-
Innowacyjna, cyfrowa koncepcja sprzedaży samochodów marki Audi
-
Audi City zlokalizowano przy prestiżowym warszawskim Placu Trzech Krzyży
Miejsca, w których salony Audi City witajÄ… swych goÅ›ci, to absolutny przeÅ‚om jeÅ›li chodzi o sprzedaż samochodów. To najbardziej prestiżowe lokalizacje w centrach Å›wiatowych metropolii – w przypadku Warszawy jest to elegancki Plac Trzech Krzyży. Na niedużej powierzchni salonu prezentowane sÄ… wszystkie modele znajdujÄ…ce siÄ™ w gamie sprzedażowej Audi. Prezentacja jest cyfrowa, wirtualna, choć dziÄ™ki nowoczesnej technice poczuć siÄ™ można, jakby oglÄ…daÅ‚o siÄ™ prawdziwy samochód.
„Motoryzacyjny Å›wiat szybko siÄ™ zmienia, a wraz z nim zmieniajÄ… siÄ™ oczekiwaniai potrzeby ludzi zwiÄ…zane z kupnem samochodu segmentu premium. DziewiÄ™ciu na dziesięć klientów chcÄ…cych dziÅ› kupić nowe auto najpierw zasiÄ™ga informacji o nimw internecie” - mówi PrzemysÅ‚aw Schwarz – dyrektor marketingu Audi w Polsce. „Oceny produktów i marek w sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, sÄ… dziÅ› jednym
z najważniejszych źródeÅ‚ pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość sÄ… wÅ‚aÅ›ciwie nieograniczone.”
Warszawski salon Audi City to dwa piętra o łącznej powierzchni 530 m2. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge
i jedna otwarta przestrzeÅ„ – Customer Lounge, w których zamontowano najnowsze wersje ekranów o przekÄ…tnej 98 cali z funkcjonalnoÅ›ciÄ… wirtualnej rzeczywistoÅ›ci (VR), na których klienci, majÄ…c do wyboru miliony możliwoÅ›ci, mogÄ… skonfigurować samochód swoich marzeÅ„. Na ekranach wyÅ›wietli siÄ™ wtedy prawie identyczny z rzeczywistym obraz wymarzonego Audi. Nawet najdrobniejsze szczegóÅ‚y wyposażenia sÄ… pokazywane w najwyższej rozdzielczoÅ›ci i z doskonaÅ‚Ä… precyzjÄ…. Doradcy Audi, towarzyszÄ…cy klientowi w procesie konfiguracji, sÅ‚użą tu swÄ… pomocÄ… podpowiadajÄ…c najbardziej optymalne rozwiÄ…zania.
„W warszawskim salonie Audi City istnieje również możliwość obejrzenia realnego samochodu marki Audi. Specjalne miejsce przeznaczyliÅ›my na wystawienie trzech, czterech pojazdów symbolizujÄ…cych caÅ‚Ä… gamÄ™ aut z czterema pierÅ›cieniami w logo, również tych spod znaku Audi Sport i Audi e-tron” – podkreÅ›la Schwarz. „Dodatkowo, na dwóch „video Å›cianach”, z których każda skÅ‚ada siÄ™ z dziewiÄ™ciu 55-calowych ekranów, wyÅ›wietlane bÄ™dÄ… materiaÅ‚y dotyczÄ…ce najnowszych modeli Audi.”
Audi, to Å›wiatowy pionier cyfrowej sprzedaży samochodów segmentu premium. Pierwsze Audi City powstaÅ‚o w roku 2012 w Londynie, a nastÄ™pne, w kolejnych latach uruchamiane byÅ‚y w Pekinie, w Berlinie, Paryżu, Stambule, w Moskwie, a teraz w Warszawie. Koncepcja Audi City jest kluczowym dla koncernu z Ingolstadt laboratorium prowadzonych wirtualnie dziaÅ‚aÅ„ sprzedażowych. ZarzÄ…dzaniem Audi City zajmie siÄ™ Porsche Inter Auto – spóÅ‚ka prowadzÄ…ca dwa salony Audi w Warszawie – Porsche PoÅ‚czyÅ„ska i Audi Centrum Warszawa OkÄ™cie.
Zdjęcia i dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie www.audi.press-bank.pl.