-
Ogólnoeuropejski program przeciwdziaÅ‚ania skutkom kryzysu wywoÅ‚anego pandemiÄ… koronawirusa, który ma na celu wsparcie klientów, spoÅ‚ecznoÅ›ci i dealerów
-
Kia Motors Polska przekazaÅ‚a 2700 litrów pÅ‚ynu do dezynfekcji Instytutowi Matki i Dziecka, który zostaÅ‚ rozdysponowany pomiÄ™dzy Kliniki Instytutu
-
PrzedÅ‚użona zostaÅ‚a gwarancja na samochody dla klientów w Polsce dotkniÄ™tych ograniczeniami w przemieszczaniu siÄ™ z powodu pandemii koronawirusa
-
#KiaMovingWithYou Å‚Ä…czy wszystkie dziaÅ‚ania marki Kia wprowadzone po to, aby zapewnić klientom spokój ducha
Firma, w obliczu wielu ograniczeÅ„ i wyzwaÅ„, wspiera w walce z wirusem spoÅ‚ecznoÅ›ci na caÅ‚ym Å›wiecie. W Europie rozmaite inicjatywy Å‚Ä…czy program #KiaMovingWithYou, który obejmuje wsparcie nie tylko pracowników sÅ‚użby zdrowia oraz organizacji medycznych i charytatywnych, ale również klientów. W ramach tego programu Kia Motors Polska zaangażowaÅ‚a siÄ™ w pomoc m.in. Instytutowi Matki i Dziecka. Z myÅ›lÄ… o klientach uruchomiony zostaÅ‚ internetowy salon samochodowy oraz program „Kia Promise”, który przedÅ‚uża gwarancjÄ™ na samochody.
Na poczÄ…tku maja Kia ogÅ‚osiÅ‚a wprowadzenie w Europie programu „Kia Promise”, który przedÅ‚uża gwarancjÄ™ producenta na samochody. KoreaÅ„ski porducentszacuje, że na przedÅ‚użeniu gwarancji, dziÄ™ki programowi „Kia Promise”, skorzysta w sumie ponad póÅ‚ miliona klientów.
Kia wprowadziÅ‚a także szereg Å›rodków zapobiegawczych, aby pracownikom w Europie zapewnić bezpieczne Å›rodowisko pracy. W tym również Å›rodki ochrony osobistej dla sprzedawców. Kia, postÄ™pujÄ…c zgodnie z wytycznymi rzÄ…du w każdym kraju, przez caÅ‚y czas stara siÄ™ zapewniać bezpieczeÅ„stwo pracownikom i dbać o ich zdrowie.
Carlos Lahoz, dyrektor ds. Marketingu w Kia Motors Europe, powiedziaÅ‚: „Mamy do czynienia z niespotykanÄ… sytuacjÄ… i mamy nadziejÄ™, że program #KiaMovingWithYou skutecznie wesprze osoby i organizacje, które najbardziej tego potrzebujÄ…. Wszyscy jesteÅ›my dotkniÄ™ci skutkami pandemii koronawirusa i naszym wspólnym obowiÄ…zkiem jest przyczynić siÄ™ do ożywienia gospodarczego. Bez wzglÄ™du na to, jak dÅ‚ugo potrwa stan epidemiczny”.
W ramach globalnego programu #KiaMovingWithYou, którego celem jest pomoc klientom i lokalnym spoÅ‚ecznoÅ›ciom w wychodzeniu z kryzysu wywoÅ‚anego pandemiÄ… koronawirusa, Kia Motors Polska wsparÅ‚a Instytut Matki i Dziecka, do którego trafiÅ‚o 2700 litrów pÅ‚ynu do dezynfekcji.
Z myÅ›lÄ… o klientach importer samochodów Kia w Polsce uruchomiÅ‚ internetowy salon, który umożliwia nie tylko wideorozmowÄ™ z doradcÄ… klienta i wirtualny spacer po salonie, ale również profesjonalnÄ… prezentacjÄ™ online wybranego modelu. PrezentacjÄ™, która uwzglÄ™dnia zarówno szczegóÅ‚owe przedstawienie samochodu oraz pomoc w wyborze wersji silnikowej i wyposażenia, jak i omówienie możliwoÅ›ci finansowania. Po zaakceptowaniu warunków oferty wiÄ™kszość formalnoÅ›ci zwiÄ…zanych z zakupem auta również można zaÅ‚atwić bez wychodzenia z domu.
Wizyta w wirtualnym salonie samochodowym marki Kia nic nie kosztuje i nie trzeba tracić na nią wiele czasu. Wystarczy wejść na stronę www.kia.pli wybrać link Internetowy salon. Od tej chwili do zostania właścicielem nowego auta marki Kia dzielą tylko 4 kroki:
1. WypeÅ‚nienie krótkiego formularza, w którym wybiera siÄ™ model i wskazuje preferowany salon.
2. Wideorozmowa ze sprzedawcÄ…, który wczeÅ›niej ustala jej dogodny termin.
3. Prezentacja wybranego modelu i zatwierdzenie oferty.
4. Odbiór nowego, zdezynfekowanego auta, które może być dostarczone pod wskazany adres.
„Nie ma branży na Å›wiecie, która nie musiaÅ‚aby stawić czoÅ‚a walce z koronawirusem. W trosce o naszych partnerów, pracowników i wspólne bezpieczeÅ„stwo zaproponowaliÅ›my nowe procedury funkcjonowania ASO. BezpieczeÅ„stwo i zdrowie postawiliÅ›my przy tym na pierwszym miejscu” – mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy Kia Motors Polska. I dodaje: „DecyzjÄ™ o ograniczeniach w funkcjonowaniu poszczególnych salonów i serwisów pozostawiliÅ›my w gestii wÅ‚aÅ›cicieli, którzy majÄ… najlepszy oglÄ…d sytuacji i peÅ‚nÄ… autonomiÄ™ w podejmowani decyzji. Do sieci dealerskiej przekazaliÅ›my zalecane standardy obsÅ‚ugi klienta w salonach marki Kia w okresie przejÅ›ciowym, wywoÅ‚anym pandemiÄ… koronawirusa”.
Jazdy testowe, na wyraźne życzenie Klienta, mogÄ… odbywać siÄ™ bez udziaÅ‚u w nich handlowca. Konieczna jest, oczywiÅ›cie, dezynfekcja samochodu przed i po jeździe testowej (ozonowanie itp.). Wprowadzony zostaÅ‚ rejestr dezynfekcji, który znajduje siÄ™ w widocznym miejscu dla klientów. Prezentacja samochodów w salonie dealera odbywa siÄ™ z zachowaniem minimum 1,5 metra odlegÅ‚oÅ›ci od klienta. Godziny otwarcia niektórych salonów i serwisów zostaÅ‚y skrócone – informacja na ten temat jest umieszczona zarówno na stronie internetowej dealera, jak i w widocznych miejscach na jego obiektach.
W trosce o klientów i pracowników sieci zostaÅ‚a także wprowadzona dezynfekcja zapobiegawcza. W strefach obsÅ‚ugi klienta sÄ… zamontowane zbiorniki z pÅ‚ynem do dezynfekcji rÄ…k (w salonie i serwisie). Przynajmniej raz na godzinÄ™ odbywa siÄ™ dezynfekcja przy użyciu Å›rodków dezynfekujÄ…cych miejsca obsÅ‚ugi i stref klienta. OczywiÅ›cie, regularnemu ozonowaniu podlegajÄ… samochody ekspozycyjne, po serwisie oraz testowe. Rejestry dezynfekcji sÄ… wyÅ‚ożone w widocznym miejscu. Przed wydaniem samochód jest dezynfekowany Å‚Ä…cznie z kluczykami i dokumentami. Podczas umawiania klientów w salonie lub serwisie, na przeglÄ…dy okresowe oraz na sezonowÄ… wymianÄ™ opon, handlowcy informujÄ… ich o wprowadzonych procedurach bezpieczeÅ„stwa.
Wierzymy, że odpowiedzialne stosowanie siÄ™ do wskazówek sÅ‚użb epidemicznych pomoże wygrać walkÄ™ z rozprzestrzeniajÄ…cym siÄ™ wirusem i zapewni powrót do „normalnoÅ›ci” także w branży motoryzacyjnej” – podsumowaÅ‚ Wojciech Szyszko, Dyrektor Kia Motors Polska.