Na obecnych czekaÅ‚y specjalnie przygotowane strefy MINI, które pozwalaÅ‚y zapoznać siÄ™ z Nowym MINI – To jest Nowe, Darkroom oraz MINI Selfie.
To jest Nowe - strefa miaÅ‚a na celu zaprezentować uczestnikom imprezy elementy, które zostaÅ‚y zmienione w Nowym MINI. MINI Cooper S w kolorze Volcanic Orange, który byÅ‚ gÅ‚ównym bohaterem strefy, zostaÅ‚ ozdobiony w znaczniki wskazujÄ…ce odÅ›wieżone elementy samochodu.
Darkroom byÅ‚o pomieszczeniem, które przygarnęło MINI w wersji Cooper S w kolorze Moonwalk Grey. CaÅ‚kowicie przyciemniona strefa dedykowana byÅ‚a Å›wiatÅ‚om LED, które w Nowym MINI przybierajÄ… charakterystyczny zaokrÄ…glony ksztaÅ‚t.
MINI Selfie – Ty i MINI na wspólnym zdjÄ™ciu. Jedna z najlepiej ocenianych atrakcji w trakcie imprezy, gdzie każdy mógÅ‚ wykonać sobie samodzielnie zdjÄ™cia, a te trafiaÅ‚y bezpoÅ›rednio na Facebook MINI Polska.
1400 osób wzięło udziaÅ‚ w piÄ…tkowej imprezie MINI, którÄ… napÄ™dzaÅ‚y muzycznie Last Robots, Plastic, Fred Falke oraz Exboyfriends. Premiera MINI nie miaÅ‚a sztywnej agendy oraz prowadzÄ…cego wydarzenie. Nikt nie czekaÅ‚ na odsÅ‚oniÄ™cie magicznej kotary, ponieważ wszystkie samochody zostaÅ‚y specjalnie przygotowane do prezentacji.
Swoją obecnością imprezę wzbogacili m.in. Krzysztof Hołowczyc, Piotr Kędzierski, Martin Kaczmarski, Marta Wierzbicka, Mikołaj Komar, Mikołaj Lizut, Maciej Zieliński, Maja Bohosiewicz, Adam Kornacki oraz DJ Adamus.
BMW Group
BMW Group, reprezentowana przez marki BMW, MINI i Rolls-Royce, jest wiodÄ…cym producentem samochodów i motocykli w segmencie premium na Å›wiecie. Ten miÄ™dzynarodowy koncern posiada 28 zakÅ‚adów produkcyjnych i montażowych w 13 krajach oraz miÄ™dzynarodowÄ… sieć sprzedaży z przedstawicielstwami w ponad 140 krajach.
W roku 2013 w skali Å›wiata BMW Group sprzedaÅ‚a 1,963 mln samochodów i 115 215 motocykli. Przychód przed opodatkowaniem za rok finansowy 2012 wyniósÅ‚ 7,82 mld euro przy obrocie rzÄ™du 76,85 mld euro. Na dzieÅ„ 31.12.2012 koncern zatrudniaÅ‚ na caÅ‚ym Å›wiecie 105 876 osób.
Sukces BMW Group od zawsze polegaÅ‚ na dÅ‚ugoterminowej strategii i odpowiedzialnym dziaÅ‚aniu. RozsÄ…dna polityka ekologiczna i spoÅ‚ecznoÅ›ciowa przez caÅ‚y Å‚aÅ„cuch wartoÅ›ci produktu, odpowiedzialność za produkt oraz zaangażowanie w ochronÄ™ zasobów naturalnych to integralna część strategii korporacyjnej firmy.
www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview
Google+: http://googleplus.bmwgroup.com