FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1678 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1138 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Nowości Hondy na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie
  Dodano: 2019-09-10
Wyświetlono: 218 razy
Nowości Hondy na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, Honda zaprezentowała wersję seryjną pojazdu elektrycznego nowej generacji – model Honda e. Dzięki interaktywnym elementom ekspozycji, korzystającym m.in. z takich zaawansowanych technologii, jak wirtualna rzeczywistość, odwiedzający będą mogli poznać funkcje wyjątkowych systemów zastosowanych w tym aucie.
foto © Honda

Ekspozycja stanowi centralną część sektora „EV World”, inspirowanego filozofią projektową Hondy e, będącą tłem dla prezentacji unikalnych cech tego modelu i zastosowanych w nim rozwiązań technicznych. Oprócz interaktywnych eksponatów, Honda zaprezentuje liczne rozwiązania dotyczące ładowania pojazdów wg różnych scenariuszy eksploatacji. Honda rozwija wiele rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów – od unikalnej infrastruktury punktów ładowania w miastach, opracowanej we współpracy z ubitricity, po system ładowania zwrotnego „Power Manager Prototype”.

 

W innej części stoiska eksponowana będzie Honda CR-V Hybrid obok modelu prezentującego części składowe wydajnego układu hybrydowego i-MMD. CR-V Hybrid, wprowadzony do sprzedaży na początku tego roku, jest pierwszym pojazdem hybrydowym Hondy nowej generacji, przeznaczonym na rynek europejski. Prezentacji technologii hybrydowych dopełni model NSX 2019, który jest najbardziej zaawansowanym technicznie produktem w ofercie samochodów Hondy.
 

W centrum stoiska, w otoczeniu sportowych pojazdów Hondy, takich jak Civic Type R, Civic Sport Line i HR-V Sport, będzie można podziwiać napędzany silnikiem Hondy bolid Formuły 1, Aston Martin Red Bull Racing RB15, wystawiony po niedawnych zwycięstwach w Grand Prix Austrii i Niemiec.

 

Premiera wersji produkcyjnej modelu Honda e

 

  • Odsłona wersji produkcyjnej modelu Honda e
  • Charakterystyczny, klarowny projekt nadwozia, połączony z nowoczesnym, minimalistycznym i komfortowym wnętrzem oraz zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi
  • Platforma z napędem na tylną oś i szeroki rozstaw kół zapewniające płynną i dynamiczną jazdę
  • Pakiet rozwiązań dedykowany mieszkańcom nowoczesnych miast
  • Wyjątkowy Honda Personal Assistant, korzystający z rozwiązań sztucznej inteligencji (AI), zdolny do kontekstowego kontaktu z użytkownikami


Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, Honda zaprezentowała wersję seryjną pojazdu elektrycznego nowej generacji – model Honda e. Opracowana z myślą o zachowaniu stylistycznej prostoty i funkcjonalności, Honda e ma wpisać się w potrzeby współczesnego miejskiego stylu życia i zapewnić klientom nową wartość, dzięki wyjątkowej dynamice jazdy i zintegrowanym rozwiązaniom komunikacyjnym podnoszącym walory użytkowe tego auta.

 


 

System bocznych kamer zastępuje konwencjonalne lusterka boczne niewielkimi urządzeniami przekazującymi obraz na żywo do dwóch sześciocalowych ekranów wewnątrz pojazdu. Rozwiązanie to, zastosowane po raz pierwszy w segmencie samochodów kompaktowych, wnosi nową jakość w zakresie stylizacji, bezpieczeństwa, aerodynamiki i podkreśla wyjątkowość modelu Hondy.
 

Honda e wyróżnia się płynnymi kształtami i gładkimi powierzchniami, które udało się zachować dzięki wysuwanym klamkom drzwi, zgodnie z nowoczesną i przyjazną dla człowieka koncepcję projektową. Dzięki zastosowaniu systemu bocznych kamer zastępujących konwencjonalne lusterka, projektanci byli w stanie stworzyć płynne przejście między przednią szybą a słupkiem A. W relaksującej, nowoczesnej kabinie pasażerskiej, w której wykorzystano subtelne materiały, znalazł się zajmujący całą jej szerokość, poziomy wyświetlacz najnowszej generacji z pięcioma ekranami, dający dostęp do skomunikowanego z siecią systemu audio-informacyjnego.


Największą powierzchnię cyfrowej deski rozdzielczej Hondy e zajmują dwa ekrany dotykowe LCD o przekątnej 12,3 cala. Są to główne ekrany systemu informacyjno-rozrywkowego, prezentujące szereg aplikacji i usług komunikacji z siecią, które ułatwiają korzystanie z samochodu zgodnie z nowoczesnym stylem życia właściciela. Dzięki temu kierowca i pasażerowie – niezależnie od tego, czy jadą, czy parkują, czy uzupełniają energię w bateriach – mogą w komfortowych warunkach korzystać z łączności, a sterowanie i dostęp do kompleksowych usług zapewnia im cyfrowy kokpit nowej generacji, wykorzystujący pełną szerokość kabiny.
 

 

Honda e jest wyposażona w wydajny silnik elektryczny, dostępny w dwóch wariantach – o mocy maksymalnej 100 kW (136 KM)* lub 113 kW (154 KM)*, który generuje imponujący moment obrotowy 315 Nm*. Akumulator o pojemności 35,5 kWh jest jednym z najmniejszych w swojej klasie, jednak po pełnym ładowaniu zapewnia zasięg do 220 km, co sprawia, że Honda e doskonale sprawdza się podczas codziennej jazdy po mieście. Istnieje też możliwość szybkiego ładowania do 80% pojemności baterii w 30 minut*. Wysoka dynamika, dostępna dzięki mocnemu silnikowi elektrycznemu napędzającemu tylne koła, gwarantuje dużą radość z jazdy i poczucie jedności z samochodem. Honda e zapewnia znakomite przyspieszenie już od startu i osiąga prędkość 100 km/h po około 8 sekundach*.
 

Z usług i aplikacji można korzystać za pośrednictwem dotykowego ekranu lub za pomocą poleceń głosowych systemu Honda Personal Assistant. Intuicyjny Honda Personal Assistant, korzystający z rozwiązań sztucznej inteligencji (AI), jest zdolny do kontekstowego rozpoznawania mowy, dzięki czemu może prowadzić rozmowę i ułatwiać dostęp do wielu usług online.
 

Asystenta osobistego Hondy można aktywować, mówiąc „OK Honda”, następnie możemy zadawać mu pytania lub wypowiadać polecenia. Technologia uczenia maszynowego udoskonala rozumienie głosu osób korzystających z asystenta w procesie ciągłej komunikacji, przez co odpowiedzi z czasem są coraz bardziej precyzyjne.
 

Nawet wysiadając z samochodu, właściciele Hondy e mogą pozostać w kontakcie ze swoim pojazdem za pośrednictwem aplikacji My Honda+ na smartfony.
 

Usługa mobilna, uruchomiona już w 2017 r., została dostosowana do nowych potrzeb, aby lepiej spełniać funkcje asystowania w podróży. Zapewnia ona łatwy dostęp do informacji o obecnym statusie pojazdu, zdalne sterowanie klimatyzacją, a także podnosi poziom bezpieczeństwa i monitoruje lokalizację samochodu. Dodatkowe funkcje obsługi pojazdu elektrycznego obejmują kontrolę stanu baterii i informowanie o zasięgu, z uwzględnieniem wyników wyszukiwania stacji ładowania, przesyłanych do systemu nawigacyjnego samochodu z urządzenia mobilnego.
 

Honda e oferuje również łatwy dostęp do wnętrza za pomocą kluczyka cyfrowego, umożliwiającego zdalne otwieranie i zamykanie samochodu z użyciem wyłącznie aplikacji w smartfonie.

 

*Wewnętrzne dane firmy Honda

 


Honda ujawnia kolejne szczegóły systemu zarządzania energią, przeznaczonego na rynki Europy

 

Honda ujawnia we Frankfurcie kolejne szczegóły dotyczące oferty ładowania pojazdów elektrycznych oraz systemów zarządzania energią. Technologie te zostały opracowane w celu zapewnienia właścicielom pojazdów elektrycznych odpowiedniej infrastruktury punktów ładowania, zarówno tych w podróży (on-street), jak i poza czasem dojazdów (off-street), przy jednoczesnym zwiększeniu płynności dostaw energii poprzez aktywnie zarządzanie nimi w sieci w zależności od popytu.



Ładowarka samochodowa Hondy



Dla użytkowników, którzy mają możliwość ładowania akumulatorów pojazdu w scenariuszu off-street, Honda wprowadzi ładowarkę, która umożliwia optymalne ładowanie prądem zmiennym z domowej instalacji. Zestaw do ładowania o maksymalnej mocy 7,4 kW (zasilacz jednofazowy) lub 22 kW (zasilacz trójfazowy) można zamontować na ścianie lub na podwyższeniu. Urządzenie o takich parametrach pozwala właścicielom Hondy e na naładowanie baterii do 100% pojemności w czasie 4,1 godziny * z gniazda instalacji 32-amperowej – znacznie szybciej niż przez standardowe gniazdko ścienne.

 

 

System ma wiele funkcji gwarantujących komfort i bezpieczeństwo eksploatacji, w tym:

 

  • funkcję automatycznego restartu, zapewniającą, że ładowarka spróbuje uruchomić się ponownie (do 5 razy), w przypadku przerw w zasilaniu, co zmniejsza ryzyko niepełnego naładowania
  • integrację z domowymi źródłami energii odnawialnej – na przykład, maksymalny dopuszczalny poziom ładowania można dostosować do możliwości ogniw fotowoltaicznych, domowych akumulatorów lub pompy ciepła
  • autoryzację za pomocą zbliżeniowego identyfikatora radiowego RFID, dzięki czemu z systemu mogą korzystać wyłącznie upoważnione osoby
  • mechanizm blokady kabla ładowarki


Ładowarka ma funkcję przełącznika dopływu prądu, co pozwala użytkownikom korzystać z niższych kosztów energii w okresach niskiego zapotrzebowania.
 

 

* Czas obliczony do momentu włączenia lampki kontrolnej ładowania na desce rozdzielczej.

 

Honda prezentuje napędy hybrydowe


Honda zobowiązała się, że do 2025 roku 100% samochodów tej marki, oferowanych w Europie, otrzyma napędy wykorzystujące silniki elektryczne. Jednym z elementów strategii mającej na celu realizację tego zobowiązania, są prezentowane we Frankfurcie napędy hybrydowe.



Honda CR-V Hybrid, będąca w sprzedaży od początku tego roku, jest pierwszym SUV-em marki wyposażonym w hybrydowy układ napędowy nowej generacji. Nowy model zachował komfortowe, przestronne i ładowne wnętrze, z którego CR-V – światowy bestseller – znany jest od wielu lat. Zespół napędowy Hondy CR-V Hybrid, z inteligentnym systemem doboru trybu jazdy i-MMD, obejmuje dwa silniki elektryczne, silnik benzynowy pracujący w cyklu Atkinsona, wysokowydajną baterię litowo-jonową i bezstopniową przekładnię zapewniającą wysokie osiągi, kulturę pracy i responsywność. Jest dostępny w obu wersjach – z przeniesieniem napędu na przednią oś oraz z napędem AWD.



System hybrydowy i-MMD Hondy ucieleśnia filozofię, dzięki której skomplikowana technologia może być łatwa w użytkowaniu i bardziej przyjazna dla klienta. System i-MMD wykorzystuje jednostkę sterującą PCU (Power Control Unit), aby kontrolować zużycie paliwa oraz energii elektrycznej, wybierając najbardziej optymalny spośród trzech trybów pracy układu napędowego: EV (tryb elektryczny), Hybrid Drive (tryb hybrydowy) oraz Engine Drive (tryb silnika spalinowego). Wszystko dzieje się automatycznie - kierowca nie musi niczego ustawiać, ani przełączać.



W większości przypadków, podczas jazdy po mieście, pojazd automatycznie przechodzi pomiędzy napędem hybrydowym i elektrycznym, utrzymując maksymalną sprawność napędu i liniowy przyrost prędkości. Na autostradzie oraz podczas dynamicznego przyspieszania – w razie potrzeby – uruchamiany jest tryb pracy silnika spalinowego.



Oprócz dwóch egzemplarzy CR-V Hybrid, na stoisku Hondy obejrzeć można także ekspozycję układu i-MMD, w tym silniki – elektryczny i spalinowy, które są głównymi podzespołami systemu.
 

Odmienne podejście do osiągów prezentuje Honda NSX 2019. Model ten zapewnia ekscytujące wrażenia z jazdy dzięki zastosowaniu zaawansowanego hybrydowego układu napędowego Super Handling All-Wheel-Drive (SH-AWD). Napędzający bezpośrednio tylną oś, elektryczny silnik Direct Drive Motor i dwie jednostki elektryczne z przodu, przyczyniają się do niemal natychmiastowego przyspieszenia i doskonałej dynamiki, współpracując z montowanym centralnie 3,5-litrowym silnikiem benzynowym V6 o mocy 507 KM.
 

W NSX z roku modelowego 2019 wprowadzono szereg udoskonaleń, które sprawią, że hybrydowy supersamochód jest jeszcze bardziej atrakcyjną propozycją. Nowe lakiery nadwozia i opcje kolorystyczne wnętrza oraz tapicerki skórzanej dodają modelowi uroku i sportowej zadziorności. Nadwozie o strukturze łączącej różne materiały skrywa szereg udoskonaleń podwozia, między innymi sztywniejsze stabilizatory, nowe, wyczynowe ogumienie o lepszej przyczepności i podwyższonym współczynniku prędkości oraz zmiany oprogramowania, kompensujące podniesienie osiągów zarówno na drodze, jak i na torze wyścigowym. W rezultacie supersamochód Hondy poddaje się jeszcze łatwiej woli kierowcy, a miarą skali udoskonaleń NSX jest czas okrążenia toru Suzuka – o 2 sekundy lepszy od osiąganego przez poprzedni model.

 

Zwycięski bolid Formuły 1 wśród sportowych pojazdów Hondy


Na stoisku Hondy we Frankfurcie można podziwiać napędzany silnikiem Hondy bolid Aston Martin Red Bull Racing RB15, który po emocjonującym wyścigu w Austrii odnotował pierwsze od 13 lat zwycięstwo Hondy w zawodach Formuły 1, a zaraz potem kolejne najwyższe podium w Grand Prix Niemiec na torze Hockenheim. Samochód, prowadzony obecnie przez młodych kierowców, Maxa Verstappena i Alexandra Albona, zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, na dziewięć rund przed końcem sezonu 2019.
 

Zwycięski bolid Formuły 1 przewodzi drużynie innych sportowych pojazdów Hondy, prezentowanych we Frankfurcie.

 

Honda Civic Type R i Sport Line
 

Bijący kolejne rekordy Civic Type R nadal cieszy się zainteresowaniem ze strony klientów poszukujących modeli z napędem na przednie koła, oferujących najlepsze osiągi. Wyposażony w 2,0-litrowy silnik Hondy VTEC TURBO i sześciobiegową, manualną skrzynię biegów, samochód rozwija maksymalną moc 320 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. To najlepiej przyspieszający samochód w swojej klasie, osiągający maksymalną prędkość 272 km/h.



Inną filozofię prezentuje Civic Sport Line. Wyposażony w sportowe detale wnętrza i nadwozia samochód, napędzany jest 1,0-litrowym 3-cylindrowym silnikiem VTEC TURBO o maksymalnej mocy 126 KM, rozwijającym maksymalny moment obrotowy 200 Nm.



HR-V Sport


Gamę sportowych modeli uzupełnia HR-V Sport. Wprowadzony na rynek na początku tego roku samochód jest kombinacją atrakcyjnego designu, zaawansowanych systemów i ładowności, dzięki czemu stał się on światowym bestsellerem. Wersja Sport dysponuje wyższą mocą niż model podstawowy, gdyż wyposażona została w 1,5-litrową jednostkę VTEC TURBO o mocy maksymalnej 182 KM i maksymalnym momencie obrotowym 240 Nm. System wyczynowego zawieszenia „Performance Damper” zapewnia bardziej precyzyjne i bezpośrednie reakcje podczas jazdy i jest przeznaczony tylko dla tej wersji modelu HR-V. Drapieżny charakter samochodu podkreślają sportowe dodatki nadwozia i wnętrza, takie jak błyszczące, czarne wykończenia, matowe czarne felgi i ciemnoczerwona skórzana tapicerka. 


Akcesoria Hondy


Dla gamy samochodów Hondy przewidziano cały asortyment opcjonalnych akcesoriów prezentowanych również we Frankfurcie.
 

Pakiet stylistyczny dla Hondy CR-V: wyróżnione kolorystycznie elementy nadwozia – dyfuzory przednich i tylnych zderzaków oraz boczne panele progowe. 19-calowe srebrne felgi aluminiowe o wzorze CR1901 z romboidalnymi wnękami i diamentowaną powierzchnią. We wnętrzu standardowe panele imitujące drewno zostały zastąpione panelami teksturowanymi w kolorze srebra.
 

HR-V Sport charakteryzuje się odświeżoną stylistyką nadwozia, obejmującą m.in. nowe wykończenie przedniego zderzaka i spoilera na klapę bagażnika. Podświetlane listwy progowe wykonane ze szczotkowanego aluminium, otrzymały niebieskie logo HR‑V.
 

Civic Type R otrzymał pakiet elementów nadwozia Carbon, obejmujący nakładki na lusterka boczne, elementy ozdobne słupków B, spojler typu wing oraz elementy ozdobne tylnego dyfuzora – wszystko wykonane z włókna węglowego. Czerwone dodatkowe akcenty mają wzór splotu włókna węglowego, zwracający uwagę na aerodynamiczne detale modelu Type R.



Źródło: Honda, informacja Mototarget.pl

 Pisaliśmy również
» Honda podejmuje współpracę z Vattenfall w zakresie elastycznych dostaw energii dla użytkowników pojazdów elektrycznych
» Honda przyspiesza realizację strategii Electric Vision
 Inne artykuły
» Samochody elektryczne czy wodorowe? Analiza badań i kluczowe wnioski 2019-11-13
  Volkswagen ID.3 2019 Rozpoczęcie produkcji modelu ID.3 sprawia, że pytanie o to, który rodzaj napędu ma przed sobą większą przyszłość staje się znowu aktualne. Wyjaśniamy na czym, według dzisiejszego stanu wiedzy, polegają najważniejsze zalety napędu elektrycznego w porównaniu z o... więcej »

» Mazda CX-30 zdobywa cenną nagrodę 2019-11-13
  Mazda CX-30 2019 Mazda CX-30 zdobyła nagrodę Złota Kierownica 2019, triumfując w bardzo konkurencyjnej kategorii SUV/crossover o długości do 4,4 m. Całkowicie nowy, kompaktowy SUV zdobywa tym samym swoją pierwszą nagrodę w historii, w jednym z najważniejszych w branży konkursó... więcej »

» Dwa modele Audi: A1 i e-tron, zdobywają Złotą Kierownicę w swoich klasach 2019-11-13
  A1 e-tron, Audi A1 i e-tron Podwójne zwycięstwo Audi w konkursie „Złota Kierownica 2019”. Audi A1 Sportback wygrało w kategorii „Samochody małe”, a w pełni elektryczne Audi e-tron w kategorii „Duże SUV’y”. Czytelnicy niemieckiego magazynu motoryz... więcej »

» Ford inauguruje erę bezpiecznych, 5-gwiazdkowych modeli, napędzanych silnikami elektrycznymi 2019-11-13
  Explorer Euro NCAP Ford zapewnia pięciogwiazdkowe bezpieczeństwo swoich zelektryfikowanych samochodów, czego dowodem jest całkowicie nowy Ford Explorer Plug-In Hybrid, który otrzymał dzisiaj maksymalną ocenę bezpieczeństwa wydaną przez niezależny organ prowadzący testy zderzenio... więcej »

» Pierwsza taka podróż Aleksandry Popławskiej i Roberta Karasia 2019-11-13
  CUPRA projekt artystyczny Cupra createthepath Każda pasja prowadzi inną, wyjątkową drogą. Niezwykłe osoby, które zdecydowały poświęć życie spełnianiu własnych pasji, stały się inspiracją do stworzenia wyjątkowego albumu fotograficznego. To pierwszy na świecie projekt artystyczny samochodowej marki CUPRA, ... więcej »

» Ford dołącza do międzybranżowej inicjatywy, wzywającej do działań w sprawie zmian klimatu i wspierania Zrównoważonej Europy do 2030 roku 2019-11-12
  Ford logo Ford Motor Company przyłącza się do inicjatywy „Nowy Ład dla Europy” („New Deal for Europe”), by wspierać lepszą współpracę i innowacje na rzecz zrównoważonej przyszłości; to naturalne posunięcie dla firmy, która od dawna realizuje prog... więcej »

» Elektryczna ofensywa Citroena 2019-11-12
  PSA EV Do 2025 roku Citroën planuje zrealizować wielką elektryczną ofensywę, której celem jest pełne zelektryfikowanie gamy. Ofensywa dotyczy lekkich samochodów dostawczych oraz powiązanych samochodów osobowych i stanie się ważnym czynnikiem wzrostu Citroëna. Pierwsz... więcej »

» Audi e-tron FE06 w drodze do Rijadu 2019-11-12
  Audi e-tron FE06 IAA 2019 Już wkrótce sezon rozpocznie się na dobre. Na niecałe dwa tygodnie przed pierwszym wyścigiem sezonu 2019/2020 Formuły E, dziesięć kontenerów i skrzyń nadanych przez team Audi Sport ABT Schaeffler opuściło Niemcy i udało się do Arabii Saudyjskiej, gdzie 22 i 23... więcej »

» Debiut elektrycznego ID. SPACE VIZZION podczas Los Angeles Auto Show 2019-11-12
  ID. SPACE VIZZION Światowy debiut studyjnego modelu ID. SPACE VIZZION będzie miał miejsce w Los Angeles 19 listopada, w przeddzień otwarcia Salonu Samochodowego. Nowy model z rodziny ID. to kolejny samochód stworzony z myślą o nowej erze w motoryzacji i odzwierciedlający nowy s... więcej »

» Bezkompromisowy Ford Ranger Raptor 2019-11-07
  Ford Ranger Raptor 2019 Występujący w czterech wersjach: XL, XLT, Limited oraz Wildtrak Ford Ranger, to bezkompromisowy, naszpikowany nowoczesnymi technologiami pick-up. Poradzi sobie zarówno w trudnym terenie, jak i na autostradach. Do rodziny dołącza jeszcze bardziej ekstremalna we... więcej »

» Ile kosztuje wynajem długoterminowy Forda? 2019-11-07
  Ford logo W obecnych czasach samochód pracujący w firmie stał się usługą. Osoby odpowiedzialne za swoje floty chcą skupić się na swoim biznesie, a elementy obsługi samochodów powierzyć w ręce specjalistów. Taką możliwość zapewnia usługa Ford Wynajem – Super Easy.... więcej »

» Volvo Cars użyje technologii blockchain do śledzenia źródeł pochodzenia kobaltu używanego do produkcji baterii aut elektrycznych 2019-11-07
  Volvo blockchain Volvo Cars to pierwszy producent aut, który sięgnie po technologie blockchain, by identyfikować skąd pochodzi kobalt wykorzystywany do produkcji akumulatorów aut elektrycznych. To oświadczenie zbiega się z premierą pierwszego elektrycznego modelu Volvo XC40 Re... więcej »

» Obudowa do silnika elektrycznego Volkswagena ID.3 jest produkowana w Poznaniu! [FILM] 2019-11-07
  Volkswagen Poznan ID.3 W odlewni Volkswagen Poznań rozpoczęła się seryjna produkcja elementu obudowy elektrycznego silnika Volkswagena ID.3. Produkowany w Poznaniu komponent trafia do zakładu w Kassel, gdzie powstaje elektryczny układ napędowy pierwszego modelu z rodziny ID. Wielkoś... więcej »

» SEAT wchodzi na rynek motocykli z całkowicie elektrycznym eScooterem 2019-11-07
  Seat eScooter SEAT zwiększa swoje zaangażowanie w rozwój mobilności miejskiej i wchodzi na rynek motocykli, przedstawiając koncepcję własnego jednośladu. SEAT eScooter to całkowicie elektryczny ekwiwalent motocykli o pojemności silnika 125 cm³. Jego oficjalna prezentac... więcej »

» Volkswagen aktywny w Chinach: więcej nowych zelektryfikowanych modeli 2019-11-06
  Volkswagen ID.Next Marka Volkswagen zwiększa ofensywę aut elektrycznych w Chinach. W przyszłym roku do klientów trafi około 300.000 zelektryfikowanych samochodów. Do 2025 r. ich liczba sięgnie około miliona. Już za 3 lata Volkswagen będzie oferował na chińskim rynku 10 modeli wy... więcej »

» Model CB4X zaprezentowany z dumą na targach EICMA przez rzymskie centrum badawczo-rozwojowe Hondy 2019-11-06
  CB4X Concept Po raz piąty z rzędu Honda wykorzysta część swojego stoiska na EICMA nazwaną „Design Studio” jako tło do zaprezentowania czegoś zupełnie nowego – w tym przypadku odważnego projektu motocykla CB4X Concept.... więcej »

» Audi Night – cztery pierścienie świętują 25-lecie modeli RS 2019-11-06
  Audi Night 2019 25 lat temu na rynku pojawił się pierwszy model Audi RS, rozpoczynając tym samym historię popularności sportowych modeli produkowanych seryjnie. Audi RS zawsze budziły podziw, przede wszystkim swym pokrewieństwem z samochodami sportowymi startującymi na torac... więcej »

» Jeszcze ostrzejsze i jeszcze bardziej rzucające się w oczy: Audi R8 V10 RWD i Audi R8 LMS GT4 2019-11-06
   Audi R8 V10 RWD, Audi R8 LMS GT4 Od serii specjalnej do regularnej oferty: Audi R8 V10 z napędem na tylną oś (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 13,1 – 12,9; łączna emisja CO2 w g/km: 293 – 299), staje się stałym elementem oferty czterech pierścieni. W tym kontekście przeprojektowa... więcej »

» Czas digitalizacji. Jakie są zawody przyszłości? 2019-11-06
  SEAT VR Technologiczne innowacje doprowadziły do całkowitego przeobrażenia rynku pracy. Według raportu Uniwersytetu Oksfordzkiego, 47% dzisiejszych zawodów zniknie w ciągu 25 lat. Choć brzmi to pesymistycznie, trzeba podkreślić, że proces digitalizacji stwarza zupełni... więcej »

» Futuron Concept – nowy elektryczny SUV coupe marki Kia [ZDJĘCIA] 2019-11-05
  Kia Futuron Concept Kia Motors zaprezentowała model studyjny o nazwie Futuron Concept – nowego SUV-a w stylu coupé wyposażonego w napęd na cztery koła, który daje przedsmak tego, jak mogą wyglądać przyszłe auta elektryczne koreańskiej marki.... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130
Wyświetlane: 0 - 20 z 22584 rekordów
Warto przeczytać
 

foto © Hyundai


A imię jego… Kona
© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |