Flagowy GT-R to supersamochód po fabrycznym tuningu zaprojektowany z my艣l膮 o 艣ciganiu si臋, w czym ma pomóc udoskonalona aerodynamika i wy偶sza precyzja uk艂adu jezdnego.
Przedni zderzak, dolna os艂ona komory silnika oraz tylny spojler z w艂ókna w臋glowego obni偶aj膮 艣rodek ci臋偶ko艣ci i zwi臋kszaj膮 si艂臋 dociskaj膮c膮 o 100 kg (przy 300 km/h) w porównaniu ze zmodernizowanym niedawno GT-R z roku modelowego 2014. Poszerzony przedni zderzak oraz wyd艂u偶ony i zw臋偶aj膮cy si臋 tylny zderzak zapewni艂y utrzymanie wspó艂czynnika oporu czo艂owego na takim samym poziomie, jak w standardowym Nissanie GT-R, czyli 0,26.
Wewn膮trz umieszczono wyprofilowane fotele Recaro z regulowanym oparciem z w艂ókna w臋glowego. W oczy rzuca si臋 równie偶 trójramienna kierownica pokryta Alcantar膮. Dodatkowo, kokpit ozdabiaj膮 dyskretne czerwone przeszycia na fotelach, konsoli centralnej oraz panelach drzwi.
Moc silnika 3.8 V6 zwi臋kszono do 600 KM przy maksymalnym momencie obrotowym 652 Nm. Samochód otrzyma艂 równie偶 skonstruowane specjalnie dla tego modelu spr臋偶yny i amortyzatory Bilstein DampTronic. Dostrojono je tak, aby zapewni膰 du偶膮 przyczepno艣膰 oraz progresywne reakcje w dynamicznych sytuacjach. Kierowca ma do wyboru trzy tryby pracy zawieszenia: Comfort, Normal i R - do jazdy torowej.
Nissan GT-R Nismo jest ju偶 dost臋pny w Japonii, a w Europie jego sprzeda偶 rozpocznie si臋 we wrze艣niu. Zakorzeniony w tradycji japo艅skich wy艣cigów, flagowy GT-R ma te偶 silne zwi膮zki z Europ膮, gdzie by艂 udoskonalany i testowany na s艂ynnej Pó艂nocnej P臋tli toru Nürburgring w Niemczech.