Projekt #SEATseekingName wystartowaÅ‚ 1 czerwca. Celem pierwszego etapu byÅ‚o pozyskanie jak najwiÄ™kszej iloÅ›ci propozycji nazwy, która oprócz kryteriów geograficznych, powinna odzwierciedlać także wartoÅ›ci marki – dynamikÄ™, design oraz nowoczesne technologie – oraz nawiÄ…zywać do cech segmentu SUV.
„Efekty zakoÅ„czonego etapu znacznie przewyższyÅ‚y nasze oczekiwania. W wybór nazwy dla nowego modelu SEAT-a zaangażowaÅ‚y siÄ™ nie tylko osoby, które na co dzieÅ„ sÄ… fanami naszej marki, ale również tysiÄ…ce innych. Liczymy na nich także we wrzeÅ›niu, kiedy bÄ™dzie można oddawać gÅ‚os na ostateczny, ulubiony typ” – nie kryje satysfakcji Luca de Meo, Prezes SEAT S.A.
Wraz z zakoÅ„czeniem pierwszej fazy konkursu rozpoczyna siÄ™ preselekcja propozycji. Zaangażowani w niÄ… bÄ™dÄ… eksperci marki oraz klienci SEAT-a z różnych paÅ„stw. Podczas badaÅ„ fokusowych, spoÅ›ród 10 030 zgÅ‚oszonych miejsc, wspólnie wybiorÄ… minimum trzy nazwy. Szczęśliwi finaliÅ›ci, a wraz z nimi najlepsze propozycje, zostanÄ… ogÅ‚oszeni 12 wrzeÅ›nia, podczas Motor Show we Frankfurcie. Ostatnim etapem konkursu bÄ™dzie wyÅ‚onienie zwyciÄ™zcy. Wybór finalnej nazwy nowego SUV-a SEAT-a odbÄ™dzie siÄ™ w ramach ogólnoÅ›wiatowego publicznego gÅ‚osowania, które potrwa od 12 do 25 wrzeÅ›nia – sama zwyciÄ™ska propozycja zaÅ› zostanie ogÅ‚oszona 15 października.
W portfolio SEAT-a znajduje się już cała gama aut inspirowanych najpiękniejszymi miejscami w słonecznej Hiszpanii: Ronda, Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea, Ateca oraz Arona. Jakie nowe miejsce dołączy do nich w 2018 roku? Tego dowiemy się już 15 października.