Mitsubishi Eclipse Cross zadebiutował w telewizyjnym programie "Good Morning America" emitowanym wczoraj na żywo na Time Square w Nowym Jorku. Mitsubishi Motors był też wyłącznym sponsorem programu "Wielkie Amerykańskie Zaćmienie” w kanale ABC News, pokazującym na żywo przebieg całkowitego zaćmienia Słońca w USA. Klip filmowy z nowym Eclipse Cross oraz 5 spotów promocyjnych zostało wyemitowanych w kulminacyjnym momencie, kiedy Księżyc w pełni zasłonił widok Słońca oraz przez cały przebieg zaćmienia.
Jako część akcji marketingowej skupionej wokół debiutu nowego Mitsubishi Eclipse Cross 2018, japoński koncern zaprosił do miasta Salem w stanie Oregon 10 influencerów z całego świata, aby podzielili się tym doświadczeniem z wierną publicznością.
Aby obejrzeć i pobrać filmy do publikacji wystarczy kliknąć na linki: Eclipse Cross i całkowite zaćmienie słońca w pętli czasu , Eclipse Cross w cieniu całkowitego zaćmienia słońca
Widzowie mogli po raz pierwszy obejrzeć produkcyjny egzemplarz modelu Eclipse Cross ponieważ Mitsubishi pokazało oba „zaćmienia” w tym samym czasie. Nagrania z całego wydarzenia zostaną wykorzystane w globalnej akcji marketingowej i będą wyświetlane podczas Los Angeles Auto Show, gdzie Mitsubishi Eclipse Gross będzie miał swoją premierę w Ameryce Północnej.
"To była bezprecedensowa okazja pod względem marketingowym i nie mogliśmy jej nie wykorzystać” powiedziała Francine Harsini, dyrektor ds. Marketingu MMNA. "To wielki rok dla nas w Mitsubishi Motors i rozpoczęcie kampanii nowego Eclipse Cross, w tym samym czasie kiedy doszło do całkowitego zaćmienia Słońca było strzałem w dziesiątkę. To było nieziemskie wydarzenie”.
Nowe Mitsubishi Eclipse Cross trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej na początku 2018 roku. W Europie, w tym w Polsce zadebiutuje w grudniu bieżącego roku. Aby dowiedzieć się więcej na temat Mitsubishi Eclipse Cross warto odwiedzić stronę https://nowyeclipsecross.mitsubishi.pl
Mitsubishi Motors North America, Inc. Mitsubishi Motors North America, Inc., (MMNA) odpowiada za badania i rozwój, marketing oraz sprzedaż Mitsubishi Motors w Stanach Zjednoczonych. MMNA sprzedaje samochody Mistubishi w poprzez sieć około 360 placówek dealerskich. MMNA jest liderem w opracowywaniu bardzo oszczędnych, niedrogich samochodów z silnikami benzynowymi, wykorzystując swoją wiodącą wiedzę na temat pojazdów z napędem elektrycznym do konstruowania przyszłych modeli EV i PHEV. Rok 2017 oznacza 100-lecie produkcji samochodów Mitsubishi. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do odwiedzin na stronie WWW.media.mitsubishicars.com
* Spółka utworzona wspólnie przez Japan Storage Battery Co., Ltd. i Yuasa Corporation w 2004 roku