Zwyci臋zców og艂oszono w najnowszym numerze magazynu (11/2013 ), a Mitsubishi L200 w wersji Double Cab wygra艂o dzi臋ki przestronnemu wn臋trzu, mocnemu 178-konnemu, turbodo艂adowanemu silnikowi wysokopr臋偶nemu oraz sta艂emu nap臋dowi na cztery ko艂a z centralnym mechanizmem ró偶nicowym i reduktorem, co stanowi wyj膮tkow膮 ofert臋 w tym segmencie.
W odró偶nieniu od konkurencji*, sta艂y nap臋d Mitsubishi zapewnia najwy偶szy poziom bezpiecze艅stwa na drodze nawet przy du偶ych pr臋dko艣ciach, zapobiegaj膮c u艣lizgowi kó艂 i utracie przyczepno艣ci, oraz gwarantuje bardzo wydajn膮 charakterystyk臋 przy艣pieszenia. Niew膮tpliw膮 zalet膮 tego modelu jest fakt, 偶e nie wyst臋puj膮 tu niedogodno艣ci, z jakimi musz膮 si臋 zmaga膰 u偶ytkownicy pojazdów z do艂膮czanym nap臋dem na cztery ko艂a, takie jak chwilowo pogorszone hamowanie, mniej pewne zachowanie w zakr臋tach czy szybsze zu偶ycie opon. W plebiscycie Auto Bild Allrad doceniono równie偶 bardzo dobry stosunek jako艣ci do ceny klasycznego pikapa Mitsubishi, który w wersji L200 2.5 DI-D + jest standardowo wyposa偶ony w klimatyzacj臋, tempomat, technologi臋 Bluetoooth, elektrycznie sk艂adane lusterka zewn臋trzne oraz przyciemniane tylne szyby. Za podobne udogodnienia u konkurencji trzeba sporo dop艂aci膰.
O L200 bardzo ciep艂o wyra偶ali si臋 organizatorzy plebiscytu: „Mitsubishi wygrywa nie tylko bezkonkurencyjnym stosunkiem jako艣ci do ceny, ale tak偶e za spraw膮 wszechstronnego nap臋du na cztery ko艂a”.
W Polsce Mitsubishi L200 to trzeci najlepiej sprzedaj膮cy si臋 model w艣ród samochodów typu pickup (IBRM Samar stycze艅-sierpie艅 2013). Mitsubishi L200 jest dost臋pny w wersji z pojedyncz膮 i podwójn膮 kabin膮, z turbodo艂adowanymi silnikami Diesla o pojemno艣ci 2.5 l. i mocy 136 KM i 178 KM, w o艣miu wersjach wyposa偶enia. Najta艅sze Mitsubishi L200 kosztuje obecnie 73 162 z艂 netto.
* Nissan Navara 2.5 dCi , Ford Ranger 2.2 TDCi, Isuzu D-Max 2.5 TD