Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy, a pr臋dko艣膰 200 km/h osi膮ga po 6,8 sekundy. Najbardziej imponuje jednak przyspieszenie ze startu zatrzymanego do 300 km/h, które P1 „zalicza” w 16,5 sekundy, czyli o 5,5 sekundy szybciej, ni偶 legendarny McLaren F1. Wskazówka pr臋dko艣ciomierza zatrzyma si臋 na oznaczeniu „350”, jednak mo偶na przypuszcza膰, 偶e bez elektronicznego ogranicznika zastosowanego przez producenta model ten móg艂by si臋 rozp臋dzi膰 do 400 km/h.
Zamontowana pod mask膮 jednostka V8 twin-turbo o pojemno艣ci 3,8 litra wspó艂pracuj膮ca z silnikiem elektrycznym, zadowala si臋 przy tym 艣rednio 8,3 litrami paliwa na 100 kilometrów, co bior膮c pod uwag臋 osi膮gi i 艂膮czn膮 moc - 916 KM i 900 Nm - wywo艂uje ogromne wra偶enie. 艢rednia emisja CO2 wynosi przy tym 194 g/km, a samochód mo偶e przejecha膰 do 11 kilometrów w trybie w pe艂ni elektrycznym.
Wysoki poziom „trzyma” równie偶 uk艂ad hamulcowy firmy Akebono, obejmuj膮cy wydajne, w臋glowo-ceramiczne tarcze: P1 rozp臋dzony do 100 km/h zatrzyma si臋 na dystansie zaledwie 30,2 metra. Na pe艂ne wyhamowanie z pr臋dko艣ci 200 i 300 km/h b臋dzie natomiast potrzebowa艂 odpowiednio 116 i 246 metrów...
Powstanie 艂膮cznie 375 sztuk modelu McLaren P1, które b臋d膮 produkowane do po艂owy 2015 roku. Pierwszy egzemplarz trafi艂 do nabywcy we wrze艣niu tego roku.