wyłącznie dla mnie” Audi, stąd już na etapie wyboru modelu w salonie sprzedaży, chcą zapoznać się z każdym detalem samochodu i jego wyposażenia.

W procesie tym, klienta wspomaga Audi ekspert. Jest on osobą pierwszego kontaktu na każdym etapie: od wyboru i zakupu auta, aż po obsługę usług posprzedażowych. Do prowadzenia szczegółowych rozmów na linii klient – doradca, w Audi City wydzielono specjalne, komfortowe i ekskluzywne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounges.

Audi ekspert jest do dyspozycji swoich klientów również po zakończeniu rozmów handlowych. Organizuje na przykład proces odbioru i dostarczenia nowego auta. Każdy z salonów Audi City współpracuje z najbliższą sobie stacją dealerską Audi, służącą klientom swoją wiedzą, dającą możliwość odbycia jazdy próbnej, czy w końcu będącą centrum serwisowym zakupionego w Audi City samochodu.

Audi City przenosi na wyższy poziom sposób sprzedaży samochodów marki Audi, a dzięki swej innowacyjności zdobywa kolejne rzesze klientów. Oddźwięk z jakim spotkało się uruchamianie takich salonów, potwierdza sukces tej koncepcji. Pekińskie Audi City tygodniowo odwiedza średnio 5000 gości. W Londynie, sprzedaż wzrosła aż o 70 procent w porównaniu do sprzedaży notowanej przez znajdujący się w tym samych miejscu wcześniej, konwencjonalny salon Audi. Co ważne, aż 60 procent spośród klientów Audi City, to zupełnie nowi klienci marki. Również berlińskie Audi City zyskało już miano salonu najwyższej jakości. Jego klienci wydają około jednej czwartej więcej (porównując ze średnią wszystkich berlińskich salonów Audi) na dodatkowe wyposażenie z najwyższej półki.

Lokalizacje

Audi City Londyn


Pierwsze na świecie Audi City uruchomione zostało latem 2012r. w brytyjskiej stolicy, w bezpośrednim sąsiedztwie Piccadilly Circus. Za historyczną fasadą budynku, kryje się bardzo nowoczesna powierzchnia wystawiennicza wielkości około 850 m.kw., zlokalizowana na dwóch poziomach. Na parterze znajdują się cztery stoły z dotykową powierzchnią służące do sterowania modułami powerwall. Każdy z takich modułów ma – podobnie jak całe pomieszczenie – 2,76 metra wysokości i 4,60 metra szerokości, a rozdzielczość ekranu to ponad dwa miliony pikseli. Ekrany powerwall mają razem około 50 metrów kwadratowych powierzchni.

Audi City w Londynie oferuje też aż trzy Customer Private Lounges do osobistych rozmów z doradcami. Każda z nich z własnym stołem dotykowym i dużym ekranem. Za prawidłowe działanie zarówno powerwall’i, jak i dotykowych stołów, odpowiada siedemnaście wysoce wydajnych komputerów i trzy serwery. Cyfrowy showroom ma też miejsce, w którym ustawiono cztery jak najbardziej realne modele Audi oraz specjalne pomieszczenie przeznaczone do wydawania zamówionych samochodów do rąk klientów.

Audi City Pekin

Na początku roku 2013, pierwsze w Azji Audi City otworzyło swoje bramy przy prominentnej ulicy Changan w Pekinie, w bezpośrednim sąsiedztwie placu Tiananmen.

Audi City Beijing jest największą tego typu placówką na świecie – jego powierzchnia to 2100 m.kw. Sześć modułów powerwall zamontowanych na parterze salonu ma łączną powierzchnię ekranów: 94 m.kw. Na piętrze, na klientów czekają cztery Customer Private Lounges, każda z własnym stołem dotykowym i z dużym ekranem.

Dwupiętrowy salon ma też miejsce dla 14 pojazdów demonstracyjnych. O cyfrową wydajność dotykowych stołów i ekranów powerwall dba 18 komputerów oraz trzy serwery.

Audi City Berlin

Pierwszy niemiecki cyfrowy showroom Audi, mieści się bezpośrednio przy Kurfürstendamm, przeżywającym renesans znanym bulwarze zakupowym w odnowionym centrum dawnego Berlina Zachodniego.

Łącznie z powierzchniami funkcyjnymi i biurowymi, ta flagowa placówka czterech pierścieni ma około 800 metrów kwadratowych i zajmuje dwa pierwsze piętra budynku sklepowo-biurowego. Już na wejściu, zwiedzający spotyka się z emanacją informatycznej energii Audi City. Ustawione tam trzy stoły dotykowe, komunikują tam z pięcioma modułami powerwall. Każdy moduł ma trzy metry wysokości (tyle samo co samo pomieszczenie) i pięć metrów szerokości. Rozdzielczość: 120 milionów pikseli. Wirtualne powierzchnie projekcyjne w Audi City Berlin to niemal 90 metrów kwadratowych. Trzy Customer Private Lounges są podzielone pomiędzy piętro i parter.

By zwizualizować jeden model Audi, potrzeba około 20 - 30 gigabajtów danych, stąd cały system oparty jest na dziewięciu komputerach wysokiej mocy obliczeniowej i na sześciu serwerach. Wirtualna prezentacja uzupełniona jest przez cztery realne, stojące w salonie egzemplarze Audi.

Oprócz prezentacji i sprzedaży samochodów, przed berlińskim Audi City stoją też inne zadania. Jest to miejsce wielu wydarzeń, imprez i spotkań, organizowanych w ramach zaangażowania marki w kulturalne życie stolicy Niemiec, np. w ramach festiwalu filmowego Berlinale, którego Audi AG jest partnerem od roku 2014.

Audi City Stambuł

Czwarte na świecie Audi City zostało otwarte w maju 2016r., w stambulskim centrum handlowym „İstinye Park”. Każdego roku, przez to centrum zaliczające się do najbardziej ekskluzywnych w tureckiej metropolii, przewija się ponad 17 milionów gości.

Dzięki wdrożeniu w Audi City Stambuł najnowocześniejszych rozwiązań technicznych, zapotrzebowanie na energię oraz koszty związane z funkcjonowaniem tej placówki zostały zredukowane o połowę. Technika cyfrowa jest tu jeszcze bardziej wydajna i pozwala na prezentację wszystkich modeli Audi z fotograficzną dokładnością.

Przemyślane rozwiązania związane z wydajnością widać również w powierzchni Audi City Stambuł. Spotkania z ofertą Audi odbywają się w pomieszczeniu o powierzchni mniej niż 250 metrów kwadratowych. Zamontowano tam aż trzy ekrany powerwall, o łącznej powierzchni 87 metrów kwadratowych. Konfiguracja i sterowanie cyfrowymi treściami odbywa się poprzez tablety, komunikujące się bezpośrednio z ekranami powerwall. Do dyspozycji klientów jest również Customer Private Lounge z własną ścianą multimedialną.  

Audi City Paryż

Pod jednym z najlepszych adresów Paryża, przy Place du Marché SaintHonoré, w bezpośrednim sąsiedztwie słynnego Place Vendôme i Rue SaintHonoré, 14 czerwca 2016 r. ruszyło piąte na świecie Audi City.

Na kompaktowej powierzchni około 350 metrów kwadratowych, Audi City Paryż zapewnia cztery „Customer Privat Lounges”, czyli miejsca osobistych rozmów z doradcami. W paryskim Audi City, na klientów oczekuje też nowe, nie proponowane dotąd rozwiązanie - „Audi Intelligence Lounge”, dzięki któremu pobyt w salonie jest jeszcze bardziej relaksujący i ekskluzywny.

Dużych ekranów o łącznej powierzchni około 40 metrów kwadratowych, można też używać do oglądania transmisji na żywo. Wtedy ekrany te są ze sobą połączone.

Technika i architektura

W pożądanych lokalizacjach centrów dużych miast, dostępnej przestrzeni jest wyjątkowo mało. Koncepcja Audi City przekuwa tą wadę w zaletę. Średnia wielkość Audi City - około 400 metrów kwadratowych – to zaledwie jedna trzecia powierzchni konwencjonalnego salonu samochodowego. Mimo to, i dzięki wysokiej elastyczności, pełna, choć wirtualna prezentacja samochodu, jest tu jak najbardziej możliwa.

Treści wirtualnych prezentacji w Audi City, przy pomocy kilku kliknięć mogą być dostosowane do specyficznych warunków rynku lokalnego oraz do zainteresowań tamtejszych klientów. Wszystkie placówki Audi City są połączone między sobą i z centralnym serwerem w Ingolstadt. Najbardziej aktualne informacje o produkcie, kampanie reklamowe oraz najnowsze wiadomości ze świata Audi i aktualizacje, są wgrywane bezpośrednio do programu prezentacyjnego.

Ponadto wszystkie ekrany zamontowane w salonie można połączyć w jeden ogromny ekran, na którym oglądać można np. transmisje z imprez sportowych z udziałem Audi, czy też z wydarzeń kulturalnych, nad którymi cztery pierścienie sprawują patronat. Wydarzenia takie, to również świetne okazje do organizacji w Audi City spotkań czy przyjęć. Audi City tworzy więc nową przestrzeń dla dialogu marki z otoczeniem, stając się częścią miejskiego życia.

Audi City otwiera nowe możliwości w prezentacji produktów, świadomie przesuwając na drugi plan koncepcję architektoniczną. Salon, wypełniony praktycznie w 100% powierzchniami projekcyjnymi, którego język formy i dobór barw wnętrza zredukowano do minimum, wyraźnie pełni rolę służebną wobec prezentowanych tam treści. Nowoczesna technika pozostaje dla gościa w znacznym stopniu niewidzialna. Dla przykładu weźmy zaawansowany system akustyczny: kieruje on dźwiękiem w ten sposób, by tylko wybrani zwiedzający mogli go słyszeć. W ten sposób tworzone są osobne przestrzenie, bez potrzeby ich fizycznego wydzielania.

Audi City wtapia się w otaczającą architekturę. Niemniej jednak, równocześnie kształtuje obraz ulicy, ponieważ przechodnie, przez jego przeszklone, wielkopowierzchniowe fasady, oglądać mogą prezentacje z wnętrza salonu. Oznacza to otwartość Audi City i łączy przestrzeń marki z publiczną przestrzenią ulicy.

Zwiedzanie Audi City

Audi City sprawia, że kupno samochodu, jeszcze przed odbyciem jazdy próbnej, staje się nie lada przeżyciem. Zwiedzający mogą skonfigurować wybrane przez siebie auto z pomocą tabletu lub dotykowego stołu, surfując po menu konfiguracji przy użyciu gestów palcami i wybierając opcje wyświetlane na ekranach o jakości HD. Na życzenie, klienta wesprzeć może tzw. przewodnik, który dodatkowo objaśni obszerną ofertę i cyfrową technikę.

Następnie obraz takiego zindywidualizowanego samochodu klient może przenieść na powerwall, czyli na ekran zajmujący często całą ścianę pomieszczenia. Tam zobaczyć można obraz pojazdu w skali niemal 1:1. Dynamiczny system akustyczny dba o to, by dźwięk dobiegający do uszu osoby stojącej przed powerwall’em - na przykład dźwięk silnika, muzyka czy informacje czytane przez lektora - dokładnie pasował do wybranego auta i do przedstawianych treści.

Dla gości przychodzących do Audi City z konkretnym zamiarem kupna samochodu, oddano do dyspozycji Customer Private Lounges, w których również znajdują się stoły dotykowe i duże ekrany. Tam klient może dalej personalizować swój wymarzony samochód, wybierając spośród całej gamy materiałów, skór czy lakierów. Każdy element oznaczony jest na ekranie kodem QR. Jeżeli klient chciałby porównać różne kombinacje kolorów, materiałów i wyposażenia, tak by osiągnąć zamierzony przez siebie efekt, zeskanować może każdy z takich kodów i dołączyć do wyświetlanej na ekranie konfiguracji. Następnie, z pomocą eksperta Audi, może bezpośrednio zlecić produkcję swojego nowego pojazdu. Istnieje też alternatywna opcja, w której wybraną i zakończoną konfigurację (oznaczoną osobnym kodem QR) klient zapisuje na własnym smartphonie. W ten sposób może „zabrać do domu” swój osobisty wybór i podczas kolejnej wizyty w Audi City lub u innego partnera Audi, dalej nad nim pracować.

Również czytniki na stołach dotykowych, przy pomocy funkcji QR rozpoznają aktualną konfigurację klienta i mogą ją w kilka sekund ponownie wyświetlić na ekranie powerwall. Pracownik Audi City może dzięki temu od razu nawiązać do aktualnego etapu procesu zakupowego, co oszczędza czas i polepsza jakość doradztwa.

Transfer rozwiązań do konwencjonalnego salonu samochodowego

Audi City z powodzeniem wpasowuje się w globalną sieć handlową czterech pierścieni. Jest też ważnym laboratorium innowacji w sprzedaży cyfrowej. Projekt jest ściśle połączony z klasycznym handlem, będącym cały czas wyznacznikiem jakości dostarczanych informacji i serwisu. Jednak transfer cyfrowych rozwiązań rodem z Audi City do konwencjonalnych salonów sprzedaży trwa.

Dealerzy Audi mogą elastycznie, i w zależności od potrzeb, integrować w swoich salonach stworzone z tą myślą moduły projektu. Audi AG nieustannie pracuje nad ich wydajnością. Postępy są widoczne. Przykładowo: w najnowszych salonach Audi City koszty sprzętu, obsługi i energii spadły o połowę.

Instalując w salonie gotowe moduły – np. Customer Private Lounge - dealer zyskuje możliwość cyfrowej prezentacji samochodów, z założeniem poniesienia niewielkich kosztów, mniejszych niż rozbudowa salonu.

Sam partner handlowy, przy wsparciu eksperta Audi, decyduje, jaki moduł najlepiej zaspokaja indywidualne potrzeby jego zakładu. Również zakres i wyposażenie w poszczególne komponenty, można elastycznie dopasować do lokalnych warunków.

Już około 30 dealerów z całego świata zaadaptowało w swoich salonach moduły Audi City. Do końca roku 2016 ma być ich dwustu. Widać zatem, że zalety cyfrowego newsroomu sukcesywnie trafiają również do salonu konwencjonalnego. To kolejny krok do połączenia realnego i cyfrowego świata spod znaku czterech pierścieni.



Źródło: Audi, informacja Mototarget.pl

 Pisaliśmy również
» Szczyty sportowego charakteru: od Audi S6 plus do Audi RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance
» Audi SQ8 e-tron - już dostępne w konfiguratorze i w sprzedaży w Polsce

Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:

Audi City:
w lewo
Audi City
© Audi
Audi City
© Audi
Audi City
© Audi
Audi City
© Audi
Audi City
© Audi
Audi City
© Audi
Audi City
© Audi
w prawo
Audi City Berlin:
w lewo
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
Audi City Berlin
© Audi
w prawo
Audi City Paris:
w lewo
Audi City Paris
© Audi
Audi City Paris
© Audi
Audi City Paris
© Audi
Audi City Paris
© Audi
Audi City Paris
© Audi
w prawo
 Inne artykuły
» Jak wybrać odpowiednie Autocasco? Wystarczy odwiedzić salon Forda 2023-07-20
  Forda puma serwis Ubezpieczenie Autocasco to nieodłączna część pakietu dealerskiego w programie Ford Ubezpieczenia, która jest coraz częściej wybierana przez polskich kierowców. Odpowiednio dobrana polisa to bezpieczeństwo i pewność, że w razie niefortunnego zdarze... więcej »

» Jak przewozić psa w samochodzie? Akcesoria Forda pomogą zapewnić bezpieczeństwo podróżującym pupilom 2023-07-11
  Czas wakacji wiąże się z planowaniem krótszych i dłuższych podróży. Wiele osób decyduje się na rodzinny wyjazd ze swoim czworonożnym przyjacielem. Jak bezpiecznie przewozić zwierzę autem i co mówi o tym prawo o ruchu drogowym?... więcej »

» Szczyty sportowego charakteru: od Audi S6 plus do Audi RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance 2023-06-28
  Dla firmy znanej kiedyś jako quattro GmbH te cztery litery oznaczały jeszcze bardziej usportowione wersje i tak już bardzo wydajnych modeli RS 6 i RS 7. Były one zgodne z filozofią podnoszenia techniki samochodowej na jeszcze wyższy poziom, tj. uzyskania... więcej »

» Ford prezentuje w Spa nowego Mustanga GT4, realizując zapowiedź dostarczenia wyczynowego Mustanga miłośnikom sportów motorowych na całym świecie 2023-06-28
  Legendarny Ford Mustang podnosi swój prestiż w sportowym świecie dzięki dzisiejszemu oficjalnemu debiutowi Mustanga GT4 w wyścigu CrowdStrike 24 Hours of Spa na słynnym torze Spa-Francorchamps we wschodniej Belgii. ... więcej »

» Poszerza się gama Mustangów wyścigowych ? Ford zaprezentuje nowego Mustanga GT4 w Spa w Belgii 2023-06-23
  Niedługo po prezentacji Mustanga GT3 na torze Le Mans, która miała miejsce w piątek 9 czerwca, Ford poinformował, że premiera nowego Mustanga GT4 odbędzie się w środę 28 czerwca 2023 r. o godzinie 14:00 czasu środkowoeuropejskiego na kultowym torze ... więcej »

» Volkswagen ID. Buzz we flocie Hilti Poland - wizytówka firmy i dowód zrównoważonego rozwoju 2023-06-21
  pełni elektryczny, zeroemisyjny model marki Volkswagen Samochody Dostawcze ? ID. Buzz, świetnie sprawdza się w roli samochodu firmowego. Może być nie tylko towarzyszem codziennych operacji w przedsiębiorstwie ? samochodem serwisowym, pojazdem do realiza... więcej »

» Moc i aerodynymika wyniosą elektrycznego Forda SuperVana 4.2 pod chmury podczas 101. edycji wyścigu na Pikes Peak 2023-06-21
  Ford Performance przygotowuje się do 101. edycji wyścigu Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb, współorganizowanego przez Gran Turismo, stawiając na starcie elektrycznego, udoskonalonego Forda SuperVana 4.2. Wyczekiwane w sportowym świecie wydarz... więcej »

» Co można zrobić z Mustangiem Mach-E z telefonu? Elektryczny samochód Forda oferuje więcej niż można się spodziewać 2023-06-15
  Obsługa samochodów z telefonu nie jest już niczym nowym, a we współczesnych pojazdach jest właściwie koniecznością. Mustang Mach-E nie jest wyjątkiem, a Ford zadbał o rozbudowaną listę możliwości. Model od rynkowej premiery zachwyca możliwości... więcej »

» Nowy Volkswagen Tiguan z nowymi technologiami topowej klasy i dużym zasięgiem w trybie elektrycznym 2023-06-15
  Przy okazji zakończenia testów marka Volkswagen zdradza nieco szczegółów na temat kolejnej generacji swojego obecnie najlepiej sprzedającego się modelu: Tiguan nr 3 będzie dostępny z nowo opracowanym systemem aktywnej kontroli zawieszenia i innymi fun... więcej »

» Volkswagen T1 Raupenfuchs i Volkswagen T2 Elektro - dwa unikalne samochody na VW Bus Festival 2023 2023-06-15
  VW Bus Festival 2023, który odbędzie się w dniach od 23 do 25 czerwca w Hanowerze, to nie tylko największe międzynarodowe spotkanie miłośników mikrobusów Volkswagena, ale również największa w historii marki Volkswagen Samochody Dostawcze ekspozycja... więcej »

» Ford Performance przygotowuje niezwykłego wyczynowego ?twardziela? Rangera Raptora T1+ do startu w Rajdzie Dakar 2023-06-14
  Ford Performance uczestniczył w większej liczbie wyścigów i zwyciężał w większej liczbie serii, krajów i torów, niż jakakolwiek inna firma na świecie. Od Le Mans po Monako, od Daytona po Bathurst, od pustyni Finke po Ensenadę w Meksyku. Musi jedna... więcej »

» Historia ikonicznych modeli: wyjątkowa wystawa klasycznych mikrobusów Volkswagena podczas VW Bus Festival 2023 2023-06-14
  Międzynarodowy VW Bus Festiwal 2023, przez trzy dni (od 23 do 25 czerwca) będzie najjaśniejszą gwiazdą wszechświata mikrobusów marki Volkswagen. Festiwal, w którym weźmie udział 6000 pojazdów, w tym prężna reprezentacja samochodów z Polski, jest ... więcej »

» Ranger Raptor Samochodem Roku Wirtualnej Polski 2023. Kolejne prestiżowe wyróżnienie dla nowej generacji pick-upa Forda 2023-06-01
  Ford Ranger Raptor został Samochodem Roku Wirtualnej Polski. Nowa generacja pick-upa Forda wygrała w głównej kategorii konkursu, pokonując aż 31 innych modeli. ... więcej »

» ID.7 po raz pierwszy w Polsce: elektryczna limuzyna premierowo w Volkswagen Home w Warszawie 2023-06-01
  Volkswagen ID.7, flagowy model z rodziny elektrycznych samochodów zbudowanych na platformie MEB, do salonów trafi jeszcze w tym roku. Zanim się to stanie, będzie można obejrzeć ten samochód w butikowym salonie w Warszawie ? Volkswagen Home. ID.7 to jede... więcej »

» CUPRA inspiruje się przyszłością. Jak projektowane są samochody hiszpańskiej marki? 2023-06-01
  Od premiery najnowszego modelu elektrycznego hiszpańskiej marki - Tavascana - minął dopiero miesiąc, a design samochodu już cieszy się uznaniem w branży oraz pozytywnym odbiorem motoryzacyjnych entuzjastów. Pierwszy elektryczny SUV marki został doceni... więcej »

» Ford Ranger Raptor samochodem technicznym największej imprezy rowerowej w Polsce 2023-05-31
  Małopolska Joy Ride Festiwal to największa w Polsce impreza rowerowa łącząca najróżniejsze odmiany dwukołowych sportów ektremalnych i goszcząca zawodników rywalizujących w różnych konkurencjach. W organizacji tego niezwykłego przedsięwzięcia p... więcej »

» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? 2023-05-31
  Rozpoczynający się sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miłośnikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcę za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spędzać noce ?na dziko?, na łoni... więcej »

» Samochody elektryczne w Warszawie: darmowy postój w strefie płatnego parkowania atrakcyjny dla kierowców ?elektryków? 2023-05-30
  Dane ze Strefy Płatnego Parkowania na warszawskim Mokotowie i w Śródmieściu pokazują, przy których ulicach parkuje najwięcej aut z zielonymi tablicami i jaką część wszystkich samochodów stanowią. W ciągu roboczego tygodnia jest ich nawet 5-7 proc... więcej »

» Sportowe i eleganckie - nowe linie wyposażenia Audi A6 i Audi A7 dają oszałamiający efekt 2023-05-30
  Audi A6 i Audi A7 oraz ich wersje S, w roku modelowym 2024 zyskują nowy, oszałamiający wygląd. Oprócz nowo zaprojektowanych linii wyposażenia z niezależnymi przednimi i tylnymi elementami stylistycznymi, te modele klasy luksusowej charakteryzują się t... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234
Wyświetlane: 0 - 20 z 24669 rekordów
Warto przeczytać
 

foto © WCOTY


A jednak się kręci
Najczęściej oglądane

Zdjecie dnia

Zdjecie miesiaca


© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |