Chevrolet zapewnia, że w ramach ogÅ‚oszonej dziÅ› wspóÅ‚pracy sponsoringowej, gÅ‚ówna uwaga bÄ™dzie skupiona na fanach klubu oraz piÅ‚ki nożnej na caÅ‚ym Å›wiecie, tak by przybliżyć ich do piÅ‚ki bardziej niż kiedykolwiek wczeÅ›niej.
SzczegóÅ‚y dotyczÄ…ce umowy partnerskiej zostanÄ… ogÅ‚oszone podczas oficjalnej ceremonii w Muzeum Nauki i Techniki w Szanghaju, na której obecni bÄ™dÄ… reprezentanci Chevroleta, klubu Manchester United i inni specjalni goÅ›cie. Ceremonia rozpocznie siÄ™ o godzinie 20 standardowego czasu chiÅ„skiego (o 8 czasu letniego wschodnioamerykaÅ„skiego EDT, 13 brytyjskiego czasu letniego BST).
„Fani Manchester United to jedni z najbardziej zagorzaÅ‚ych kibiców sportowych na Å›wiecie”, powiedziaÅ‚ Joel Ewanick, dyrektor ds. marketingu globalnego GM. „Rodzina Chevroleta jest dumna z tego, iż jest partnerem Manchester United i zamierzamy zrobić wszystko, aby zaangażować fanów w caÅ‚e przedsiÄ™wziÄ™cie”.
David Gill, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy klubu Manchester United, powiedziaÅ‚: „Chevrolet i Manchester United sÄ… częściami zupeÅ‚nie różnych branż, a mimo wszystko wyznajÄ… podobne wartoÅ›ci. Podobnie, jak nasz klub, Chevrolet ma za sobÄ… dÅ‚ugÄ… i bogatÄ… historiÄ™ – niedawno Å›wiÄ™towaÅ‚ stulecie istnienia firmy – a obecnie jest globalnÄ… markÄ… sprzedajÄ…cÄ… swoje samochody w ponad 140 krajach na caÅ‚ym Å›wiecie. Ponadto, tak ja my, firma dąży do tego, żeby być najlepszÄ… w swojej dziedzinie, wiÄ™c jest mi niezmiernie miÅ‚o powitać Chevroleta jako naszego Oficjalnego Partnera Motoryzacyjnego”.
Richard Arnold, dyrektor handlowy Manchester United, powiedziaÅ‚: „Perspektywa zjednoczenia 659 milionów fanów i zwolenników Manchester United na caÅ‚ym Å›wiecie jest bardzo ekscytujÄ…ca. Po raz pierwszy w naszej historii podejmujemy wspóÅ‚pracÄ™ z amerykaÅ„skim producentem samochodów, a za sprawÄ… rosnÄ…cej popularnoÅ›ci klubu i piÅ‚ki nożnej w Stanach Zjednoczonych liczymy na to, że ta wspóÅ‚praca przyniesie nam jeszcze wiÄ™kszÄ… popularność”.