FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Honda CMX1100 Rebel na rok 2022
Autor: Piotr S.  Dodano: 2021-11-16
Wyświetlono: 594 razy
Honda CMX1100 Rebel na rok 2022
Wyjątkowo stylowa Honda CMX1100 Rebel oferuje relaks i ekscytację w hurtowych dawkach, a nowe, wyraziste malowanie modelu na rok 2022 dodaje mu jeszcze więcej uroku. Wysoki pułap osiągów dostępny jest na wyciągnięcie ręki, o co dba dwucylindrowy silnik o pojemności 1084 cm3, sugestywne linie motocykla i wiele obiecujące brzmienie wydechu.
foto © Honda

Dwucylindrowy CMX500 Rebel o pojemności 500 cm3, odpowiedni dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2, zadebiutował w roku modelowym 2017. Połączył on tradycję z przełomowymi pomysłami adresowanymi do młodszych kierowców, dla których motocykl to nie tylko środek transportu, ale także manifestacja stylu życia, sposobu myślenia i indywidualizmu.
 
Rebel, to połączenie ponadczasowego wyglądu "bobbera" z  wybiegającym w przyszłość, unikalnym, nowoczesnym stylem. Przyniosło mu to natychmiastową popularność już w pierwszym roku sprzedaży i nie był to gwiazdor jednego sezonu. W roku modelowym 2019 był trzecim najlepiej sprzedającym się customem w Europie. Łatwy do opanowania i eksploatacji, idący własną drogą Rebel odniósł sukces w swojej standardowej wersji. A przy tym, jako wdzięczny obiekt do personalizacji, był świetnie przygotowany na to, co wyobraźnia podpowiadała właścicielom.
 
W roku 2021, śladem modelu pierwszej generacji, ruszył nowy Rebel CMX1100. Zachował istotę tego, co uczyniło mniejszego brata tak wyjątkowym, dodając wyższe osiągi, więcej charakteru i zestaw najbardziej zaawansowanych rozwiązań technicznych Hondy.
 
Rebel CMX1100, zachęcając powyższymi elementami i atrakcyjną ceną, jest jednak czymś więcej niż kolejnym krokiem naprzód – być może to skok do innego segmentu. Stanowi on propozycję dla szerokiej rzeszy motocyklistów szukających czegoś, co jeszcze bardziej odróżnia się od głównego nurtu. W modelu na rok 2022 nie dokonano zmian technicznych, jednak otrzymał on nową, atrakcyjną wersję kolorystyczną.
 

Opis modelu

CMX1100 Rebel ma podwójną osobowość. Został on zaprojektowany z myślą zarówno o spokojnej, bezstresowej podróży, jak i o ekscytujących wrażeniach z jazdy, gdy droga zmienia się w serpentynę. Kierowcy przesiadający się z mniejszych motocykli docenią łatwe do opanowania wymiary i masę (wysokość siedzenia to zaledwie 700 mm), natomiast bardziej doświadczeni użytkownicy natychmiast poczują radość prowadzenia motocykla ze świetnym podwoziem. Rebel zawdzięcza je sztywnej ramie z rur stalowych, wysokiej jakości zawieszeniu o charakterystyce odpowiedniej dla motocykla w stylu “naked” oraz mocnym hamulcom.
 
Wszyscy użytkownicy pokochają charakter i osiągi dwucylindrowego, rzędowego silnika o pojemności 1084 cm3, (wcześniej wykorzystywanego w modelu CRF1100L Africa Twin), który został przestrojony pod kątem maksymalnego ciągu w zakresie niskich i średnich obrotów, a do tego otrzymał sugestywne, dopracowane brzmienie wydechu.
 
Elektroniczne zarządzanie przepustnicą wnosi wyrafinowane możliwości wspomagania kierowcy: 3 domyślne tryby jazdy z precyzyjnie dobranymi zestawami różnych parametrów, dzięki czemu można dopasować każdy z trybów do innych warunków drogowych lub do upodobań użytkownika. Zmienia się sposób dostarczania mocy silnika, intensywność hamowania silnikiem, poziom interwencji systemów HSTC i kontroli unoszenia przedniego koła, a także mapy zmiany biegów w przypadku wersji z przekładnią DCT. Tempomat jest wyposażeniem standardowym.
 
Tak więc Rebel 1100, ogołocony ze wszelkich zbędnych elementów, przemawia swoim minimalizmem w stylu godnym trzeciej dekady XXI wieku. Stalowe błotniki – przedni i tylny – umieszczono tuż nad grubymi oponami, a okrągły reflektor łączy w sobie klasyczny wygląd z nowoczesnym oświetleniem LED i nawiązuje formą do okrągłego zespołu wskaźników z negatywowym wyświetlaczem LCD. Współczesne rozumienie komfortu wymagało umieszczenia w schowku pod siedzeniem gniazda ładowania USB typu C.
 
Rebel 1100 na rok modelowy 2022 będzie dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:
 
Pearl Stallion Brown **NOWOŚĆ**
 
Gunmetal Black Metallic
 
 

Kluczowe funkcje

 

Wyposażenie i stylistyka

Surowy styl wyrażony muskularną, nieskrępowaną prostotą
Pełne oświetlenie LED z 4 punktami świetlnymi w reflektorze LED
Włączenie zapłonu odblokowuje również zamek siedzenia, umożliwiając dostęp do schowka z gniazdem USB typu C
Tempomat wyposażeniem standardowym
Dominująca ciemna kolorystyka elementów CMX1100 Rebel podkreśla prosty, surowy styl motocykla, który powstał w tym samym amerykańskim ośrodku Honda R&D, w którym został zaprojektowany oryginalny CMX 500 Rebel. Długi, niski motocykl z wąskim korpusem zwieńczono pochylonym, dwubarwnym, bezkołnierzowym zbiornikiem paliwa o pojemności 13,6 l. Jego minimalizm i proporcje zyskują dodatkowy wyraz, kiedy w naturalny sposób uzupełnia je dosiadający maszynę kierowca.
 
Przedni i tylny błotnik są tłoczone ze stali o grubości 1 mm i mocowane za pomocą odlewanych z aluminium wsporników. Każdy z elementów otrzymał akcenty stylistyczne, które tworzą lub wzmacniają wyjątkowy, spójny charakter motocykla. Nisko ustawiony reflektor o średnicy 175 mm ma klasyczną formę, ale mieści cztery punkty świetlne LED z grubymi wewnętrznymi soczewkami, co z daleka pozwala zidentyfikować ten oryginalny model. Małym, okrągłym kierunkowskazom o średnicy 55 mm również nadano klasyczny wygląd, jednak owalne, przezroczyste światło tylne LED prezentuje się już nowocześnie i harmonizuje z innymi detalami Rebela.
 
Siedzenie jest wyprofilowane tak, aby wspierać kierowcę przy intensywnym przyspieszaniu, ale z miękką sprężystością, zapewniającą komfort jazdy. Rebel może służyć do jazdy solo, ale może też przewozić pasażera, dzięki poduszce siedzenia, którą szybko i łatwo można przykręcić i odkręcić. Pod siedzeniem znajduje się 3-litrowy schowek, w którym umieszczono gniazdo ładowania USB typu C.
 
Negatywny wyświetlacz LCD o przekątnej 120 mm oferuje intuicyjnie łatwy odczyt dostarczanych informacji. Obsługiwana kluczykiem stacyjka znajduje się po lewej stronie ramy i również otwiera zamek siedzenia, bez konieczności wyjmowania kluczyka ze stacyjki. Prosto mocowane ramiona kierownicy z dużymi, 1-calowymi zaciskami oraz zespół przełączników na lewym ramieniu kierownicy, zarządzający trybami jazdy i pracą opcjonalnej przekładni DCT, czynią jazdę łatwą i przyjemną. Podczas długich dni spędzanych na autostradach bardzo przydaje się montowany w standardzie tempomat.
 

Silnik

- Dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 1 084 cm3
- Solidne osiągi, dostosowanie charakterystyk silnika
- Elektroniczne sterowanie przepustnicą oraz dopracowane brzmienie wydechu
- 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik SOHC o pojemności 1084 cm3 i tłokach równoległych, który napędza model Rebel 1100, generuje moc maksymalną
 
87 KM przy 7 000 obr/min i moment obrotowy 98 Nm przy 4750 obr/min. To mocne atuty w tym segmencie rynku i gwarancja solidnych osiągów. Zwiększona bezwładność wynikająca z przyrostu masy koła zamachowego oznacza, że reakcje przy niskich obrotach są nie tylko wyjątkowo stabilne, ale też realnie wpływają na charakter motocykla.
 
Kompaktowe rozmiary, wraz z rozrządem Unicam i półsuchą miską olejową, dobrze służą centralizacji masy, co w połączeniu z niską ramą Rebela pozwala na obniżenie środka masy i zachowanie sporego prześwitu.
 
Wał korbowy z przesunięciem fazowym 270° i wynikające z tego nierównomierne odstępy między kolejnymi zapłonami, wpływają na charakterystyczne brzmienie tego modelu. Ale również unikalny układ wydechowy, czasy zaworowe i skoki zaworów, powodują jeszcze silniejszy efekt „pulsu” silnika. Dzięki temu brzmienie jednostki odzwierciedla podwójną osobowość Rebela – przy niskich obrotach ton jest harmonijny i łagodnie zmienia się przy delikatnym operowaniu przepustnicą, by wraz ze wzrostem obrotów i przy większych ruchach przepustnicy przeobrazić się się w bardzo wyraźny, głośniejszy puls przypominający serię burzowych grzmotów.   
 
Pracą silnika zarządza system elektronicznego sterowania przepustnicą (TBW), a system PGM-FI – oprócz paliwa – dostarcza do korpusów przepustnic powietrze z 7-litrowego airboxu. Dodatkową satysfakcje z jazdy daje brzmienie układu wydechowego, które zostało tak dostrojone, by poniżej 4000 obr/min emitować głęboki puls dźwiękowy o niskiej częstotliwości poprzez owalny tłumik o objętości 5,3 litra, zwiększając natężenie i częstotliwość pulsu wraz ze wzrostem obrotów silnika.
 
Skrzynia korbowa jest podzielona poziomo, pompa wodna znajduje się w obudowie sprzęgła, a termostat zintegrowano z głowicą cylindra. Wersja silnika z przekładnią manualną i z przekładnią DCT mają te same skrzynie korbowe, różniące się nieznacznie zewnętrznie. Siły bezwładności drugiego rzędu są neutralizowane wzajemnie ruchem posuwisto-zwrotnym tłoków, podczas gdy siły bezwładności pierwszego rzędu są redukowane przez zastosowanie dwóch wałków wyrównoważających. Pompa wodna i pompa oleju są napędzane przez wałki wyrównoważające.
 
Koło czujnika położenia wału korbowego z wypustami rozmieszczonymi co 10° zarządza wykrywaniem błędów zapłonu, co jest ważne dla uzyskania zgodności z normą EURO5. Ponadto (pod kątem normy EURO5) czujniki ubogiej mieszanki (LAF) umieszczone w rurach, za kolektorem wydechowym, umożliwiają dokładny pomiar składu mieszanki paliwowo-powietrznej.
 

Systemy elektroniczne silnika

- 3 domyślne tryby jazdy do wyboru plus personalizacja w trybie USER
- 3-poziomowy system regulacji momentu obrotowego (HSTC) i kontroli unoszenia przedniego koła
 
System elektronicznie sterowanej przepustnicy (TBW) zarządza osiągami i charakterystykami silnika oraz poziomem kontroli momentu obrotowego (HSTC) i kontrolą unoszenia przedniego koła. Do wyboru są 3 zdefiniowane tryby jazdy, odpowiednie do różnych warunków drogowych. Wyboru trybu jazdy dokonuje się za pomocą przełącznika umieszczonego po lewej stronie kierownicy, a wskaźnik na wyświetlaczu jest aktywowany gdy HSTC przystępuje do działania.
 
Tryb STANDARD zapewnia zrównoważony poziom środkowy w dostarczaniu mocy silnika, hamowania silnikiem, kontroli unoszenia przedniego koła i czułości HSTC, tworząc warunki do relaksującej jazdy przy niskich obrotach i prędkościach, jednocześnie uwalniając znacznie więcej potencjału Rebela w miarę wzrostu obrotów.
 
Tryb RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika i delikatne hamowanie, z wysoko ustawionymi progami interwencji kontroli unoszenia przedniego koła i HSTC, umożliwiając spokojną i bezpieczną jazdę na mokrych lub śliskich nawierzchniach.
 
Tryb SPORT oferuje agresywne dostarczanie mocy i hamowanie silnikiem, z niskim poziomem interwencji systemów zapobiegania unoszeniu przedniego koła i HSTC, co pozwala na wykorzystanie maksymalnych osiągów motocykla.
 
Tryb USER daje możliwość niestandardowej kombinacji ustawień, zależnie od preferencji kierowcy. Po ustawieniu parametrów trybu USER, są one automatycznie zapisywane, więc nie ma potrzeby ponownego konfigurowania parametrów po każdym włączeniu zapłonu.
 

Przekładnia dwusprzęgłowa DCT

- 3 domyślne tryby D (automatyczne) zmiany biegów odpowiadają różnym warunkom i stylom jazdy
- Tryb USER oferuje możliwość personalizacji
 
Dwusprzęgłowe przekładnie DCT Hondy produkowane są już od 12 lat, a od 2010 roku w Europie sprzedano ponad 290 000 jednośladów wyposażonych w ten system przeniesienia napędu. DTC zapewnia przewidywalną i płynną zmianę biegów, bardzo szybko zyskując aprobatę kierowcy. Przekładnia korzysta z dwóch sprzęgieł: z jednego do rozruchu i zasprzęglania biegów 1, 3 i 5 i z drugiego – do biegów 2, 4 i 6, z wałkiem głównym połączonym z jednym ze sprzęgieł, umieszczonym wewnątrz wałka głównego drugiego sprzęgła, co zapewnia bardzo zwartą budowę przekładni.
 
Oba sprzęgła są niezależnie sterowane przez własne obwody elektrohydrauliczne. Gdy nastąpi zmiana biegów, system wstępnie wybierze następne docelowe przełożenie, używając sprzęgła, które nie jest obecnie załączone. Pierwsze sprzęgło jest następnie elektronicznie rozłączane, a jednocześnie włącza się drugie sprzęgło.
 
Rezultatem jest powtarzalna, szybka i bezproblemowa zmiana biegów. Ponadto, gdy sprzęgła przenoszą napęd z jednego biegu na drugi, z minimalną przerwą w przekazywaniu momentu obrotowego z silnika na tylne koło, każdej zmianie biegów towarzyszy tylko minimalne szarpnięcie i zakołysanie motocykla, co sprawia, że odczucie towarzyszące zmianie jest bezpośrednie, a sama zmiana jest bardzo wygładzona. Dodatkowe korzyści to większa trwałość (ponieważ nie można uszkodzić przekładni źle zmieniając biegi), wyeliminowanie możliwości „zduszenia” silnika, obniżenie stresu w czasie jazdy miejskiej i zmniejszenie zmęczenia kierowcy, co pozwala skupić zaoszczędzoną w ten sposób uwagę na wszystkich innych aspektach jazdy, punktach przyspieszania i hamowania. 
 
System DCT oferuje dwa różne style jazdy - zmiany biegów dokonywane są albo w trybie automatycznym, według przestrzennej mapy wyboru biegu z wykorzystaniem monitorowanych non-stop parametrów jazdy, takich jak prędkość motocykla, obroty silnika i kąt otwarcia przepustnicy albo w trybie ręcznym, przez kierowcę, za pomocą łopatek umieszczonych po lewej stronie kierownicy.
 
Dzięki elektronicznemu sterowaniu przepustnicą (TBW), mapy zmian biegów DCT są połączone z 3 trybami jazdy.  
 
W trybie jazdy STANDARD mapa zmiany biegów DCT oferuje równowagę pomiędzy jazdą na wysokich biegach ze stosunkowo niską prędkością oraz jazdą na niskich biegach, z pełnym otwarciem przepustnicy, dbając, by taka jazda była odpowiednio ekscytująca.
 
W trybie RAIN szybciej wybierane są wyższe biegi, aby zapewnić maksymalną płynność jazdy.
 
Tryb SPORT zapewnia wyższe obroty na niższych biegach, zmieniając biegi również w dół przy wyższych obrotach w celu uzyskania lepszego efektu hamowania silnikiem.
 
Tryb USER umożliwia kierowcy wybranie dowolnego z trzech schematów zmiany biegów DCT z preferowanymi kombinacjami innych parametrów.
 

Podwozie

- Charakterystyczna rama z rur stalowych podkreśla styl Rebela
- Geometria układu kierowniczego zapewnia stabilność i łatwe prowadzenie
- Przedni widelec cartridge z goleniami 43 mm i tylne amortyzatory z zasobnikami (piggyback), oba z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
- Promieniowo montowany przedni czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i pływająca tarcza o średnicy 330 mm
- Opony: przednia – 130/70B18 i tylna – 180/65B16 
 
Rama modelu CMX1100 Rebel, wykonana z rur stalowych, jest sama w sobie manifestem stylistycznym. Opiera się na surowej i prostej konstrukcji jego mniejszego krewniaka i charakteryzuje się tą samą wyraźną linią biegnącą po przekątnej – od przodu do tyłu. Zbiornik paliwa pełni ważną rolę w zakresie stylistyki, zajmując miejsce powyżej głównych rur o średnicy 35 mm, które są powiększone w porównaniu z rurami modelu CMX500 Rebel. Wahacz rurowy o średnicy 50,8 mm koresponduje z całością, zarówno pod względem technicznym, jak i stylistycznym.
 
Rozstaw osi wynosi 1520 mm, widelec ustawiono pod kątem 30° do pionu, by nawiązać do stylu cruisera, o 2° powyżej kąta pochylenia główki ramy wynoszącego 28°, wyprzedzenie ustalono na 110 mm. Taka geometria zapewnia właściwy wygląd, ale także stabilność w jeździe na wprost i dokładne, łatwe prowadzenie motocykla. Masa motocykla z płynami wynosi 223 kg dla modelu CMX1100 Rebel z manualną skrzynią biegów i 233 kg – dla opcji z przekładnią DCT.
 
Wysokość siedzenia ustalono na bardzo przyjaznym poziomie 700 mm, a trójkąt pomiędzy kierownicą, siedzeniem i podnóżkami umieszczonymi w połowie wysokości, osadza kierowcę mocno "w" motocyklu. Ogólna geometria pozwala na uzyskanie dużych kątów przechyłu, po 35° na każdą stronę (pomiary wykonane przez Hondę), co oznacza, że CMX1100 Rebel potrafi cieszyć kierowcę na krętych drogach i płynnie łączyć sekwencje zakrętów.
 
Przedni widelec typu cartridge posiada zaczernione, 2-częściowe dolne golenie (wykonane zarówno z wyciskanego, jak i odlewanego ciśnieniowo aluminium), połączone z goleniami 43 mm, wykończonymi ciemną, granatową powłoką z tlenku tytanu. Podwójne tylne amortyzatory z trzpieniami o średnicy 12,5 mm wyposażono w zasobniki ciśnieniowe (piggyback). Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie posiadają regulację napięcia wstępnego sprężyn.
 
Siłę hamowania zapewnia przedni, montowany promieniowo, czterotłoczkowy zacisk monoblokowy obejmujący tarczę pływającą o średnicy 330 mm. Z tyłu pracuje jednotłoczkowy zacisk działający na tarczę o średnicy 256 mm. Oba kontrolowane są przez system ABS. Obręcze odlewane z aluminium posiadają 5 sportowych ramion w kształcie litery Y. Zakładane są na nie grube opony - tylna o wymiarach 180/65B16 i przednia – 130/70B18.
 

Akcesoria

Z myślą o personalizacji, opracowano całą gamę oryginalnych akcesoriów Hondy, gotowych do przykręcenia bezpośrednio do motocykla.
 
Są one podzielone na dwie linie: „street” i „tour”:
 

STREET 

Siedzenie ze specjalną tapicerką - zestaw zamienny/przedni, siedzenie czarne/brązowe 
 
Bagażnik tylny (do jazdy solo)
 
Naklejka na zbiornik paliwa
 
Owiewka reflektora
 
Krótki przedni błotnik
 
Paski na felgi
 

TOUR

Siedzenie ze specjalną tapicerką - zestaw zamienny/przedni, siedzenie czarne/brązowe 
 
Oparcie dla pasażera
 
Bagażnik tylny
 
Sakwa boczna z tkaniny
 
Szyba
 

Dane techniczne

SILNIK

 

Typ

SOHC chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam Zgodny z normą EURO5

Pojemność skokowa

1084 cm3

Średnica cylindra i skok

92 mm x 81,5 mm

Stopień sprężania

10.1:1

Moc maksymalna

64 kW przy 7 000 obr/min

Maks. moment obrotowy

98 Nm przy 4 750 obr/min

Pojemność układu smarowania

4,8/4,3 (5,2/4,7 DCT)

SYSTEM PALIWOWY

 

Zasilanie

PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa

Zbiornik paliwa

13,6 l

Zużycie paliwa

4,9 l/100 km – MT
5,3 l/100 km – DCT

Emisja CO2

114 g/km – MT
123 g/km – DCT

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

 

Rozrusznik

Elektryczny

Pojemność akumulatora

12 V/11,2 AH

Moc alternatora

0,419 kW

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

 

Typ sprzęgła

MT:Mokre wielotarczowe

DCT: dwa mokre wielotarczowe sprzęgła hydrauliczne

Typ skrzyni biegów

MT: 6-biegowa manualna skrzynia biegów

DCT: 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów

Przeniesienie napędu

Łańcuch

RAMA

 

Typ

Diament

PODWOZIE

 

Wymiary (dł. x szer. x wys.)

2240 mm x 853 mm x 1115 mm – MT
2240 mm x 834 mm x 1115 mm – DCT

Rozstaw osi

1,520 mm

Kąt pochylenia kolumny/ Kąt widelca

28° / 30°

Wyprzedzenie

110 mm

Wysokość siedziska

700 mm

Prześwit

120 mm

Masa własna

MT: 223 kg / DCT 233 kg

ZAWIESZENIE

 

Przód

Wstępnie regulowane 43 mm z kartridżem

Tył

Manualna regulację napięcia wstępnego podwójnego amortyzatora z zasobnikiem (piggyback)

KOŁA

 

Przód

Aluminiowe, odlewane wieloramienne

Tył

Aluminiowe, odlewane wieloramienne

Obręcz przednia

MT 3,50

Obręcz tylna

MT 5,00

Opona przednia

130/70B18 M/C

Opona tylna

180/65B16 M/C

HAMULCE

 

Układ ABS

Dwukanałowy ABS

Przód

Promieniowo montowany czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 330 mm

Tył

Pojedyncza tarcza 256 mm z jednotłoczkowym zaciskiem

ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY

 

Zespół wskaźników

Wyświetlacz LCD negatywowy, 120 mm, ładowarka USB C

System zabezpieczeń

HISS (Honda Intelligent Security System)

Reflektor

LED

Światła tylne

LED

Wszystkie dane techniczne mogą jeszcze ulec zmianie.
 
Należy pamiętać, że podane liczby to wyniki uzyskane przez firmę Honda w standardowych warunkach testowania w cyklu WMTC. Testy są prowadzone na hamowni, z wykorzystaniem standardowej wersji modelu z kierowcą, bez pasażera i dodatkowego wyposażenia. Rzeczywiste zużycie paliwa może się różnić w zależności od sposobu jazdy i stanu pojazdu, warunków pogodowych, warunków na drodze, ciśnienia w oponach, zainstalowanych akcesoriów, ładunku, wagi kierowcy i pasażera oraz innych czynników.


Źródło: Honda, Mototarget

 Pisaliśmy również
» 12 000 "125" sprzedanych przez sieć Hondy Polsce
» Dni Otwarte u dealerów motocyklowych Hondy – rozpoczęcie sezonu jazd testowych
 Inne artykuły
» Jak wybrać odpowiednie Autocasco? Wystarczy odwiedzić salon Forda 2023-07-20
  Forda puma serwis Ubezpieczenie Autocasco to nieodłączna część pakietu dealerskiego w programie Ford Ubezpieczenia, która jest coraz częściej wybierana przez polskich kierowców. Odpowiednio dobrana polisa to bezpieczeństwo i pewność, że w razie niefortunnego zdarze... więcej »

» Jak przewozić psa w samochodzie? Akcesoria Forda pomogą zapewnić bezpieczeństwo podróżującym pupilom 2023-07-11
  Czas wakacji wiąże się z planowaniem krótszych i dłuższych podróży. Wiele osób decyduje się na rodzinny wyjazd ze swoim czworonożnym przyjacielem. Jak bezpiecznie przewozić zwierzę autem i co mówi o tym prawo o ruchu drogowym?... więcej »

» Szczyty sportowego charakteru: od Audi S6 plus do Audi RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance 2023-06-28
  Dla firmy znanej kiedyś jako quattro GmbH te cztery litery oznaczały jeszcze bardziej usportowione wersje i tak już bardzo wydajnych modeli RS 6 i RS 7. Były one zgodne z filozofią podnoszenia techniki samochodowej na jeszcze wyższy poziom, tj. uzyskania... więcej »

» Ford prezentuje w Spa nowego Mustanga GT4, realizując zapowiedź dostarczenia wyczynowego Mustanga miłośnikom sportów motorowych na całym świecie 2023-06-28
  Legendarny Ford Mustang podnosi swój prestiż w sportowym świecie dzięki dzisiejszemu oficjalnemu debiutowi Mustanga GT4 w wyścigu CrowdStrike 24 Hours of Spa na słynnym torze Spa-Francorchamps we wschodniej Belgii. ... więcej »

» Poszerza się gama Mustangów wyścigowych ? Ford zaprezentuje nowego Mustanga GT4 w Spa w Belgii 2023-06-23
  Niedługo po prezentacji Mustanga GT3 na torze Le Mans, która miała miejsce w piątek 9 czerwca, Ford poinformował, że premiera nowego Mustanga GT4 odbędzie się w środę 28 czerwca 2023 r. o godzinie 14:00 czasu środkowoeuropejskiego na kultowym torze ... więcej »

» Volkswagen ID. Buzz we flocie Hilti Poland - wizytówka firmy i dowód zrównoważonego rozwoju 2023-06-21
  pełni elektryczny, zeroemisyjny model marki Volkswagen Samochody Dostawcze ? ID. Buzz, świetnie sprawdza się w roli samochodu firmowego. Może być nie tylko towarzyszem codziennych operacji w przedsiębiorstwie ? samochodem serwisowym, pojazdem do realiza... więcej »

» Moc i aerodynymika wyniosą elektrycznego Forda SuperVana 4.2 pod chmury podczas 101. edycji wyścigu na Pikes Peak 2023-06-21
  Ford Performance przygotowuje się do 101. edycji wyścigu Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb, współorganizowanego przez Gran Turismo, stawiając na starcie elektrycznego, udoskonalonego Forda SuperVana 4.2. Wyczekiwane w sportowym świecie wydarz... więcej »

» Co można zrobić z Mustangiem Mach-E z telefonu? Elektryczny samochód Forda oferuje więcej niż można się spodziewać 2023-06-15
  Obsługa samochodów z telefonu nie jest już niczym nowym, a we współczesnych pojazdach jest właściwie koniecznością. Mustang Mach-E nie jest wyjątkiem, a Ford zadbał o rozbudowaną listę możliwości. Model od rynkowej premiery zachwyca możliwości... więcej »

» Nowy Volkswagen Tiguan z nowymi technologiami topowej klasy i dużym zasięgiem w trybie elektrycznym 2023-06-15
  Przy okazji zakończenia testów marka Volkswagen zdradza nieco szczegółów na temat kolejnej generacji swojego obecnie najlepiej sprzedającego się modelu: Tiguan nr 3 będzie dostępny z nowo opracowanym systemem aktywnej kontroli zawieszenia i innymi fun... więcej »

» Volkswagen T1 Raupenfuchs i Volkswagen T2 Elektro - dwa unikalne samochody na VW Bus Festival 2023 2023-06-15
  VW Bus Festival 2023, który odbędzie się w dniach od 23 do 25 czerwca w Hanowerze, to nie tylko największe międzynarodowe spotkanie miłośników mikrobusów Volkswagena, ale również największa w historii marki Volkswagen Samochody Dostawcze ekspozycja... więcej »

» Ford Performance przygotowuje niezwykłego wyczynowego ?twardziela? Rangera Raptora T1+ do startu w Rajdzie Dakar 2023-06-14
  Ford Performance uczestniczył w większej liczbie wyścigów i zwyciężał w większej liczbie serii, krajów i torów, niż jakakolwiek inna firma na świecie. Od Le Mans po Monako, od Daytona po Bathurst, od pustyni Finke po Ensenadę w Meksyku. Musi jedna... więcej »

» Historia ikonicznych modeli: wyjątkowa wystawa klasycznych mikrobusów Volkswagena podczas VW Bus Festival 2023 2023-06-14
  Międzynarodowy VW Bus Festiwal 2023, przez trzy dni (od 23 do 25 czerwca) będzie najjaśniejszą gwiazdą wszechświata mikrobusów marki Volkswagen. Festiwal, w którym weźmie udział 6000 pojazdów, w tym prężna reprezentacja samochodów z Polski, jest ... więcej »

» Ranger Raptor Samochodem Roku Wirtualnej Polski 2023. Kolejne prestiżowe wyróżnienie dla nowej generacji pick-upa Forda 2023-06-01
  Ford Ranger Raptor został Samochodem Roku Wirtualnej Polski. Nowa generacja pick-upa Forda wygrała w głównej kategorii konkursu, pokonując aż 31 innych modeli. ... więcej »

» ID.7 po raz pierwszy w Polsce: elektryczna limuzyna premierowo w Volkswagen Home w Warszawie 2023-06-01
  Volkswagen ID.7, flagowy model z rodziny elektrycznych samochodów zbudowanych na platformie MEB, do salonów trafi jeszcze w tym roku. Zanim się to stanie, będzie można obejrzeć ten samochód w butikowym salonie w Warszawie ? Volkswagen Home. ID.7 to jede... więcej »

» CUPRA inspiruje się przyszłością. Jak projektowane są samochody hiszpańskiej marki? 2023-06-01
  Od premiery najnowszego modelu elektrycznego hiszpańskiej marki - Tavascana - minął dopiero miesiąc, a design samochodu już cieszy się uznaniem w branży oraz pozytywnym odbiorem motoryzacyjnych entuzjastów. Pierwszy elektryczny SUV marki został doceni... więcej »

» Ford Ranger Raptor samochodem technicznym największej imprezy rowerowej w Polsce 2023-05-31
  Małopolska Joy Ride Festiwal to największa w Polsce impreza rowerowa łącząca najróżniejsze odmiany dwukołowych sportów ektremalnych i goszcząca zawodników rywalizujących w różnych konkurencjach. W organizacji tego niezwykłego przedsięwzięcia p... więcej »

» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? 2023-05-31
  Rozpoczynający się sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miłośnikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcę za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spędzać noce ?na dziko?, na łoni... więcej »

» Samochody elektryczne w Warszawie: darmowy postój w strefie płatnego parkowania atrakcyjny dla kierowców ?elektryków? 2023-05-30
  Dane ze Strefy Płatnego Parkowania na warszawskim Mokotowie i w Śródmieściu pokazują, przy których ulicach parkuje najwięcej aut z zielonymi tablicami i jaką część wszystkich samochodów stanowią. W ciągu roboczego tygodnia jest ich nawet 5-7 proc... więcej »

» Sportowe i eleganckie - nowe linie wyposażenia Audi A6 i Audi A7 dają oszałamiający efekt 2023-05-30
  Audi A6 i Audi A7 oraz ich wersje S, w roku modelowym 2024 zyskują nowy, oszałamiający wygląd. Oprócz nowo zaprojektowanych linii wyposażenia z niezależnymi przednimi i tylnymi elementami stylistycznymi, te modele klasy luksusowej charakteryzują się t... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234
Wyświetlane: 0 - 20 z 24669 rekordów
Najczęściej oglądane

Zdjecie dnia

Zdjecie miesiaca


© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |