Wyjątkowa propozycja…
Rok po światowej premierze podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012 r. Mitsubishi Motors Corporation (MMC) odkryło nieznane lądy swoim pierwszym dwusilnikowym SUV-em z napędem 4x4, opartym na architekturze samochodów elektrycznych.
W tym czasie praktycznie nie istniała konkurencja w segmencie pojazdów hybrydowych typu plug-in, a auta elektryczne miały zasięg wystarczający na jazdę po mieście i nie dawały możliwości bezproblemowego podróżowania na dystansie ponad 800 km, co oferował rodziny Outlander PHEV.
… Nadal wyjątkowy
Pięć lat później pionierski model stał się liderem wśród samochodów hybrydowych typu plug-in w Europie, niezależnie od segmentu, marki lub typu nadwozia, z łączną sprzedażą 115 448 (do 30 września 2018 – dane MME) egzemplarzy w Europie, stając się bardziej popularny, niż pojazdy konkurentów, nawet na tak wymagających rynkach jak Niemcy, czy Szwecja.
…Wciąż gra sam
Dziś, pięć lat po wprowadzeniu na rynek bardziej wyrafinowanego i zaawansowanego modelu 2019, Outlander PHEV nadal gra solo, spełniając nowe bardziej rygorystyczne normy emisji WLTP, które uszczupliły liczbę potencjalnych konkurentów.
Poziom emisji Outlandera PHEV, wynoszący 46 g/km, wciąż sprawia, że samochód ten jest wyjątkową ofertą na rynku motoryzacyjnym.