Honda CMX500 Rebel zadebiutowaÅ‚a w 2017 roku jako udana kombinacja customa, bobbera i nowatorskich elementów stylizacyjnych. Motocykl ten okazaÅ‚ siÄ™ nie tylko atrakcyjny dla oka, ale również Å‚atwy w prowadzeniu i obsÅ‚udze, co wystarczyÅ‚o, by podbić serca europejskich klientów. W 2021 roku Rebel 500 stanÄ…Å‚ na najwyższym podium w rankingu najchÄ™tniej kupowanych customów na Starym Kontynencie. Również w 2021 r. do udanej mieszanki cech dodano jeszcze lepsze osiÄ…gi, jeszcze wiÄ™cej charakteru oraz zestaw najbardziej zaawansowanych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych Hondy. W ten sposób pięćsetka zyskaÅ‚a wiÄ™kszego brata – CMX1100.
Mniejszy z Rebeli napÄ™dzany jest dwucylindrowym, rzÄ™dowym silnikiem o pojemnoÅ›ci 471 cm3 i mocy maksymalnej 46,2 KM. Oznacza to, że motocykla mogÄ… dosiadać posiadacze prawa jazdy kategorii A2. Co ciekawe, jednostka ta pochodzi z usportowionego modelu CBR500R, jednak zmodyfikowano jÄ… pod kÄ…tem jazdy turystycznej. Silnik wiÄ™kszego z braci – również dwucylindrowy, rzÄ™dowy – o pojemnoÅ›ci 1084 cm3 i mocy maksymalnej wynoszÄ…cej 87 KM, pochodzi natomiast z kultowego Adventure’a Hondy – modelu Africa Twin. Podczas dÅ‚ugich podróży pozwala on ujawnić maszynie drugie oblicze, zamieniajÄ…c bÅ‚ogi relaks leniwej wycieczki w ekscytujÄ…cÄ… jazdÄ™ np. po górskich serpentynach. Oba modele dysponujÄ… wysokim momentem obrotowym już w dolnym zakresie obrotów.
Maszyny z serii Rebel dedykowane sÄ… tym, którzy nie lubiÄ… wtapiać siÄ™ w tÅ‚um. Niskie, smukÅ‚e nadwozie, zwieÅ„czone stromo pochylonym zbiornikiem paliwa, osadzono na grubych oponach. Motocyklista „mocno siedzi w maszynie”, a każdy element jej surowej formy wyraża indywidualizm użytkownika. Minimalistyczny styl, w którym każdy szczegóÅ‚ ma swoje uzasadnienie, idzie tu jednak w parze z najnowoczeÅ›niejszymi rozwiÄ…zaniami technicznymi.
Rebele wyposażono w immobilizer, wtrysk paliwa PGM-FI, katalizator, czujnik tlenu HECS, sprzÄ™gÅ‚o antyhoppingowe, wyÅ›wietlacz LCD i nowoczesne oÅ›wietlenie LED. CMX1100 oferuje ponadto 4 tryby jazdy odpowiednie do różnych warunków drogowych. Trzy tryby – Standard, Rain i Sport – ustawione zostaÅ‚y fabrycznie, a jeden programowany jest przez użytkownika, zgodnie z jego upodobaniami. Zmiany trybu dokonuje siÄ™ za pomocÄ… przeÅ‚Ä…cznika umieszczonego z lewej strony kierownicy. Opcjonalnie model dostÄ™pny jest również z dwusprzÄ™gÅ‚owÄ… przekÅ‚adniÄ… DCT.
RodzeÅ„stwo Rebeli z roku modelowego 2022 dostÄ™pne jest w nowych wersjach kolorystycznych: Pearl Organic Green - dla „pięćsetki” oraz Pearl Stalion Brown – dla wersji 1100. Ponadto Rebel 500 wystÄ™puje teraz również w wersji S – w dedykowanym kolorze Matte Axis Grey Metallic oraz z zestawem fabrycznie montowanych akcesoriów: osÅ‚onÄ… reflektora, przyciemnianÄ… szybkÄ…, osÅ‚onami widelca i amortyzatorów w stylu retro, a także siedziskiem z przeszyciami o wzorze karo. Dla obu Rebelii przygotowano gamÄ™ oryginalnych elementów pozwalajÄ…cych na personalizacjÄ™ maszyn.
Więcej informacji na temat oferty znajduje się pod poniżej podanymi linkami.