BMW Group umacnia siÄ™ na pozycji lidera w segmencie aut klasy premium
|
Autor: Marcin Skrzyński Dodano: 2011-01-18
Wyświetlono: 1994 razy
|
Firma BMW Group zakończyła rok 2010 z drugim najlepszym wynikiem sprzedaży w swojej historii. W ubiegłym roku sprzedaż samochodów marek BMW, MINI oraz Rolls-Royce wzrosła o 13,6%, osiągając łączną liczbę 1461166 pojazdów (w roku ubiegłym 1,286 mln egzemplarzy).
|
|
|
Serwis branży motoryzacyjnej dla mediów i przedstawicieli firm.
Aby mieć dostęp do treści tego artykułu, musisz być zalogowany.
JeÅ›li nie posiadasz konta, możesz to zrobić » tutaj «
|
|
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|