FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Mitsubishi Outlander PHEV już w polskich salonach
  Dodano: 2020-04-29
Wyświetlono: 2207 razy
Mitsubishi Outlander PHEV już w polskich salonach
Do polskich salonów Mitsubishi Motors dotarły właśnie pierwsze dostawy najnowszego modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 - najpopularniejszego na świecie i w Europie samochodu SUV z elektrycznym napędem hybrydowym typu plug-in (ładowanym z domowego gniazdka).
foto © Mitsubishi

 

O tak ogromnym sukcesie modelu Mitsubishi Outlander PHEV, który powstał dzięki 50-letnim doświadczeniom marki, będącej pionierem elektromobilności, zdecydowały kluczowe dla klientów zalety: funkcjonalność SUV-a, dobrze wyciszone I wyposażone wnętrze, dynamika elektrycznego napędu na 4 koła oraz duży zasięg I łatwość ładowania baterii – także ze zwyklego gniazdka 230 V w połączeniu z rekordowo niską emisją CO2. Wyjątkową cechą Mitsubishi Outlandera PHEV jest także jego wszechstronność - pojazd może być napędzany wyłącznie silnikami elektrycznymi – np. w strefie bezemisyjnej natomiast napęd hybrydowy umożliwia dłuższą podróż. Nowy model Mitsubishi to jedyny pojazd PHEV w klasie SUV, który może być ładowany ze stacji szybkiego ładowania.

 

 

W najświeższym wcieleniu światowego bestsellera PHEV znajdziemy zmodernizowany układ napędowy I system operacyjny OS, udoskonalony układ jezdny, bogatsze wyposażenie oraz zmiany stylistyczne. Według opinii klientów o zakupie tego auta decydują także ważkie argumenty ekonomiczne – skalę oszczędności można łatwo sprawdzić korzystając z kalkulatora na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev. Dla klientów przygotowano również nowoczesną, wirtualną prezentację, która przybliża korzyści płynące z wyboru modelu Mitsubishi Outlander PHEV – https://digital-presentation.mitsubishi-motors.com/.

 

Miesięczne raty przy zakupie Mitsubishi Outlandera PHEV 2020 startują już od 1 908 zł netto w przypadku leasingu i 1 996 zł brutto dla kredytu.

 

Przełomowe rozwiązanie - napęd elektryczny i 3 silniki bez skrzyni biegów


W przeciwieństwie do rozwiązań typowych w branży, Mitsubishi Motors zrezygnowało z prostego montażu napędów elektrycznych w tradycyjnych modelach spalinowych i zdecydowało się na opracowanie własnych pojazdów hybrydowych typu plug-in. Mitsubishi Outlander PHEV, będąc konstrukcyjnie samochodem elektrycznym, poruszany jest głównie przez dwa silniki elektryczne pracujące w układzie stałego napędu 4WD. Silnik spalinowy pełni rolę wspomagającą, albo napędzając generator zasilający akumulator trakcyjny, bądź też napędzając bezpośrednio przednie koła samochodu, ale zawsze przy pracujących silnikach elektrycznych z przodu i z tyłu. Załączanie szeregowego oraz równoległego trybu napędu hybrydowego odbywa się tylko na możliwie krótki czas, by dostosować układ napędowy samochodu do specyficznych warunków drogowych, z układami sterowania dążącymi do przywrócenia napędu całkowicie elektrycznego tak szybko i tak często, jak to będzie możliwe. Dzięki typowej dla silników elektrycznych zdolności dostarczania maksymalnego momentu obrotowego już przy ruszaniu z miejsca, zastosowana konfiguracja układu napędowego pozwala uzyskać lepsze czasy przyspieszania, niż w analogicznym samochodzie z silnikiem benzynowym, jednocześnie zachowując wyjątkowo korzystne parametry środowiskowe nowego układu. Innowacyjne rozmieszczenie komponentów układu napędowego pozwoliło zrezygnować z konwencjonalnej skrzyni biegów i wału napędowego, a całość jest sterowana elektronicznie przez system operacyjny PHEV (PHEV OS). Eliminacja wału napędowego (oraz jego przegubów) pozwoliła obniżyć straty mechaniczne powstające przy przekazywaniu napędu, poprawiając sprawność całego układu napędowego i ułatwiając kontrolowanie jego działania.

 

Nowy układ napędowy – bardziej dynamiczny, oszczędny, przyjazny środowisku i cichszy – łączna moc 224KM


Cały zespół napędowy PHEV w modelu roku 2020 przeszedł kompleksową aktualizację. Najważniejszą zmianą jest zastosowanie nowego silnika benzynowego o pojemności 2,4-litra, pracującego w obiegu Atkinsona. Rzadko stosowany w branży samochodowej - głównie w pojazdach hybrydowych lub hybrydowych typu plug-in - cykl Atkinsona (suw pracy dłuższy niż suw sprężania) zapewnia lepszą wydajność i sprawność energetyczną, niż tradycyjne silniki spalinowe z wewnętrznym spalaniem w cyklu Otto. Zwiększenie pojemności skokowej z 2,0 l do 2,4 l daje możliwość ogólnego obniżenia przebiegu krzywej mocy, gdzie cykl Atkinsona można zastosować z systemem zmiennych faz MIVEC, de facto zwiększając osiągi silnika. Efektem wyższej pojemności skokowej silnika benzynowego 2,4 jest wyższy moment obrotowy (szczególnie w niskim zakresie obrotów), niższe parametry drgań i hałasu, lepsze przyspieszenie (szczególnie przy niskich i średnich prędkościach) oraz ogólnie niższe zużycie paliwa i niższa emisja CO2. Równolegle postarano się o zmniejszenie hałasu silnika, stosując grubszą osłonę kolektora wydechowego oraz elementy tłumiące drgania na obudowie filtra powietrza i końcowym odcinku układu wydechowego. Dodatkowo zapewniono wyższą wydajność komponentów elektrycznych i ich nowe funkcje - moc generatora wzrosła o 10%, moc tylnego silnika zwiększono o 10%, do 95 KM, moc wyjściowa akumulatora napędowego wzrosła o 10% a pojemność - dzięki nowym ogniwom do 13,8 kWh. Zastosowano nowe funkcje: system podgrzewania akumulatora, podtrzymujący pracę akumulatora trakcyjnego w niskich temperaturach, kiedy pojazd jest podłączony do punktu ładowania, który działa również podczas jazdy, funkcję równoważenia napięcia ogniwa - do rozładowywania za pomocą systemu V2H („Vehicle to Home”) przez gniazdo szybkiego ładowania, bezpośrednie zasilanie z punktu ładowania: klimatyzacji, akcesoriów itp. podczas ładowania akumulatora, nowe mapowanie logiczne systemu operacyjnego PHEV oraz ze 125 km/h do 135 km/h podniesiono maksymalna prędkość w trybie EV.

 

 

Warto podkreślić, że system PHEV Mitsubishi Motors jest elektryczny - zasilany z baterii trakcyjnej, ponieważ mapowanie systemu operacyjnego pozwala na 89 dni jazdy bezemisyjnej po ładowaniu baterii z gniazda (zasięg 45 km - w cyklu WLTP - wystarcza na codzienne dojazdy do pracy). 90 dnia zaświeci się lampka kontrolna na tablicy rozdzielczej, a system operacyjny PHEV uruchomi automatycznie silnik benzynowy, aby zagwarantować bezpieczną eksploatację układu wtrysku paliwa. System ten jest w pełni automatyczny, bezproblemowy w użyciu i niezawodny.

 

 

Trzy automatycznie wybierane tryby pracy


Outlander PHEV oferuje trzy tryby jazdy, wszystkie automatycznie aktywowane przez system operacyjny PHEV i wszystkie oferujące stały elektryczny napęd na 4 koła:

 

1. EV - tryb całkowicie elektryczny (do 135 km/h) - samochód jest wtedy napędzany przednim i tylnym silnikiem elektrycznym a energia pozyskiwana z akumulatora napędowego.


2. Szeregowy tryb hybrydowy - samochód napędzany nadal przednim i tylnym silnikiem elektrycznym, silnik spalinowy napędza generator, aby ładować akumulator napędowy podczas jazdy. To tryb aktywowany automatycznie - podczas nagłego przyspieszenia lub jazdy pod górę. Również, gdy zbyt niski jest stan naładowania akumulatora. System dąży do jak najszybszego i najczęstszego powrotu do trybu całkowicie elektrycznego (Pure EV). Silnik jest również uruchamiany automatycznie w określonych odstępach, aby utrzymać go w optymalnym stanie, a także po 89 dniach jazdy wyłącznie elektrycznej w celu konserwacji układu paliwowego.


3. Równoległy tryb hybrydowy – w tym trybie silnik napędza przednie koła, przedni silnik elektryczny wspomaga pracę silnika spalinowego a tylny silnik elektryczny napędza tylne koła. To tryb aktywowany automatycznie przy dużej prędkości. System dąży do jak najszybszego i najczęstszego powrotu do szeregowego trybu hybrydowego (lub trybu całkowicie elektrycznego poniżej 135 km/h). Silnik spalinowy, wykorzystując nadwyżkę momentu obrotowego, używany jest także do ładowania akumulatora napędowego przez generator.

 

 

Tryby EV, SAVE, CHARGE

 

System PHEV jest w pełni automatyczny, bezproblemowy w użyciu i niezawodny. Wybór, jakiego może dokonać kierowca, to:


- wybór priorytetu EV gdziekolwiek i kiedykolwiek uzna to za stosowne,


- aktywacja trybu SAVE - preferowane rozwiązanie w celu zachowania minimalnej dawki energii z akumulatora na później (np. do jazdy w strefie zeroemisyjnej) i ładowanie akumulatora z silnika spalinowego,


- naciśnięcie przełącznika trybu CHARGE, aby wymusić ładowanie, gdy nie jest dostępne żadne źródło zasilania. System ten będzie miał kluczowe znaczenie dla nowych przepisów w niektórych miastach, które pozwolą na wjazd do czystych stref jedynie pojazdów o zerowej emisji. Kierowca Outlandera PHEV będzie mógł jechać z przedmieścia korzystając z trybów hybrydowych, a następnie przełączyć się na elektryczny tryb bezemisyjny po wjeździe do miasta.


- używanie łopatek przy kierownicy do wyboru poziomu hamowania odzyskowego - udało się dopracować precyzję działania systemu, który nie daje dziwnego odczucia mniejszej kontroli nad pedałem hamulca, występującego w większości samochodów wyposażonych w układ hamowania regeneracyjnego.

 

Tryb EV jest trybem domyślnym zaraz po uruchomieniu i zapewnia zasięg jazdy bezemisyjnej do 57 km (wg cyklu pomiarowego WLTP City), który nigdy nie oznacza zasięgu tego trybu w sekwencji (tj. 57 km, a potem nic…). Dlatego system PHEV będzie stale przełączał się między jazdą a ładowaniem, szczególnie podczas jazdy w trybie SAVE.

 

Łatwe ładowanie i odzyskiwanie energii hamowania

 

Właściciel ma do wyboru wiele możliwości ładowania baterii napędowej:


- Ładowanie ze standardowego gniazdka 230V: ok. 5,5-7 godzin prądem zmiennym o napięciu 230V
o natężeniu 8-10 A
- Szybkie ładowanie (standard CHAdeMO - 25 min dla ładowania do 80%*)
- Tryb CHARGE
- Hamowanie regeneracyjne (6 poziomów)


*80% – w celu umożliwienia magazynowania energii z hamowania rekuperacyjnego o pozostałe 20%

 

Super All Wheel Control z Lancera Evolution z dwoma nowymi trybami


Sprawdzony w WRC, wzorowany na tym w modelu Lancer Evolution system napędu na 4 koła Super-All Wheel Control (S-AWC) zwiększa osiągi i zapewniając jeszcze większą wszechstronność napędu na 4 koła. Nowy tryb SPORT zapewnia lepszą reakcję na pedał przyspieszenia i poprawę trakcji podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Nowy tryb ŚNIEG: poprawia trakcję podczas ruszania z miejsca i pokonywania zakrętów na śliskich nawierzchniach.

 

 

Udoskonalony układ jezdny


W nowym modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 zmodernizowano układ jezdny i - dzięki zastosowaniu spoiwa strukturalnego - zwiększono sztywność nadwozia, co wpływa na poprawę precyzji prowadzenia i na czym zyskuje dynamika. Zmiany objęły szybciej reagujący układ kierowniczy i polepszyły reaktywność i poczucie kontroli dzięki zwiększeniu przełożenia* i dostosowaniu mapowania jednostki pomiarowej dla elektrycznego wspomagania kierownicy. Zmieniono też nastawy amortyzatorów dla nowych parametrów układu kierowniczego i poprawy komfortu jazdy przy zachowaniu optymalnej zdolności tłumienia. Średnica cylindrów w tylnych amortyzatorach została zwiększona celem poprawy tłumienia nierówności, zwłaszcza przy niskich prędkościach. Zmieniono także oprogramowanie kontroli trakcji co posłużyło poprawie osiągów podczas pokonywania wzniesień bez pogorszenia stabilności, dzięki zastosowaniu wystarczającego momentu obrotowego na tylną oś. Zwiększono też średnicę tarcz hamulcowych dzięki czemu wzrosła odporność na fading.

 

* zmiana skoku zębnika przekładni kierowniczej

 

Zdalne programowanie ze smartfona przez WiFi


Kierowca może używać swojego smartfona jako pilota do zdalnego sterowania poprzez dedykowaną aplikację instalowaną na smartfonie (iOS 4.1.0 lub nowszy, Android 2.1.0 lub nowszy / aplikacja dostępna w Europie w App Store i Google Play, lub na stronie internetowej MITSUBISHI Remote Control Website: http://www.mitsubishi-motors.com/en/products/outlander_phev/app/remote/), by z odległości zaprogramować działanie ładowania akumulatora. Planując ładowanie akumulatora w nocy, gdy opłaty są niższe, można zaoszczędzić nieco pieniędzy i ograniczyć zanieczyszczanie powietrza w czasie godzin szczytu komunikacyjnego. Ta sama aplikacja pozwala na monitorowanie stanu akumulatora lub ilości energii pozostałej w akumulatorze.

 

Zmiany stylistyczne i bogatsze wyposażenie


W nowym modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 przeprojektowano grill i zderzak, a ramki świateł przeciwmgielnych i światła drogowe LED nabrały „technicznego ” stylu. Z tyłu przedłużono tylny zderzak i powiększono spojler dachowy. Kolejne zmiany to nowe 18-calowe felgi w kontrastowym wzorze w dwóch odcieniach, nowe przednie fotele – o wyprofilowanych kształtach ze wzmocnionymi miejscami podparcia, w wyposażeniu opcjonalnym poszyte wysokiej jakości pikowaną, czarną skórą, harmonizującą z pikowanym poszyciem paneli drzwi (wyłącznie dla najwyższej opcji wyposażeniowej) oraz zastosowano dodatki wyposażeniowe, które poprawiają jakość codziennych podróży za kierownicą - przełącznik zmiany ustawień Super-All-Wheel-Control, 8-calowy ekran SDA, nowy panel centralny ekranu i nawiewów, przełącznik trybu Sport, przeniesiony przełącznik trybów (tryb EV, tryb Charge, tryb Save, lampki ostrzegawcze,…), lepsza ergonomia zegarów i wskaźników, bardziej dogodna lokalizacja gniazd USB, nowe sterowanie podnośnika szyb, tylne nawiewy klimatyzacji i nowe materiały.

 

Polska oferta – raty od 1908 zł za miesiąc


Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest oferowany w Polsce w 3 wersjach wyposażenia. W podstawowej opcji Intense, dostępnej z ratą leasingu w wysokości 1908 zł netto lub racie kredytowej w wysokości 1996 zł, otrzymamy między innymi światła do jazdy dziennej w technologii LED, kamerę cofania, tempomat, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, podgrzewane przednie fotele, system dostępu bezkluczykowego a także chromowane wykończenie atrapy chłodnicy i srebrne relingi dachowe. W wersji Instyle, przy miesięcznej racie leasingu wysokości 2114 zł netto lub racie kredytu na poziomie 2212 zł brutto, znajdą się także 18-calowe obręcze kół, światła mijania i drogowe w technologii LED, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, elektryczne ogrzewanie kabiny, stacja multimedialna SDA z 8-calowym ekranem dotykowym i interfejsem Android Auto/Apple Car Play, przednie i tylne czujniki parkowania, system monitorowania martwego pola w lusterkach zewnętrznych (BSW) i system monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA). Na liście wyposażenia najbogatszej wersji Instyle Plus, przy miesięcznej racie leasingowej na poziomie 2277 zł netto lub racie kredytu w wysokości 2382 zł brutto znajdziemy dodatkowo system kamer 360 stopni z kamerą cofania, czarną, skórzaną tapicerkę z ozdobnymi przeszyciami, podgrzewaną kierownicę i szybę czołową, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, system łączności „Mitsubishi Remote Control”, multimedialną stację SDA z wbudowanym systemem nawigacji a także system ograniczający skutki kolizji czołowej FCM, układ ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu LDW, tempomat adaptacyjny ACC i automatyczne światła drogowe AHB.

 

 

Kalkulator oszczędności i wirtualne prezentacje dla klientów


Na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev wpisując dzienny i weekendowy przebieg swego obecnego auta i jego zużycie paliwa, w parę minut klienci mogą sprawdzić, ile mogą zaoszczędzić eksploatując zamiast tego nowe Mitsubishi Outlander PHEV. Dla klientów przygotowano także nowoczesną, wirtualną prezentację, która przybliża klientom korzyści płynące z wyboru modelu Mitsubishi Outlander PHEV – „Digital presentation tool”. Dzięki niej klienci mogą lepiej zapoznać się z nowym modelu Mitsubishi Outlander PHEV – narzędzie w obrazowy sposób przedstawia cechy modelu, wyjaśnia technologię PHEV i porównuje ją z konkrencyjnymi rozwiązaniami, opisuje napęd S-AWC, tryby jazdy, możliwości ładowania baterii i dostępność stacji ładowania, a także zasięg i oszczędności związane z użytkowaniem nowego modelu. Ciekawy zestaw informacji w cyfrowym wydaniu – w tym filmy edukacyjne, opis historii oraz zestaw najczęściej zadawanych pytań z odpowiedziami znajdziemy także na stronie https://www.mitsubishi.pl/swiat-mitsubishi/technologia-phev oraz na witrynie w pełni poświęconej temu wyjątkowemu pojazdowi:  https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev.

 

 

Aż 8 lat gwarancji, niski koszt eksploatacji


Koszt ładowania do pełnej pojemności całkowicie rozładowanego akumulatora wynosi około 6 złotych. Całkowite koszty eksploatacji nowego Outlandera PHEV są dodatkowo obniżone za sprawą braku skrzyni biegów i mniejszym obciążeniom części mechanicznych (szczególnie silnika spalinowego), podczas, gdy części napędu elektrycznego oraz komponenty elektroniczne są niemal bezobsługowe. Zużycie paliwa jest znacznie niższe, niż w porównywalnym samochodzie z klasycznym układem napędowym. Zalety samochodu uzupełnia poszerzona gwarancja producenta. Na akumulator MMC oferuje gwarancję aż na 8 lat do 160.000 km, jako dodatek do standardowej, 5-letniej gwarancji na wszystkie elementy, jaką Mitsubishi Motors udziela na swoje samochody wraz z 5-letnim, nielimitowanym przebiegiem Mitsubishi Assistance Package.

 

 



Źródło: Mitsubishi, Mototarget.pl

 Pisaliśmy również
» MMC CAR POLAND ZMIENIA NAZWĘ NA ASTARA POLAND I ROZWIJA DZIAŁALNOŚĆ
» MITSUBISHI MOTORS W JAPAN EMPOWERING WOMEN INDEX

Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:

Hybrydowy Outlander PHEV wraca do Polski! [Outlander PHEV 2020 ZDJĘCIA]:
w lewo
Outlander PHEV 2020 SILNIKI
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020 przod
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020 tyl
© Mitsubishi
Outlander PHEV 2020 ladowanie
© Mitsubishi
w prawo
 Inne artykuły
» Jak wybrać odpowiednie Autocasco? Wystarczy odwiedzić salon Forda 2023-07-20
  Forda puma serwis Ubezpieczenie Autocasco to nieodłączna część pakietu dealerskiego w programie Ford Ubezpieczenia, która jest coraz częściej wybierana przez polskich kierowców. Odpowiednio dobrana polisa to bezpieczeństwo i pewność, że w razie niefortunnego zdarze... więcej »

» Jak przewozić psa w samochodzie? Akcesoria Forda pomogą zapewnić bezpieczeństwo podróżującym pupilom 2023-07-11
  Czas wakacji wiąże się z planowaniem krótszych i dłuższych podróży. Wiele osób decyduje się na rodzinny wyjazd ze swoim czworonożnym przyjacielem. Jak bezpiecznie przewozić zwierzę autem i co mówi o tym prawo o ruchu drogowym?... więcej »

» Szczyty sportowego charakteru: od Audi S6 plus do Audi RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance 2023-06-28
  Dla firmy znanej kiedyś jako quattro GmbH te cztery litery oznaczały jeszcze bardziej usportowione wersje i tak już bardzo wydajnych modeli RS 6 i RS 7. Były one zgodne z filozofią podnoszenia techniki samochodowej na jeszcze wyższy poziom, tj. uzyskania... więcej »

» Ford prezentuje w Spa nowego Mustanga GT4, realizując zapowiedź dostarczenia wyczynowego Mustanga miłośnikom sportów motorowych na całym świecie 2023-06-28
  Legendarny Ford Mustang podnosi swój prestiż w sportowym świecie dzięki dzisiejszemu oficjalnemu debiutowi Mustanga GT4 w wyścigu CrowdStrike 24 Hours of Spa na słynnym torze Spa-Francorchamps we wschodniej Belgii. ... więcej »

» Poszerza się gama Mustangów wyścigowych ? Ford zaprezentuje nowego Mustanga GT4 w Spa w Belgii 2023-06-23
  Niedługo po prezentacji Mustanga GT3 na torze Le Mans, która miała miejsce w piątek 9 czerwca, Ford poinformował, że premiera nowego Mustanga GT4 odbędzie się w środę 28 czerwca 2023 r. o godzinie 14:00 czasu środkowoeuropejskiego na kultowym torze ... więcej »

» Volkswagen ID. Buzz we flocie Hilti Poland - wizytówka firmy i dowód zrównoważonego rozwoju 2023-06-21
  pełni elektryczny, zeroemisyjny model marki Volkswagen Samochody Dostawcze ? ID. Buzz, świetnie sprawdza się w roli samochodu firmowego. Może być nie tylko towarzyszem codziennych operacji w przedsiębiorstwie ? samochodem serwisowym, pojazdem do realiza... więcej »

» Moc i aerodynymika wyniosą elektrycznego Forda SuperVana 4.2 pod chmury podczas 101. edycji wyścigu na Pikes Peak 2023-06-21
  Ford Performance przygotowuje się do 101. edycji wyścigu Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb, współorganizowanego przez Gran Turismo, stawiając na starcie elektrycznego, udoskonalonego Forda SuperVana 4.2. Wyczekiwane w sportowym świecie wydarz... więcej »

» Co można zrobić z Mustangiem Mach-E z telefonu? Elektryczny samochód Forda oferuje więcej niż można się spodziewać 2023-06-15
  Obsługa samochodów z telefonu nie jest już niczym nowym, a we współczesnych pojazdach jest właściwie koniecznością. Mustang Mach-E nie jest wyjątkiem, a Ford zadbał o rozbudowaną listę możliwości. Model od rynkowej premiery zachwyca możliwości... więcej »

» Nowy Volkswagen Tiguan z nowymi technologiami topowej klasy i dużym zasięgiem w trybie elektrycznym 2023-06-15
  Przy okazji zakończenia testów marka Volkswagen zdradza nieco szczegółów na temat kolejnej generacji swojego obecnie najlepiej sprzedającego się modelu: Tiguan nr 3 będzie dostępny z nowo opracowanym systemem aktywnej kontroli zawieszenia i innymi fun... więcej »

» Volkswagen T1 Raupenfuchs i Volkswagen T2 Elektro - dwa unikalne samochody na VW Bus Festival 2023 2023-06-15
  VW Bus Festival 2023, który odbędzie się w dniach od 23 do 25 czerwca w Hanowerze, to nie tylko największe międzynarodowe spotkanie miłośników mikrobusów Volkswagena, ale również największa w historii marki Volkswagen Samochody Dostawcze ekspozycja... więcej »

» Ford Performance przygotowuje niezwykłego wyczynowego ?twardziela? Rangera Raptora T1+ do startu w Rajdzie Dakar 2023-06-14
  Ford Performance uczestniczył w większej liczbie wyścigów i zwyciężał w większej liczbie serii, krajów i torów, niż jakakolwiek inna firma na świecie. Od Le Mans po Monako, od Daytona po Bathurst, od pustyni Finke po Ensenadę w Meksyku. Musi jedna... więcej »

» Historia ikonicznych modeli: wyjątkowa wystawa klasycznych mikrobusów Volkswagena podczas VW Bus Festival 2023 2023-06-14
  Międzynarodowy VW Bus Festiwal 2023, przez trzy dni (od 23 do 25 czerwca) będzie najjaśniejszą gwiazdą wszechświata mikrobusów marki Volkswagen. Festiwal, w którym weźmie udział 6000 pojazdów, w tym prężna reprezentacja samochodów z Polski, jest ... więcej »

» Ranger Raptor Samochodem Roku Wirtualnej Polski 2023. Kolejne prestiżowe wyróżnienie dla nowej generacji pick-upa Forda 2023-06-01
  Ford Ranger Raptor został Samochodem Roku Wirtualnej Polski. Nowa generacja pick-upa Forda wygrała w głównej kategorii konkursu, pokonując aż 31 innych modeli. ... więcej »

» ID.7 po raz pierwszy w Polsce: elektryczna limuzyna premierowo w Volkswagen Home w Warszawie 2023-06-01
  Volkswagen ID.7, flagowy model z rodziny elektrycznych samochodów zbudowanych na platformie MEB, do salonów trafi jeszcze w tym roku. Zanim się to stanie, będzie można obejrzeć ten samochód w butikowym salonie w Warszawie ? Volkswagen Home. ID.7 to jede... więcej »

» CUPRA inspiruje się przyszłością. Jak projektowane są samochody hiszpańskiej marki? 2023-06-01
  Od premiery najnowszego modelu elektrycznego hiszpańskiej marki - Tavascana - minął dopiero miesiąc, a design samochodu już cieszy się uznaniem w branży oraz pozytywnym odbiorem motoryzacyjnych entuzjastów. Pierwszy elektryczny SUV marki został doceni... więcej »

» Ford Ranger Raptor samochodem technicznym największej imprezy rowerowej w Polsce 2023-05-31
  Małopolska Joy Ride Festiwal to największa w Polsce impreza rowerowa łącząca najróżniejsze odmiany dwukołowych sportów ektremalnych i goszcząca zawodników rywalizujących w różnych konkurencjach. W organizacji tego niezwykłego przedsięwzięcia p... więcej »

» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? 2023-05-31
  Rozpoczynający się sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miłośnikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcę za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spędzać noce ?na dziko?, na łoni... więcej »

» Samochody elektryczne w Warszawie: darmowy postój w strefie płatnego parkowania atrakcyjny dla kierowców ?elektryków? 2023-05-30
  Dane ze Strefy Płatnego Parkowania na warszawskim Mokotowie i w Śródmieściu pokazują, przy których ulicach parkuje najwięcej aut z zielonymi tablicami i jaką część wszystkich samochodów stanowią. W ciągu roboczego tygodnia jest ich nawet 5-7 proc... więcej »

» Sportowe i eleganckie - nowe linie wyposażenia Audi A6 i Audi A7 dają oszałamiający efekt 2023-05-30
  Audi A6 i Audi A7 oraz ich wersje S, w roku modelowym 2024 zyskują nowy, oszałamiający wygląd. Oprócz nowo zaprojektowanych linii wyposażenia z niezależnymi przednimi i tylnymi elementami stylistycznymi, te modele klasy luksusowej charakteryzują się t... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234
Wyświetlane: 0 - 20 z 24669 rekordów
Najczęściej oglądane

Zdjecie dnia

Zdjecie miesiaca


© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |