W przypadku odÅ›wieżonego modelu producent postawiÅ‚ na zmiany technologiczne, a nie wizualne, dlatego nadwozie Panamery drugiej generacji wyróżnia siÄ™ tylko nieznacznie zmienionymi reflektorami przednimi oraz odÅ›wieżonym tylnym pasem z nowym zderzakiem i zmienionymi lampami. Teraz standardem sÄ… też Å›wiatÅ‚a biksenonowe i automatycznie sterowana pokrywa bagażnika, natomiast wewnÄ…trz znajdzie siÄ™ wielofunkcyjna kierownica.
NajwiÄ™kszÄ… nowoÅ›ciÄ… jest wprowadzenie do gamy wersji Panamera S E-Hybrid, która zostaÅ‚a wyposażona w 3-litrowy silnik V6, silnik elektryczny (95 KM) oraz zestaw akumulatorów litowo-jonowych (9,4 kWh). Akumulatory można naÅ‚adować w zaledwie dwie i póÅ‚ godziny korzystajÄ…c ze zintegrowanej Å‚adowarki Porsche Universal Charger (AC), natomiast po podÅ‚Ä…czeniu do zwykÅ‚ego gniazdka prÄ…du Å‚adowanie zajmie okoÅ‚o czterech godzin.
Hybrydowa Panamera bÄ™dzie mogÅ‚a przejechać w trybie w peÅ‚ni elektrycznym od 18 do 36 kilometrów i osiÄ…gnąć prÄ™dkość 135 km/h. Po zaprzężeniu do pracy jednostki spalinowej i wygenerowaniu Å‚Ä…cznej mocy 416 KM, samochód osiÄ…gnie maksymalnie 270 km/h, a do pierwszych 100 km/h przyspieszy ze startu zatrzymanego w 5,5 sekundy. Deklarowane przez producenta zużycie paliwa wynosi 3,1 l/100 km przy emisji CO2 na poziomie 100 g/km.
W gamie pojawi siÄ™ także odmiana Panamera S z nowym, 3-litrowym silnikiem V6 twinturbo o mocy 413 KM i maksymalnym momencie obrotowym 520 Nm. W porównaniu z poprzednikiem, model ten bÄ™dzie odznaczaÅ‚ siÄ™ lepszymi osiÄ…gami i niższym (o 18%) zużyciem paliwa.
Nowe Porsche Panamera zostanie oficjalnie pokazane podczas targów w Szanghaju (21 kwietnia) i pojawi siÄ™ na rynku w lipcu 2013 roku.