CRF250R
CRF450R, CRF250R model 2020 korzysta z ulepszeÅ„ podwozia i silnika, zwiÄ™kszajÄ…c zarówno osiÄ…gi, jak i prowadzenie.
Modyfikacje silnika powodujÄ… wzrost odpowiednio o 4% i 8% w stosunku do mocy maksymalnej i maksymalnego momentu obrotowego, przy jednoczesnej poprawie wielkoÅ›ci momentu obrotowego w zakresie niskich i Å›rednich obrotów, z ulepszonÄ… konstrukcjÄ… gÅ‚owicy cylindra i tÅ‚oka oraz zoptymalizowanymi kanaÅ‚ami dolotowymi i wydechowymi dla peÅ‚nego wykorzystania nowych profili krzywek waÅ‚ka rozrzÄ…du. Zmienione zostaÅ‚o przeÅ‚ożenie drugiego biegu, aby w peÅ‚ni wykorzystać wzrost mocy, dodatkowo trzeci i czwarty bieg sÄ… teraz pokryte powÅ‚okÄ… o niskim wspóÅ‚czynniku tarcia, co zapewnia pÅ‚ynniejsze zmiany biegów. Ponadto w ramach ulepszenia silnika, CRF250R otrzymuje nowe mapy FI w oparciu o doÅ›wiadczenia z 450R, w celu dostrojenia mocy w zależnoÅ›ci od wybranego biegu.
Zmniejszenie ciężaru ramy i wahacza poprawia elastyczność podwozia; w połączeniu ze zwiększoną sztywnością samego wahacza zapewnia lepszą stabilność i precyzję jazdy. Zmiany w zawieszeniu wprowadzono, aby zwiększyć tłumienie przy niskich prędkościach.
Model CRF250R jest teraz dostÄ™pny z nowymi tylnymi klockami hamulcowymi opracowanymi specjalnie w celu poprawy trwaÅ‚oÅ›ci i osiÄ…gów, eliminujÄ…c potrzebÄ™ tylnej osÅ‚ony tarczy, pojazd jest dostÄ™pny z nowÄ… grafikÄ… na rok 2020.
CRF450R i CRF450RX
Po znacznym polepszeniu osiÄ…gów w 2019 r. Modele 2020 CRF450R i CRF450RX korzystajÄ… teraz z nowego udogodnienia Honda Selectable Torque Control, który wspóÅ‚pracuje z poprawionymi HRC Launch Control oraz nowymi mapami ECU FI.
Trzy zakresowy HSTC dziaÅ‚a w celu zminimalizowania poÅ›lizgu tylnego koÅ‚a (a wiÄ™c strat napÄ™du i maksymalnej trakcji. Nie używa czujnika prÄ™dkoÅ›ci koÅ‚a i umożliwia dokÅ‚adne wyczucie przepustnicy podczas dozowania mocy; czas zapÅ‚onu jest opóźniany, a PGM-FI kontroluje zmiany, gdy wykryje siÄ™, że nagÅ‚a zmiana obrotów przekroczyÅ‚a ustalonÄ… wartość. System HSTC zachowuje ostanie wybrane ustawienie nawet po zgaszeniu silnika. Jest równieżmożliwość wyÅ‚Ä…czenia systemu.
Podobnie jak jego rodzeÅ„stwo o pojemnoÅ›ci 250 cm3, CRF450R i CRF450RX korzystajÄ… z nowych klocków hamulcowych tylnych, opracowanych w celu zwiÄ™kszenia trwaÅ‚oÅ›ci i osiÄ…gów, a także zmodyfikowano przednie i tylne zawieszenie, aby zwiÄ™kszyć tÅ‚umienie przy niskich prÄ™dkoÅ›ciach podczas gwaÅ‚townego hamowania i przyspieszania. OdÅ›wieżona grafika zachowuje zgodność z nowym CRF250R.
CRF450L, CRF250L i CRF250 Rally
Dopuszczony także na drogi CRF450L, wprowadzony w zeszÅ‚ym roku i wykorzystujÄ…cy tÄ™ samÄ… ramÄ™ i silnik, co motocross CRF450R, otrzymuje tÄ™ samÄ… aktualizacjÄ™ grafiki co CRF250R, CRF450R; CFR250L i CRF250 RALLY które sÄ… teraz dostÄ™pne w nowej, atrakcyjnej, czarnej kolorystyce „stealth black”.