U podstaw tej nowej strategii znajduje siÄ™ innowacyjne dziedzictwo Chevroleta oraz wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wizja Find New Roads bÄ™dzie doskonaÅ‚ym sprawdzianem dla firmy w okresie opracowywania nowych produktów i technologii, które pojawiÄ… siÄ™ w sprzedaży na ponad 140 rynkach caÅ‚ego Å›wiata.
„Find New Roads to wizja odzwierciedlajÄ…ca ducha pomysÅ‚owoÅ›ci zapisanego w genach Chevroleta od poczÄ…tku istnienia firmy. BÄ™dzie ona wyznaczaÅ‚a kierunek rozwoju naszych dziaÅ‚aÅ„ we wszystkich możliwy aspektach”, powiedziaÅ‚a Mary Barra, wiceprezes ds. globalnego rozwoju produktu. „Sprzedajemy modele Chevroleta na caÅ‚ym Å›wiecie już od ponad stu lat, jednak po raz pierwszy skupimy siÄ™ wokóÅ‚ jednej globalnej wizji”.
„Podczas tworzenia nowych produktów nasi inżynierowie i styliÅ›ci bÄ™dÄ… dążyli do stosowania jeszcze lepszych rozwiÄ…zaÅ„, które speÅ‚niÄ… oczekiwania klientów i przyczyniÄ… siÄ™ do poprawy jakoÅ›ci ich życia”.
Od czasu debiutu w 2009 roku pierwszego w pełni globalnego modelu marki, czyli kompaktowego sedana Cruze, sprzedaż Chevroleta na świecie wzrosła o około 38 procent.
„W 2013 roku na rynki caÅ‚ego Å›wiata wprowadzimy ponad 20 nowych modeli, dlatego uważam, że to odpowiedni czas na wcielenie w życie tej inicjatywy”, powiedziaÅ‚ Alan Batey, wiceprezes ds. sprzedaży i obsÅ‚ugi posprzedażnej na rynku amerykaÅ„skim oraz globalnego marketingu. „Kontynuujemy naszÄ… politykÄ™ Å›wiatowego rozwoju, szczególnie na wschodzÄ…cych rynkach, natomiast inicjatywa Find New Roads pozwoli nam na uzyskanie jeszcze wiÄ™kszej spójnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„, zarówno wewnÄ™trznych, podejmowanych z naszymi pracownikami, jak i zewnÄ™trznych z klientami firmy”.
PodejÅ›cie Chevroleta do marketingu oraz sprzedaży detalicznej już teraz jest spójne z nowÄ… globalnÄ… wizjÄ…. W zeszÅ‚ym roku Chevrolet wybraÅ‚ firmÄ™ Commonwealth jako swojÄ… nowÄ… globalnÄ… agencjÄ™ reklamowÄ…, która bÄ™dzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii na caÅ‚ym Å›wiecie. Marka zainicjowaÅ‚a również program szkoleniowy dla pracowników punktów dilerskich, który ma na celu wyksztaÅ‚cenie nowego, innowacyjnego podejÅ›cia do każdego aspektu ich dziaÅ‚alnoÅ›ci, tak by zapewnić jak najwyższy poziom obsÅ‚ugi klienta.
Oprócz zapewnienia spójnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ marki na caÅ‚ym Å›wiecie, hasÅ‚o Find New Roads bÄ™dzie również wykorzystywane w kampaniach reklamowych Chevroleta na caÅ‚ym Å›wiecie. Pierwsze kampanie tego typu ruszÄ… w Stanach Zjednoczonych jeszcze w tym kwartale.
„Find New Roads to globalne hasÅ‚o Chevroleta, bÄ™dÄ…ce jednoczeÅ›nie spójnym przesÅ‚aniem marki na wszystkich rynkach”, powiedziaÅ‚ Batey. „HasÅ‚o ma takie samo znaczenie na rozwiniÄ™tych rynkach, jak USA, oraz na rynkach wschodzÄ…cych, jak Rosja czy Indie, gdzie potencjaÅ‚ do dalszego rozwoju jest najwiÄ™kszy”.