-
od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania siÄ™ z ofertÄ… samochodów dostÄ™pnych w magazynach dealerskich za poÅ›rednictwem strony internetowej
-
teraz marka wprowadza nowatorski projekt Volkswagen e-Home
-
eksperci Volkswagen e-Home sÄ… do dyspozycji w godzinach 10:00-20:00 i dysponujÄ… odpowiedniÄ… wiedzÄ…, aby kompleksowo wesprzeć klientów podczas zakupu auta
Projekt Volkswagen e-Home to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekujÄ… możliwoÅ›ci zapoznania siÄ™ z kompletem informacji dotyczÄ…cych auta online, przed ewentualnÄ… wizytÄ… w salonie dealerskim. Wnosimy obsÅ‚ugÄ™ klientów przez Internet na nowy poziom, chcÄ…c zaoferować im najwyższy poziom komfortu, jak i bezpieczeÅ„stwa, co ma szczególne znaczenie w Å›wietle aktualnej sytuacji zwiÄ…zanej z epidemiÄ… koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dziÄ™ki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferujÄ…cego topowÄ… jakość obsÅ‚ugi klientów – zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.
Jak dziaÅ‚a Volkswagen e-Home? Po otwarciu strony internetowej https://od-reki.volkswagen.pl/ można zapoznać siÄ™ z listÄ… samochodów dostÄ™pnych w poszczególnych salonach dealerskich Volkswagena w Polsce. Intuicyjna wyszukiwarka Å‚atwo pozwala znaleźć auto, które odpowiada potrzebom klienta. Po znalezieniu najlepiej dopasowanego samochodu i klikniÄ™ciu na odpowiedni przycisk, nastÄ™puje natychmiastowe poÅ‚Ä…czenie w formie wideokonferencji z ekspertem Volkswagen e-Home – w przeciwieÅ„stwie do powszechnie stosowanych, klasycznych rozwiÄ…zaÅ„ z zakresu obsÅ‚ugi klientów online, nie jest wiÄ™c konieczne pozostawienie swoich danych kontaktowych i oczekiwanie na kontakt ze strony przedstawiciela salonu.
ZespóÅ‚ ekspertów to wyszkoleni specjaliÅ›ci, którzy mogÄ… nie tylko odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczÄ…ce samochodu. Ich wsparcie przy zakupie auta polega także m.in. na opracowaniu spersonalizowanej oferty czy symulacji finansowej i pomocy w kontakcie z dealerem, aż od momentu odbioru auta. Klient zyskuje wiÄ™c wÅ‚asnego asystenta, prowadzÄ…cego go przez proces wyboru i zakupu wymarzonego auta – de facto caÅ‚y proces obsÅ‚ugi klienta w salonie dealerskim zostaÅ‚ tym samym przeniesiony do Volkswagen e-Home, gwarantujÄ…c peÅ‚ne bezpieczeÅ„stwo i komfort. Co ważne, rozwiÄ…zanie oparte jest na sprawdzonej technologii wideo, która umożliwia m.in. bezpieczne przesyÅ‚anie dokumentów. Volkswagen e-Home może także poÅ›redniczyć w umówieniu jazdy próbnej na terenie Warszawy (z usÅ‚ugÄ… door to door) wybranym modelem samochodu, przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeÅ„stwa i odpowiedniej dezynfekcji pojazdu.
Eksperci Volkswagen e-Home sÄ… do dyspozycji w godzinach 10:00-20:00 i dysponujÄ… odpowiedniÄ… wiedzÄ…, aby kompleksowo wesprzeć klientów podczas zakupu auta. NaszÄ… intencjÄ… jest znalezienie wymarzonego samochodu i opracowanie optymalnej oferty dla każdej osoby, która zdecyduje siÄ™ na kontakt z nami poprzez wideokonferencjÄ™ – mówi Mateusz Delikat, ekspert Volkswagen e-Home.
W Å›wietle epidemii koronawirusa projekt Volkswagen e-Home odzwierciedla starania marki, które majÄ… na celu wsparcie zarówno klientów, jak i sieci dealerskiej Volkswagena. Salony samochodowe oraz serwisy marki sÄ… otwarte, niemniej w części z nich ograniczono np. godziny pracy. SzczegóÅ‚owych informacji na temat godzin otwarcia czy dziaÅ‚aÅ„ prewencyjnych podejmowanych przez poszczególne stacje udzielajÄ… salony i serwisy Volkswagena.