Obecnie gama modelu Q50 obejmuje silnik benzynowy o pojemno艣ci 3,7 litra, silnik hybrydowy o pojemno艣ci 3,5 litra oraz 2,2-litrowy, czterocylindrowy turbodiesel.
Nowa, czterocylindrowa jednostka z turbospr臋偶ark膮 i wtryskiem bezpo艣rednim zapewnia moc 211 KM, spe艂niaj膮c przy tym normy emisji spalin Euro 5. Silnik generuje moment obrotowy 320 Nm przy 1250 obr./min., co ma oczywiste znaczenie dla jego elastyczno艣ci i efektywno艣ci.
Silnik jest owocem wspó艂pracy Infiniti z firm膮 Daimler AG. Podobnie jak przeznaczony dla Europy, 2,2-litrowy, czterocylindrowy turbodiesel z bezpo艣rednim wtryskiem paliwa, zosta艂 on zmodyfikowany przez zespó艂 in偶ynierów Infiniti, aby zapewni膰 dynamik臋 odpowiadaj膮c膮 charakterystyce silników marki Infiniti.
Wersja Q50 z nowym silnikiem b臋dzie dost臋pna dla klientów w Chinach od wiosny 2014 r., a nast臋pnie b臋dzie stopniowo wprowadzana tak偶e na inne rynki.
Wprowadzenie nowego silnika z turbospr臋偶ark膮 obrazuje strategi臋 Infiniti, zmierzaj膮c膮 do rozszerzenia oferty marki, jak równie偶 do dostosowania wersji modelowych do wymaga艅 rynków lokalnych. W ci膮gu nast臋pnych pi臋ciu lat Infiniti poszerzy swoje portfolio samochodów o 60 proc. i ponad dwukrotnie zwi臋kszy liczb臋 oferowanych jednostek nap臋dowych.