W momencie debiutu producent zaoferuje klientom osiem silników - cztery benzynowe i cztery wysokoprężne.
Wszystkie jednostki benzynowe będą wspomagane układem turbodoładowania:
- 1,2 litra TSI 86 KM (63 kW) i 160 Nm momentu obrotowego,
- 1,2 litra TSI Green tec 105 KM (77 kW) i 175 Nm momentu obrotowego,
- 1,4 litra TSI Green tec 140 KM (103 kW) i 250 Nm momentu obrotowego,
- 1,8 litra TSI Green tec 180 KM (132 kW) i 250 Nm momentu obrotowego.
WÅ›ród silników Diesla znajdÄ… siÄ™ trzy jednostki o pojemnoÅ›ci 1,6 litra i jeden motor 2-litrowy:
- 1,6 litra TDI 90 KM (66 kW) i 250 Nm (184 lb-ft) momentu obrotowego,
- 1,6 litra TDI Green tec 105 KM (77 kW) i 250 Nm (184 lb-ft) momentu obrotowego,
- 1,6 litra TDI GreenLine 110 KM (81 kW),
- 2,0 litry TDI Green tec 150 KM (110 kW) i 320 Nm (236 lb-ft) momentu obrotowego.
Wszystkie silniki należą do nowej rodziny jednostek EA211 (benzynowe) i EA288 (wysokoprężne), co oznacza, że sÄ… lżejsze i bardziej wydajne od poprzednich konstrukcji, a także wyróżniajÄ… siÄ™ niższym tarciem wewnÄ™trznym.
W zależnoÅ›ci od wybranej jednostki producent oferuje manualne skrzynie biegów o piÄ™ciu lub szeÅ›ciu przeÅ‚ożeniach oraz siedmiobiegowÄ…, dwusprzÄ™gÅ‚owÄ… przekÅ‚adniÄ™ DSG.