Atrakcyjna bry艂a nadwozia podkre艣la kierunek stylistyczny Hondy Civic Tourer, która zostanie wprowadzona do sprzeda偶y na pocz膮tku 2014 roku. Model ten zosta艂 zaprojektowany w Europie, dla europejskich klientów. Jego niska i zarazem szeroka sylwetka pot臋guje wra偶enie sportowego charakteru auta, podczas gdy stylizacja tylnej cz臋艣ci nadwozia pozwoli wygospodarowa膰 w nim jedn膮 z najwi臋kszych w tej klasie przestrzeni baga偶owych.
Emisja CO2 na poziomie 119 g/km* w modelu CR-V 1.6 i-DTEC
Honda potwierdza tak偶e, i偶 pierwszy silnik z serii Earth Dreams Technology – 1.6 i-DTEC – wzbogaci gam臋 modelu CR-V, po tym jak z pocz膮tkiem 2013 roku zosta艂 on wprowadzony do pi臋ciodrzwiowego modelu Civic. Bior膮c pod uwag臋 poziom emisji CO2, wynosz膮cy 119 g/km, CR-V i-DTEC b臋dzie jednym z najbardziej przyjaznych dla 艣rodowiska naturalnego SUV’ów w momencie wprowadzenia na rynek na jesieni br. Silnik 1.6 i-DTEC b臋dzie oferowany w przednionap臋dowej wersji modelu CR-V z manualn膮 skrzyni膮 biegów.
NSX - najnowszy model koncepcyjny
Ponadto, po raz pierwszy w Europie Honda prezentuje kolejn膮 wersj臋 modelu koncepcyjnego NSX, pokazuj膮c ewolucj臋 stylistyki tego super-samochodu oraz jeden z mo偶liwych kierunków w stylizacji wn臋trza modelu NSX kolejnej generacji. Wygl膮d zewn臋trzny auta pozostaje zadziwiaj膮co wierny oryginalnej stylizacji modelu koncepcyjnego o intryguj膮cych, dynamicznych proporcjach, podczas gdy jego wn臋trze oferuje doskona艂膮 widoczno艣膰 i 艣wietn膮 pozycj臋 za kierownic膮.
Europejskie testy nowego Civic’a Type R
W ubieg艂ym roku Honda potwierdzi艂a decyzj臋 o wprowadzeniu zupe艂nie nowego Civic’a Type R dla Europy.Dzi臋ki zastosowaniu rozwi膮za艅 technicznych Hondy, które firma stosuje podczas startów w Mistrzostwach 艢wiata Samochodów Turystycznych (WTCC), rozwój nowego modelu przebiega zgodnie z planem. Dzi艣 Honda og艂asza, 偶e testy Civic’a Type R na torze rozpoczn膮 si臋 w Europie jeszcze w 2013 roku.
* wew. dane firmy Honda