FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1680 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1140 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
20 lat Audi A6 Avant o terenowym zacięciu: nowe Audi A6 allroad quattro
Autor: ŁM  Dodano: 2019-06-05
Wyświetlono: 244 razy
20 lat Audi A6 Avant o terenowym zacięciu: nowe Audi A6 allroad quattro
20 lat od swego debiutu, na rynku pojawia się czwarta generacja Audi A6 allroad quattro. Standardowe wyposażenie: napęd na cztery koła quattro i pneumatyczne zawieszenie adaptive air suspension o regulowanej wysokości sprawiają, że samochód ten doskonale czuje się zarówno na drogach utwardzonych, jak i poza nimi. Mocne silniki V6 TDI zapewniają dużą siłę uciągu – nawet do 2,5 tony. Dostojny wygląd i jeszcze bardziej spersonalizowane opcje wyposażenia wpływają na to, że nowe A6 allroad quattro jeszcze bardziej niż jego poprzednik przemawia do klientów doceniających połączenie oryginalnej stylistyki, niezwykłej wszechstronności i najwyższej klasy komfortu.
foto © Audi

  • Nowa generacja samochodu o uderzającej stylistyce, bogatych pakietach wyposażenia i doskonałych możliwościach terenowych

  • Uniwersalność połączona z dostojnym wyglądem i wyposażeniem premium

  • W standardzie mocne silniki V6 TDI, pneumatyczne zawieszenie adaptive air suspension zmieniające swą wysokość aż o 60 mm oraz kontrola zjazdu ze wzniesienia

 

 


A6 allroad quattro: duże i wszechstronne Audi

 

Audi przedstawia czwartą generację A6 allroad quattro, świętując przy tym dwudziestą rocznicę wprowadzenia tego wariantu modelowego na rynek. Ta uniwersalna wersja Avanta miała swą premierę w roku 1999. Samochód doskonale czuje się zarówno na drogach utwardzonych, jak i poza nimi, oferując przy tym dużą siłę uciągu. Standardowy napęd na cztery koła quattro oraz również standardowe zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension o regulowanej wysokości zwiększają możliwości jazdy terenowej, a jednocześnie są niezmiennie dynamiczne i komfortowe na drodze utwardzonej. Charakterystyczny wygląd oraz bogate wyposażenie uzupełniają bogatą gamę talentów A6 allroad quattro.

 

„Miasto, teren, rzeka” – szeroka gama funkcji zawieszenia umożliwiająca jazdę zarówno po drogach utwardzonych, jak i poza nimi

 

Karoseria Audi A6 allroad quattro zawieszona jest nawet o 45 mm wyżej niż klasycznego A6 Avant. Standardowy prześwit wynosi tu 139 mm, co podkreśla terenowe kwalifikacje tego modelu. Samochód nie traci swej mocy, nawet gdy ciągnie przyczepę o masie do 2,5 tony.

 

Zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension z adaptacyjną kontrolą stopnia tłumienia jest w modelu A6 allroad quattro wyposażeniem standardowym i zestrojone zostało w ten sposób, by samochód ten zwiększył swe terenowe możliwości. W zależności od prędkości i od trybu ustawionego w systemie Audi drive select, zawieszenie może zmieniać swą wysokość. Podczas ruszania w trybach „auto” i „comfort” zawieszenie ustawione jest na standardowej wysokości 139 mm, którą można aktywnie regulować w zależności od osiąganej prędkości. Jeśli w systemie ustawiono najwyższe położenie karoserii, a prędkość pojazdu wynosi maksymalnie 35 km/h, cała karoseria unosi się o 45 mm. Z kolei po przekroczeniu tej prędkości, automatycznie się obniża. Przy prędkościach autostradowych – powyżej 120 km/h – karoseria obniża się o 15 mm. Jeśli A6 allroad quattro rusza w trybie „offroad”, a jego prędkość nie przekracza 80 km/h, karoseria automatycznie ustawia się o 30 mm wyżej niż standardowo. Podczas bardzo wolnej jazdy – do 35 km/h – w trybie „lift” karoseria unosi się o kolejne 15 mm, co daje aż 45 mm powyżej pozycji standardowej.

 

Oprócz specjalnego zawieszenia adaptacyjnego, Audi A6 allroad quattro oferuje inne funkcje komfortowe, w tym standardowo montowany układ kontroli zjazdu ze wzniesienia oraz asystenta kąta nachylenia, pomagające podczas jazdy w terenie. Wykonując jazdę w lekkim terenie kierowca może włączyć na ekranie systemu MMI odpowiednią funkcję, pokazującą aktualną wartość kąta nachylenia w kierunku wzdłużnym i poprzecznym, a w miejscach w których pojazd narażony jest na wywrócenie się, na ekranie ukazuje się specjalne ostrzeżenie. Na stromym zboczu układ kontroli zjazdu ze wzniesienia ogranicza prędkość do wartości ustalonej wcześniej przez kierowcę (od 2 do 30 km/h) i w razie potrzeby selektywnie i wybiórczo hamuje każdym z czterech kół. Na sypkich nawierzchniach, wykorzystując specjalną funkcję układu ABS, system zapewnia dodatkową moc hamowania na przednie koła. W trybie „offroad” systemu Audi drive select, wszystkie ważne systemy dynamicznego prowadzenia, aż po kontrolę stabilizacji, dostosowują się do warunków jazdy w terenie.

 

Wyróżniający się charakter – uderzająca stylistyka i unikalny wygląd modelu

 

 

Nowe Audi A6 allroad quattro charakteryzuje się bardzo offroadowym wyglądem, który jest jeszcze bardziej uderzający niż u poprzednika. Ten rzucający się w oczy wygląd zewnętrzny oraz zindywidualizowane, uniwersalne rozwiązania zastosowane we wnętrzu samochodu, podkreślają jego mocny charakter.

 

Specjalne dodatki na karoserii uwidaczniają niezwykłe cechy nowego A6 allroad quattro. W jego przodzie dominuje szeroka i nisko osadzona osłona chłodnicy Singleframe o pionowym, aluminiowym użebrowaniu. Dolny przedni spojler oraz osłona podwozia również błyszczą kolorem aluminium. Typowe dla samochodów terenowych relingi na dachu, listwy okien, osłona podwozia, listwa dyfuzora oraz charakterystyczny pasek łączący ze sobą tylne światła, mogą być do wyboru w kolorze aluminium lub w kolorze czarnym. Osłony krawędzi nadkoli standardowo utrzymane są w kolorze szarym „scandium”. Opcjonalnie zamówić je można
w kolorze nadwozia lub w błyszczącym kolorze czarnym. Na kontrastowych kolorystycznie listwach progowych umieszczono logotypy allroad.

 

Dwa pakiety opcjonalne jeszcze bardziej podkreślają stylistykę samochodu. Są to pakiet zewnętrzny „aluminium” oraz czarny pakiet stylistyczny z ciemnymi dodatkami i ciemnymi listwami. Paleta lakierów nowego Audi A6 allroad quattro składa się z jedenastu kolorów, w tym z wyjątkowego koloru zielonego „gavial”, czerpiącego inspirację z unikalnej barwy, w której polakierowany był pierwszy model A6 allroad z roku 1999.

 

Wnętrze pojazdu dostępne jest w trzech kolorach – w czerni, w kolorze beżowym „pearl” lub w kolorze brązowym „okapi”. Standardowo fotele obite są czarną tkaniną z dodatkami skóry. Alternatywnie dostępne są obicia w kolorach beżowym lub brązowym. Opcjonalnie zamówić można również obicie z perforowanej skóry Valcona. Zamiast standardowych paneli tapicerki w kolorze szarego grafitu, dostępne są dwa warianty paneli drewnianych i jeden wariant aluminiowy.

 

Linia stylistyczna „allroad” czyni wnętrze pojazdu jeszcze bardziej wysublimowanym. W opcji tej znajdziemy sportowe fotele obite połączeniem skóry i Alcantary w dwóch kolorach – szarym „petrol” i czarnym. Inne unikatowe akcenty tej linii stylistycznej to panele tapicerki i pedały z aluminium oraz podświetlane listwy progowe na których wyświetlane jest logo czterech pierścieni. Opcjonalnie linia ta oferuje również inne warianty wystroju wnętrza. Zamówić można specjalne zestawienia kolorystyczne, kontrastowe przeszycia i lamówki, ozdobne listwy wykonane z delikatnego drewna brzozowego oraz aluminiową listwę w kolorze zielonym, pasującym do koloru lakieru zewnętrznego.

 

Dla najbardziej wymagających – napęd, zawieszenie i wyposażenie

 

Audi A6 allroad quattro – ze swymi ekskluzywnymi liniami wyposażenia, z wieloma unikalnymi detalami, mocnymi, sześciocylindrowymi silnikami i z charakterystycznym wyłącznie dla tego modelu zestrojeniem zawieszenia, przeznaczone jest dla klientów doceniających wszechstronność tego uterenowionego modelu.

 

 

Wysoki moment obrotowy i duża moc ciągu – na rynkach europejskich A6 allroad quattro dostępne będzie z trzema wysokoprężnymi silnikami V6 TDI do wyboru. Wszystkie te jednostki generują swą moc z trzech litrów pojemności i w porównaniu z poprzednimi modelami zostały gruntownie przeprojektowane.

 

Jednostka napędowa 3.0 TDI dostępna jest w trzech wariantach mocy. Pierwszy z nich wytwarza 170 kW (231 KM) mocy oraz 500 Nm momentu obrotowego, dostępnego w przedziale od 1750 do 3250 obr./min. Wystarcza to do rozpędzenia samochodu od 0 do 100 km/h w 6,7 sekundy i dalej do osiągnięcia prędkości maksymalnej 250 km/h. Wartości cyklu WLTP skorelowane ze zużyciem paliwa wg. cyklu NEDC dla Audi A6 allroad quattro 45 TDI wynoszą 5,9 – 5,8 litra paliwa na 100 km (156 - 152 gramy CO2 na km). Silnik Audi A6 allroad quattro 50 TDI wytwarza 210 kW (286 KM) i w przedziale od 2250 do 3000 obr./min. dostarcza 620 Nm momentu obrotowego. Inne dane dotyczące tej wersji silnikowej: sprint od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy, ograniczona prędkość maksymalna 250 km/h, spalanie 5,9 – 5,8 litra na 100 km (156 - 152 gramów CO2 na km). Najmocniejsza z trzech wersji silnika 3.0 TDI generuje 257 kW (349 KM) mocy oraz 700 Nm momentu obrotowego, dostępnego w przedziale od 2500 do 3100 obr./min. Audi A6 allroad quattro 55 TDI od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, spalając przy tym 6,6 – 6,4 litra oleju napędowego na 100 km (emisja CO2: 172 – 168 g/km).

 

Wszystkie trzy jednostki TDI przekazują swą siłę na jezdnię za pośrednictwem ośmiobiegowej, automatycznej skrzyni biegów tiptronic. Selektywny rozkład momentu obrotowego między kołami jest doskonałym uzupełnieniem stałego napędu na cztery koła quattro. Oba te systemy są w A6 allroad quattro na wyposażeniu seryjnym. Selektywny rozkład momentu obrotowego między kołami sprawia, że podczas jazdy z dużą prędkością, przy wchodzeniu w zakręt, system przyhamowuje dwa koła toczące się po wewnętrznej stronie zakrętu, na które działają zredukowane siły, jeszcze zanim wpadną one w poślizg. Moment napędowy przekazywany jest wtedy na koła z lepszą przyczepnością. Opcjonalny, sportowy mechanizm różnicowy bezstopniowo rozdziela moc pomiędzy tylne koła. Taki aktywny rozdział momentu obrotowego zapewnia najlepszy przyrost dynamiki, jeśli chodzi o prowadzenie i przyczepność.

 

Standardowo, trzy jednostki TDI wyposażone są w technikę łagodnej hybrydy „mild hybrid” (MHEV = Mild Hybrid Electric Vehicle). MHEV sprawia, że jazda staje się jeszcze wygodniejsza oraz może zredukować spalanie w realnych warunkach drogowych nawet o 0,4 litra na 100 km. Układ MHEV pracuje w oparciu o nowy, 48 – woltowy główny system elektryczny.

 

Serce układu MHEV: alternator – rozrusznik RSG, jest w stanie odzyskać podczas hamowania nawet 8 kW mocy i przekazać ją do oddzielnego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 10 Ah. Nowe Audi A6 allroad quattro może również w szerokim zakresie prędkości żeglować z wyłączonym silnikiem. System start-stop załącza się już przy 22 km/h.

 

Zawieszenie nowego A6 allroad quattro to połączenie sportowego charakteru z najwyższym komfortem i ze zwiększonymi możliwościami jazdy w terenie. Oprócz układu zawieszenia pneumatycznego z adaptacyjną kontrolą stopnia tłumienia, posiada ono wiele innych zalet. Standardowy, progresywny układ kierowniczy, wraz ze zwiększaniem się kąta skrętu kierownicy, staje się coraz bardziej bezpośredni. Koncepcja układu zapobiega nieprzyjemnym wstrząsom kierownicy, a jednocześnie przekazuje precyzyjne informacje zwrotne prosto z drogi. Opcjonalny układ czterech kół skrętnych to połączenie zwinności i stabilności. Przy prędkości do 60 km/h tylne koła skręcają o maksymalnie pięć stopni w kierunku przeciwnym do kierunku skrętu kół przednich, zmniejszając w ten sposób promień skrętu pojazdu i czyniąc reakcje na ruchy kierownicy jeszcze bardziej spontanicznymi. Przy prędkościach wyższych, koła tylne skręcają o maksymalnie dwa stopnie w kierunku tym samym co koła przednie. Poprawia się w ten sposób stabilność pojazdu podczas jazdy na wprost i podczas zmiany pasa ruchu.

 

Dynamicznym układem czterech kół skrętnych i opcjonalnym, sportowym mechanizmem różnicowym steruje układ EFP – Elektroniczna Platforma Podwozia. Zarządza ona również pracą amortyzatorów i układu pneumatycznego. Kierowca, za pomocą systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, w sześciu trybach (dynamic, automatic, comfort, efficiency, allroad i lift) ustawić może sposób działania wielu funkcji podlegających regulacji. Audi A6 allroad quattro standardowo wyposażane jest w 18-calowe felgi oraz w opony o rozmiarze 225/55. Opcjonalnie samochód posiadać może felgi z gamy oferowanej przez Audi Sport, w której największy ich rozmiar sięga 21 cali.

 

Alternatywnie do standardowych foteli, które dodatkowo mogą być wyposażone w ogrzewanie i wentylację, Audi proponuje fotele sportowe. W najwyższej wersji wyposażeniowej znajdziemy z kolei elektrycznie regulowane, spersonalizowane fotele konturowe, do których opcjonalnie dodać można funkcję masażu. Komfort dodatkowo zwiększają kolejne, opcjonalne elementy wyposażenia: Pakiet jakości powietrza zapewnia subtelny zapach we wnętrzu pojazdu. Posiada również jonizator powietrza. Panoramiczny szklany dach wpuszcza do samochodu więcej światła i świeżego powietrza. Pakiet nastrojowego oświetlenia konturowego w ciemnościach nadaje wnętrzu niepowtarzalnego wyglądu.

 

Nowe Audi A6 allroad quattro ma 4,95 m długości, 1,90 m szerokości i 1,50 m wysokości. Rozstaw osi - 2,93 m - to świetna podstawa do uzyskania dużej przestrzeni wewnątrz pojazdu, zwłaszcza jeśli chodzi o szerokość miejsc siedzących zarówno w przodzie, jak i w tyle auta oraz o miejsce na nogi dla pasażerów tylnej kanapy. Podobnie jak w Audi A6 Avant, pojemność przestrzeni bagażowej sięga od 565 do 1680 litrów przy złożonych oparciach tylnej kanapy. Tylna kanapa podzielona jest standardowo w proporcjach 40:20:40. Standardowe wyposażenie obejmuje również elektrycznie otwieraną i zamykaną klapę bagażnika, system szyn, pas mocujący ładunek, siatkę oraz dwa haczyki do mocowania toreb. Opcjonalny zestaw zabezpieczający ładunek w skład którego wchodzi teleskopowa belka oraz dodatkowy pas, umożliwia podział przestrzeni bagażowej na mniejsze sekcje. Hak holowniczy zwalniany jest elektrycznie. Dzięki sztywnej konstrukcji aluminiowo-hybrydowego nadwozia i wyrafinowanej aeroakustyce, na pokładzie auta jest bardzo cicho.

 

Z założenia cyfrowe – systemy infotainment, connectivity i wspomagania kierowcy

 

 

Na pokładzie Audi A6 allroad quattro znajdziemy tak samo rozbudowaną gamę systemów infotainment, jak w siostrzanych modelach A6 i A7. W pełni cyfrowy system operacyjny zawiera m.in. duży ekran służący do obsługi funkcji infotainment. W najwyższej wersji wyposażenia ekran ten może mieć przekątną 10,1 cala. Z poziomu ekranu położonego niżej, którego przekątna to 8,6 cala, kierowca obsługuje system klimatyzacji i funkcje komfortowe oraz wprowadzać może na nim tekst. Funkcja sterowania naturalnym głosem do przetwarzania wszystkich komend wykorzystuje zarówno informacje zapisane na pokładzie samochodu, jak i wiedzę pozyskiwaną z chmury. Opcjonalnie, A6 allroad quattro wyposażone może być również w Audi virtual cockpit z ekranem o przekątnej 12,3 cala. Wirtualny kokpit obsługiwany jest przyciskami na wielofunkcyjnej kierownicy. Auto wyposażyć można dodatkowo w najbardziej rozbudowaną wersję centrum zarządzania systemami infotainment – nawigację MMI navigation plus, zawierającą moduł LTE oraz hotspot Wi-Fi. System nawigacji – na podstawie wcześniej przejechanych tras – sam się uczy i jest w stanie dostarczyć kierowcy odpowiednich sugestii przy wyborze drogi. Trasa obliczana jest online, na serwerach firmy HERE oraz jednocześnie w systemie pokładowym. Opcjonalnie, Audi oferuje również system wyświetlania informacji na szybie, na wprost wzroku kierowcy – head-up display.

 

 

Internetowe usługi Audi connect podzielono na dwa pakiety: pierwszy „nawigacja & infotainment” i drugi „telefon ratunkowy & serwis”. Aplikacja myAudi łączy bezprzewodowo smartfona użytkownika z systemem MMI, a zawarta w niej funkcja bezkluczykowego dostępu „Audi connect key” pozwala na otwieranie i zamykanie pojazdu oraz na jego uruchamianie z poziomu smartfona z systemem Android, za pośrednictwem komunikacji bliskiego pola NFC. Opcjonalny system muzyczny Bang & Olufsen Advanced Sound System, w skład którego wchodzi aż 19 głośników oraz subwoofer, emituje trójwymiarowy dźwięk, słyszalny także na tylnej kanapie. Nawet siedmioro różnych kierowców auta może zapisać około 400 różnych funkcji w siedmiu indywidualnych profilach. Systemy wspomagania kierowcy nowego Audi A6 allroad quattro zapewniają jeszcze więcej komfortu i bezpieczeństwa. Je również podzielono na dwa pakiety: w skład pakietu wspomagania „Podróż” wchodzi asystent wydajności, adaptacyjny asystent jazdy oraz asystent niebezpieczeństwa. Pakiet „Miasto” z kolei, zawiera asystenta skrzyżowań oraz ostrzeżenie przed wysiadaniem. Centralny sterownik wsparcia kierowcy zFAS, bez przerwy obliczający model otoczenia pojazdu, dostarcza danych źródłowych dla wszystkich powyższych systemów wsparcia kierowcy.

 

Przygotowana specjalnie z myślą o rynkowej premierze – limitowana seria „20 lat allroad”

 

Wraz z rynkową premierą nowego Audi A6 allroad quattro, Audi wprowadza również limitowaną serię tego modelu pod nazwą „20 lat allroad”. Tutaj zarówno wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze, mogą być dalece zindywidualizowane. Dostępne są trzy kolory lakieru: zielony „gavial”, biały „lodowiec” oraz brązowy „soho”. Czarny pakiet stylizacyjny został poszerzony o charakterystyczne pierścienie Audi oraz o obudowy lusterek zewnętrznych. Efektownego wyglądu samochodu dopełniają ekskluzywne, 19-calowe felgi. Czarne fotele sportowe obite skórą i Alcantarą, aluminiowe panele stylistyczne i podświetlane listwy progowe, dodają wnętrzu wyrazistych akcentów.

 

Nowe Audi A6 allroad quattro w sprzedaży w Niemczech i w innych państwach europejskich znajdzie się jeszcze w czerwcu tego roku.

 

Zdjęcia i dodatkowe informacje są dostępne na: www.audi.press-bank.pl.



Źródło: Audi, Mototarget.pl

 Pisaliśmy również
» Wyniki handlowe Audi we wrześniu 2019: sprzedaż nowych samochodów na całym świecie wzrosła o 4,5 procent
» Mapa drogowa E: Audi w erze mobilności elektrycznej

Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:

Nowe Audi A6 allroad:
w lewo
Audi A6 allroad 2019
© Audi
Audi A6 allroad 2019
© Audi
Audi A6 allroad 2019
© Audi
Audi A6 allroad 2019
© Audi
Audi A6 allroad 2019
© Audi
w prawo
 Inne artykuły
» Wyniki handlowe Audi we wrześniu 2019: sprzedaż nowych samochodów na całym świecie wzrosła o 4,5 procent 2019-10-10
  Audi wyniki 2019 Cztery pierścienie zamknęły wrzesień wynikami sprzedaży o 4,5 procent lepszymi niż wrzesień 2018. W ubiegłym miesiącu koncern dostarczył do klientów 145 400 nowych samochodów. Wyniki na poszczególnych, kluczowych rynkach były jednak bardzo zróżnicowane. Podcza... więcej »

» Nowy Golf na pierwszych szkicach 2019-10-10
  Golf 2020 Jeśli istnieje samochód, który zasłużył na miano bestsellera przez dziesięciolecia, jest nim właśnie Golf. Doskonalony z generacji na generację, ugruntował swoją pozycję na świecie. Volkswagen zaprezentuje Golfa ósmej generacji 24. października podczas światow... więcej »

» Nowy Ford Galaxy Vignale i udoskonalony S-MAX – bardziej stylowe, wygodniejsze i lepiej skomunikowane 2019-10-10
  S-MAX GALAXY 2019 Ford wprowadził udoskonalenia dla stylowego, sportowego samochodu rekreacyjnego S-MAX i przestronnego samochodu osobowego Galaxy, proponując jeszcze bardziej charakterystyczną stylistykę, większy komfort i lepszą łączność dla kierowców i pasażerów.... więcej »

» Elektryczne Volvo XC40 z nowym systemem operacyjnym Android opracowanym przez firmę Google 2019-10-10
  Volvo EV srodek Nowe elektryczne Volvo XC40 będzie rewolucyjne dla naszej marki nie tylko z uwagi na zastosowany rodzaj napędu. Nasz pierwszy „elektryk” zadebiutuje z nowym system pokładowym opracowanym przez Google’a. Nie jest to znany już wcześniej system ... więcej »

» SuperVolvo! Czyli S60 T8 Polestar Engineered w pełnej krasie [FOTORELACJA] 2019-10-10
  S60 T8 Polestar Engineered 405 KM, przyspieszenie do 100 km/h w 4,4 s., zawieszenie Öhlins, wzmocnione hamulce firmy Brembo i dwa silniki elektryczne – tak w skrócie można opisać Volvo S60 T8 Polestar Engineered.... więcej »

» Jak zarządzać 16 milionami części dziennie? 2019-10-09
  Seat innowacje SEAT Martorell W zakładach SEAT-a w Martorell właśnie ruszyła innowacyjna Wieża Kontrolna, koordynująca ponad 16 milionami części, z których każdego dnia produkuje się samochody. Wprowdzenie systemu pozwoli klientom na zmianę specyfikacji samochodów nawet po złożeniu zamówie... więcej »

» Elektryczny Volkswagen ID.3 zaprezentowany w Polsce podczas: Impact mobility rEVolution 2019 2019-10-09
  Volkswagen ID.3 polska premiera Zaledwie miesiąc po światowej premierze ID.3 podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, Volkswagen zaprezentował w Polsce swój najnowszy, w pełni elektryczny samochód, pierwszy z rodziny modeli ID. skonstruowanych na nowej platformie podłogowej MEB. Volkswag... więcej »

» Marka Volkswagen wprowadza nową stronę internetową 2019-10-09
  Volkswagen nowa strona internetowa Marka Volkswagen we wrześniu zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, teraz nadszedł czas na wprowadzenie nowej strony internetowej. Na jednej platformie znajdą się treści i oferty odnoszące się do nowych modeli, usług, jazd próbnych, finansowania, a ... więcej »

» Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA - Europejskim Stowarzyszeniu Producentów Samochodów 2019-10-09
  Thomas Sedran Volkswagen Thomas Sedran, prezes zarządu Volkswagen Samochody Dostawcze, został wybrany na stanowisko prezesa komitetu Generalnego Zarządu ds. lekkich samochodów dostawczych stowarzyszenia ACEA (LCV-GM). W jego rękach spoczywa teraz reprezentowanie interesów wszystkich p... więcej »

» Ford rozpoczyna produkcję modelu Puma – pierwszego z 8 pojazdów wyposażonych w zelektryfikowane napędy, zapowiadanych w tym roku na rynku europejskim 2019-10-09
  Ford Puma 2019 Puma produkcja W najnowocześniejszym zakładzie produkcyjnym Forda w Krajowej w Rumunii z linii zjechały pierwsze egzemplarze innowacyjnego modelu Forda Puma, wyposażonego w zelektryfikowany układ napędowy. ... więcej »

» Ponad stuprocentowy wzrost sprzedaży Mitsubishi 2019-10-09
  Mitsubishi ASX 2020 Firma Mitsubishi Motors od blisko 2 lat notuje w Polsce znaczący wzrost zainteresowania samochodami marki spod znaku Trzech Diamentów – w ubiegłym roku liczba rejestracji wzrosła o blisko 50%. W tym roku rekordowym miesiącem okazał się wrzesień, kiedy to... więcej »

» Nowe logo Volkswagen R [ZDJĘCIA] 2019-10-08
  Nowe logo R Modele oznaczone symbolem R zaliczają się do najbardziej sportowych w gamie Volkswagena. Od 2002 r. modele z rodziny R goszczą na torach wyścigowych na całym świecie. Oprócz znakomitych osiągów i silników o wysokiej mocy oferują właścicielom doskonałe połączen... więcej »

» Honda e otwierana smartfonem dzięki technologii Continental 2019-10-08
  Honda e CoSmA Za pomocą rozwiązania CoSmA (Continental Smart Access), które zapewnia wygodny dostęp do samochodu za pośrednictwem smartfonu, Continental prezentuje całemu światu na czym polega cyfryzacja w przemyśle motoryzacyjnym. Przełomowa technologia będzie dostępna dla... więcej »

» Nowy dwutonowy Ford Transit 2019-10-08
  Ford Transit 2019 Mild Hybrid Ford wprowadza najbardziej zaawansowanego, ekonomicznego, wszechstronnego i funkcjonalnego 2-tonowego ciężarowego Transita, w historii modelu, aby pomóc firmom rozwijać się w nowoczesnym środowisku. Nowy Transit oferuje przedsiębiorcom wyższe wskaźniki efektyw... więcej »

» Volvo XC40 – pierwsze elektryczne auto w ofercie i kolejne w czołówce bezpieczeństwa 2019-10-08
  Volvo EV konstrukcja Nowy, w pełni elektryczny SUV XC40 zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Ten pierwszy w pełni elektryczny pojazd Volvo musi być tak bezpieczny, jak wszystkie inne modele tej marki. Krótko mówiąc – musi być jednym z najbezpieczniejszych samochodów na świecie.... więcej »

» Elektryfikacja oferty Volvo nabiera tempa 2019-10-08
  Volvo gama 2019 Volvo Cars intensywnie elektryfikuje swoją ofertę. Obecnie obejmuje ona 5 modeli hybrydowych typu plug-in i kilka „miękkich” hybryd. W ciągu najbliższych kilku miesięcy Volvo wprowadzi do sprzedaży kolejne zelektryfikowane modele.... więcej »

» Wysoka efektywność: nowy Opel Corsa i Opel Astra z energooszczędnymi reflektorami LED 2019-10-07
  Opel Astra 2019 Optymalna ilość światła, minimalne zużycie energii. W celu dalszego obniżenia emisji CO2 Opel oferuje wysoce wydajne reflektory LED w nowej Astrze i nowej Corsie. Najnowsze generacje obu bestsellerowych modeli zadebiutowały na zakończonym kilka dni temu Między... więcej »

» Mapa drogowa E: Audi w erze mobilności elektrycznej 2019-10-07
  Mapa drogowa E Audi Audi przekształca się w firmę będącą dostarczycielem mobilności elektrycznej – to proces obejmujący wszystkie zakresy działalności przedsiębiorstwa. Do roku 2025 cztery pierścienie mają zamiar wprowadzić na rynek ponad 30 zelektryfikowanym modeli samocho... więcej »

» Fakty i mity: 5 pytań i odpowiedzi dotyczących samochodów elektrycznych 2019-10-07
  SEAT Mii EV Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej do 2030 roku 40% samochodów w Europie mają stanowić pojazdy nisko- lub bezemisyjne. SEAT ogłosił, że do 2021 roku przedstawi 6 nowych modeli z napędem elektrycznym lub hybrydowym typu plug-in. Oto 5 najważniejszych zagad... więcej »

» W pełni elektryczne Volvo XC40 pokazuje jak będzie wyglądała przyszłość motoryzacji 2019-10-07
  XC40 EV Czasami mniej naprawdę oznacza więcej. Najnowszy model XC40 to pierwszy w pełni elektryczny samochód Volvo Cars. Ten model udowadnia wprowadza ulepszenie aut Volvo na zupełnie inny poziom.... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125
Wyświetlane: 0 - 20 z 22493 rekordów
Warto przeczytać
 

foto © WCOTY


A jednak się kręci
© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |