Zwinny miejski crossover NX cieszy siÄ™ ogromnÄ… popularnoÅ›ciÄ… od momentu wprowadzenia go do oferty trzy lata temu. DziÄ™ki swym zaletom – ekspresyjnej stylistyce, przestronnemu wnÄ™trzu, komfortowi, bezpieczeÅ„stwu i dynamice – wydatnie przyczyniÅ‚ siÄ™ do wzrostu sprzedaży Lexusa na Å›wiatowych rynkach. Nowa wersja o odÅ›wieżonym nadwoziu, ulepszonym wnÄ™trzu i wiÄ™kszej funkcjonalnoÅ›ci przekroczy oczekiwania klientów.
Lexus wprowadziÅ‚ kompaktowy hatchback o napÄ™dzie hybrydowym na rynek samochodów luksusowych wraz z premierÄ… modelu CT 200h w 2010 roku w Genewie. Od tego czasu CT 200h zyskaÅ‚ znakomitÄ… reputacjÄ™ dziÄ™ki ekonomicznoÅ›ci, niezawodnoÅ›ci i przyjemnoÅ›ci z jazdy. W nowej wersji wprowadzono ewolucyjne zmiany w stylistyce, ulepszono kabinÄ™ i wzbogacono wyposażenie, podnoszÄ…c na wyższy poziom zalety modelu.
Ikony marki Lexus
Nowemu NX i odÅ›wieżonemu CT towarzyszyć bÄ™dÄ… dwa nowe wyjÄ…tkowe modele Lexusa: flagowy sedan LS piÄ…tej generacji i luksusowe coupe LC. Te dwa samochody najlepiej odzwierciedlajÄ… nowÄ… strategiÄ™ globalnej komunikacji Lexusa oraz hasÅ‚o „Experience Amazing” i sÄ… niezwykle ważne w jednym z najistotniejszych okresów w historii marki.
Aby podkreÅ›lić swój status jako globalnej marki luksusowego stylu życia, Lexus prezentuje również wybrane efekty kreatywnej wspóÅ‚pracy ze Å›wiatem mody, kina i designu.
Należy do nich futurystyczny pojazd SKYJET z filmu SF Luca Bessona „Valerian i miasto tysiÄ…ca planet”, który trafiÅ‚ na ekrany kin tego lata. SKYJET, jednomiejscowy kosmiczny Å›cigacz, który odgrywa gÅ‚ównÄ… rolÄ™ w emocjonujÄ…cych scenach filmu, zostaÅ‚ stworzony przez Lexusa we wspóÅ‚pracy z twórcami scenografii.
Pionierski format konferencji prasowej
Zgodnie ze swym pionierskim duchem, Lexus zamierza zredefiniować pojÄ™cie konferencji prasowej, przekazujÄ…c dziennikarzom informacje w zupeÅ‚nie nowy sposób. Nowe podejÅ›cie to kolejny przykÅ‚ad stosowania przez Lexusa zasad Omotenashi – tradycji japoÅ„skiej goÅ›cinnoÅ›ci – dla zapewnienia najwyższych standardów obsÅ‚ugi.
W harmonogramie dni prasowych we Frankfurcie nie bÄ™dzie okreÅ›lonej godziny konferencji prasowej. Zamiast tego przedstawiciele mediów bÄ™dÄ… mogli przyjść na stoisko Lexusa w dogodnym dla nich momencie i korzystajÄ…c z okularów rzeczywistoÅ›ci rozszerzonej wziąć udziaÅ‚ w „wycieczce z przewodnikiem” po stoisku, wzbogaconej komentarzem i prezentacjami Alaina Uyttenhovena, szefa Lexus Europe, oraz specjalistów produktowych Lexusa.
Stoisko Lexusa znajdować się będzie w hali 8.0/A20. Prezentacja dla prasy będzie dostępna na życzenie w dowolnej chwili podczas dni prasowych (12 i 13 września).