FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1661 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1128 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Nowy dwutonowy Ford Transit
  Dodano: 2019-10-08
Wyświetlono: 280 razy
Nowy dwutonowy Ford Transit
Ford wprowadza najbardziej zaawansowanego, ekonomicznego, wszechstronnego i funkcjonalnego 2-tonowego ciężarowego Transita, w historii modelu, aby pomóc firmom rozwijać się w nowoczesnym środowisku. Nowy Transit oferuje przedsiębiorcom wyższe wskaźniki efektywności (przy niższym zużyciu paliwa) oraz większą ładowność i szersze możliwości komunikowania się.
foto © Ford

  • Nowy 2-tonowy Ford Transit zapewnia dalszą redukcję zużycia paliwa, dzięki silnikowi diesla 2,0-litra EcoBlue, zużywającemu o 7% mniej paliwa, oferuje też nowy, 185-konny wariant mocy.

  • Pierwszy w segmencie układ miękkiej hybrydy - EcoBlue Hybrid, wykorzystujący 48-woltową instalację elektryczną, zapewnia dalszą oszczędność paliwa, nawet o 8 procent.

  • Ładowność Transita zwiększyła się nawet o 80 kg, co znacznie podnosi jego wydajność Dopuszczalna masa zestawu z przyczepą do 7000 kg umożliwia holowanie przyczep do 3500 kg.

  • FordPass Connect umożliwia przedsiębiorcom i firmom flotowym komunikację w trakcie jazdy, a przez to znacznie poprawia wykorzystanie pojazdów, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów eksploatacji.

  • Dostępna jest 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów i możliwość wyboru trybu jazdy (Selectable Drive Modes) w standardzie. Wersja Limited oferuje klientom najbogatszą specyfikację w historii modelu Transit.

  • Nowy Transit Custom korzysta również z udoskonalonego napędu, w tym technologii EcoBlue Hybrid i Plug-In Hybrid, a także zaawansowanych funkcji łączności.

 

 

 

Ponad 4600 zmodernizowanych podzespołów, zaawansowane systemy wspomagania kierowcy oraz udoskonalone układy napędowe wyróżniają nowego Forda Transita, który może przewozić więcej, zużywa mniej paliwa i jest łatwiejszy w prowadzeniu i eksploatacji.

 

Udoskonalone wersje zaawansowanych jednostek wysokoprężnych EcoBlue pomagają zmniejszyć koszty funkcjonowania floty, zapewniając obniżenie zużycia paliwa do 7%, a nawet 8% w wypadku nowego zespołu napędowego EcoBlue Hybrid - pierwszej w segmencie miękkiej hybrydy, wykorzystującej 48-woltową instalację elektryczną.

 

Program kompleksowego redukowania masy w nowym modelu Forda Transita, z wykorzystaniem technologii stosowanych w przemyśle lotniczym i oprogramowania komputerowego wspierającego projektantów, pomógł zwiększyć ładowność o 80 kg. Ponadto zaawansowane funkcje łączności, w tym technika wbudowanych modemów FordPass Connect umożliwią przedsiębiorcom znaczną poprawę wykorzystania pojazdów, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

 

Nowoczesne systemy wspomagania kierowcy pomagają w autonomicznym parkowaniu, stosowaniu się do ograniczeń prędkości, zmniejszają też ryzyko i skutki ewentualnych kolizji w zurbanizowanym środowisku.

 

– Ford po raz kolejny poprawia efektywność modelu Transit w codziennej eksploatacji firm i flot, zapewniając większą ładowność, lepszą wydajność paliwową i zaawansowaną łączność, która daje firmom różnej wielkości narzędzia do podniesienia efektywności operacyjnej – powiedział Michael McDonagh naczelny inżynier globalnego programu, Transit Ford of Europe. – Ford jest także w czołówce prac nad elektryfikacją pojazdów, wprowadzając na rynek pierwszą w tym segmencie wersję łagodnej hybrydy, idealne rozwiązanie dla użytkowników realizujących dostawy.

 

Nowy Ford Transit, sprzedawany już w Europie, jest kontynuatorem sukcesu poprzednika, który przyczynił się do wywalczenia przez Transita statusu lidera w swoim segmencie rynkowym, zarówno w Europie, jak i w Ameryce Północnej. Wzrost sprzedaży w Europie utrzymał się w 2019 r., a gama modeli Transita ustanowiła rekordowy wynik w drugim kwartale 2019 roku, osiągając całkowitą sprzedaż 68 800, czyli o 2,7 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

 

Ford zaproponował także znaczące ulepszenia w ofercie 1-tonowego Transita Custom, w tym zmodernizowane układy napędowe: silnik wysokoprężny EcoBlue, EcoBlue Hybrid i wariant z napędem typu mild hybrid, a ponadto zaawansowane funkcje łączności i wspomagania kierowcy.

 

Niższe zużycie paliwa. Większy wybór

 

Udoskonalona została konstrukcja dynamicznej i wydajnej jednostki wysokoprężnej Ford EcoBlue o pojemności 2,0-litra, co wpłynęło na obniżenie zużycia paliwa. Zmiany mogą przynieść oszczędności rzędu nawet 7 procent, według szacunków Forda, opartych na pomiarach w cyklach jazdy WLTP, zbliżonych do warunków rzeczywistej eksploatacji. Nowy Transit, wyposażony w sześciobiegową manualną skrzynię biegów, pozwala na uzyskanie emisji CO2 już od 200 g/km i zużycia paliwa od 7,6 l/100 km.*

 

Wpływ na oszczędność miała również modyfikacja układu wtrysku paliwa i zwiększenie ciśnienia wtrysku w układzie paliwowym do 2200 barów, co zapewniło bardziej efektywny przebieg spalania. W celu dalszego obniżenia tarcia współpracujących wewnętrznych elementów silnika, nowe stalowe tłoki mają płaszcze nieco krótsze niż stosowane dotąd tłoki ze stopu aluminium. Pompa oleju o zmiennej wydajności umożliwia ograniczenie strat mocy, dzięki dostosowaniu wydajności tłoczonego oleju do rzeczywistego aktualnego zapotrzebowania.

 

Kolejne zmiany, które przyniosły zwiększenie efektywności, to wprowadzenie po raz pierwszy w 2-tonowej wersji Transita elektrycznego wspomagania kierownicy (EPAS); szeroko zakrojony program zmniejszania masy części i podzespołów, zastosowanie opon o obniżonych oporach tarcia oraz zmiany poprawiające aerodynamikę pojazdu. W wyposażeniu standardowym wszystkich wersji nadal oferowany jest układ Auto Start-Stop.

 

Nowy system EcoGuide – po raz pierwszy dostępny w pojeździe użytkowym – również wpływa na ograniczenie zużycia paliwa. System Ford EcoGuide wykorzystuje pozycjonowanie GPS, aby wskazać kierowcom, kiedy należy zwolnić i zmienić bieg, przed wzniesieniami, skrzyżowaniami, czy ograniczeniami prędkości, pozostającymi poza zasięgiem wzroku, dzięki czemu m.in. mogą oni zmniejszyć zużycie paliwa.

 

Do dostępnych już wcześniej silników 2,0-litrowych EcoBlue, o mocy 105 KM, 130 KM oraz 170 KM doszła nowa jednostka, o mocy 185 KM, dysponująca pokaźnym momentem obrotowym 415 Nm. Wszystkie dostępne silniki mają turbosprężarki o nowszej konstrukcji, która pozwala na uzyskiwanie wyższego momentu obrotowego w szerszym niż dotąd zakresie obrotów.

 

Od wiosny 2020 roku, obok standardowej w przednionapędowych wersjach 6-stopniowej automatycznej skrzyni biegów, pojawi się w wersjach Transita napędzanych na tylną oś bardzo efektywna i dynamiczna 10-stopniową automatyczną skrzynią biegów z adaptacyjną funkcją Adaptive Shift Scheduling, która analizuje indywidualny styl jazdy kierowcy i wykorzystuje dane do optymalizowania momentów zmian biegów.

 

Pierwsza miękka hybryda EcoBlue w segmencie

 

W celu uzyskania jeszcze większych oszczędności paliwa, w wersjach z przednim i tylnym napędem oferowane jest innowacyjne rozwiązanie EcoBlue Hybrid z miękkim układem hybrydowym (mHEV), wykorzystującym silnik diesla i 48-woltową instalację elektryczną.

 

Pomiary według nowej procedury WLTP pokazują, że rozwiązanie to przyniosło dodatkowe zmniejszenie spalania rzędu 3 procent w porównaniu z parametrami porównywalnego napędu EcoBlue o pojemności 2,0-litra. Dalsze oszczędności, sięgające nawet 8%, są widoczne w przypadku eksploatacji w ruchu wymagającym maksymalnego odzysku energii poprzez częste hamowanie.

 

Modele Transit EcoBlue Hybrid zostały zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować oszczędność paliwa – w tym rozwiązaniu, standardowy alternator został zastąpiony zintegrowanym rozrusznikiem/generatorem (BISG), napędzanym paskiem, który umożliwia magazynowanie energii odzyskiwanej podczas wytracania prędkości, a następnie wykorzystuje ją do ładowania zestawu chłodzonych powietrzem akumulatorów litowo-jonowych o napięciu znamionowym 48 V. Zmagazynowana energia jest także wykorzystywana do zwiększania momentu obrotowego silnika spalinowego podczas normalnej jazdy i w czasie przyspieszania. Może także służyć do zasilania urządzeń pokładowych pojazdu.

 

Obniżona masa zapewnia większą ładowność

 

Większą ładowność nowego Forda Transita uzyskano dzięki kompleksowemu programowi zmniejszenia masy pojazdu, nie odbierając kierowcom możliwości korzystania z najnowszych systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy.

 

Redukując masę przyjęto zasadę „nieznacznych korzyści”, co oznaczało optymalizację setek komponentów pod kątem wagi, wytrzymałości i trwałości, do czego przyczyniło się skorzystanie z oprogramowania CAD, używanego w przemyśle lotniczym. Nowy model Transita z napędem na tylne koła o dopuszczalnej masie – 3,5 tony, np. L3H2 – o długim rozstawie osi i średniej wysokości dachu, jest dzięki temu o 80 kg lżejszy niż porównywalny model przed modyfikacjami, a wersja ciężarowa z napędem na przednie koła jest do 48 kg lżejsza; ładowność netto urosła dla modeli 3,5-tonowych do 1418 kg.

 

 

Lekka aluminiowa maska nowego Transita pozwala zaoszczędzić 5,4 kg w porównaniu ze stalowym ekwiwalentem, bez uszczerbku dla wytrzymałości, a znaczne oszczędności, rzędu 14,7 kg, uzyskano dzięki przeprojektowaniu tylnej osi w modelu z napędem na tylne koła. Nowa kompozytowa przegroda o wysokiej wytrzymałości jest lżejsza o 4,4 kg w porównaniu z tym samym elementem wykonanym ze stali.**

 

Nowe stalowe koła Transita są produkowane w technice wyoblania, która gwarantuje większą wytrzymałość produktu przy mniejszym zużyciu surowca. Metoda ta pozwoliła zaoszczędzić przy pięciu kołach Transita, łącznie z zapasowym, aż 5,5 kg.

 

– Ładowność ma kluczowe znaczenie dla efektywności firm. Niższa masa całkowita zmniejsza również zużycie paliwa i emisję CO2, każda część zespołu projektowego Transit pracowała więc nad odchudzeniem pojazdu, starając się zachować jednocześnie jego wytrzymałość i trwałość – powiedział Michael McDonagh.

 

Skomunikowany ze światem

 

W ramach strategii rozszerzania łączności w całej ofercie modelowej aut użytkowych, Ford przedstawia nowego Transita, który oferuje wbudowany modem pokładowy FordPass Connect. Dostępny system otwiera nowe możliwości poprawy wykorzystania floty pojazdów oraz optymalizacji kosztów ich eksploatacji, dzięki nowym funkcjom telematyki (Ford Telematics) oraz transmisji i przetwarzania danych (Ford Data Services), które zostaną wprowadzone do oferty rynkowej w pod koniec tego roku oraz udostępnionej ostatnio aplikacji mobilnej FordPass Pro, zaprojektowanej specjalnie dla małych firm i właścicieli samochodów, którzy dążą do zwiększenia produktywności.

 

Inne zaawansowane kompleksowe technologie obejmują dostępny system komunikacji i rozrywki SYNC 3 Forda, który umożliwia kierowcy sterowanie funkcjami poprzez wydawanie poleceń głosowych. Towarzyszy mu 8-calowy kolorowy ekran dotykowy, który można kontrolować za pomocą gestów szczypania i przesuwania.

 

W przypadku wyposażenia pojazdu w elementy lub urządzenia specjalistyczne, mogą one pobierać dane z układów elektrycznych Transita za pośrednictwem specjalnego modułu interfejsowego (Upfitter Interface Module).

 

Jeszcze więcej dla biznesu

 

Pod względem prowadzenia nowy Ford Transit praktycznie nie różni się od samochodu osobowego. Wygodę i komfort kierowcy dodatkowo zwiększa wprowadzenie wspomagania kierownicy EPAS, która dodatkowo pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy, dzięki większej sile wspomagania podczas parkowania i manewrów z małą prędkością. Układ EPAS dodatkowo współpracuje z układami wspomagającymi kierowcę, takimi jak aktywny asystent parkowania (Active Park Assist) i system pomagający utrzymać pojazd na pasie ruchu (Lane-Keeping Aid).

 

Po raz pierwszy, kierowca Transita ma możliwość wyboru trybu jazdy w zależności od prędkości i warunków na drodze. Wszystkie układy napędowe oferują tryb Normal i Eco. Ponadto w pojazdach z napędem na wszystkie koła i na tylną oś mamy tryb Slippery do jazdy na śliskiej nawierzchni np. śnieg, czy lód oraz dla wersji 4x4 tryb Mud/Rut „błoto/koleiny”. Modele z napędem na tylne koła wyposażone w automatyczną skrzynię biegów oferują tryb holowania przyczepy, zapewniający płynne przyrosty mocy podczas holowania dużych przyczep.

 

Są też inne udoskonalenia, poprawiające zdolność holowania w nowym Transicie. Modele Transita 350GVM, napędzane na tylne koła i dysponujące mocą 170 KM i 185 KM, gdzie główne przełożenie napędowe wynosi 4,1:1, mogą holować 3,5-tonową przyczepę z układem hamulcowym, co dopuszcza masę całkowitą zestawu do 7 000 kg.

 

Aby ograniczyć stres i zmęczenie towarzyszące prowadzeniu, a także w celu ograniczenia ryzyka lub uniknięcia skutków ewentualnych kolizji, wprowadzono liczne układy wspomagające pracę kierowcy:

 

  • System monitorujący martwe pole widzenia kierowcy współpracujący z układem ułatwiającym holowanie przyczepy – poszerza on kontrolowaną strefę, która obejmuje obszar wokół pojazdu oraz przyczepy o długości nawet do 10 metrów,

  • Z kolei inteligentny tempomat z funkcją adaptacji łączy funkcję systemu rozpoznawania znaków drogowych z tempomatem adaptacyjnym, dzięki którym kierowca uniknie przekraczania maksymalnej dopuszczalnej prędkości na danym odcinku drogi,

  • Ulepszony system utrzymania na wybranym pasie ruchu,

  • W wyposażeniu może się znaleźć także układ aktywnego wspomagania hamowania (Pre-Collision Assist) z funkcją wykrywania pieszych, która teraz reaguje na obecność pieszego także w ciemności, gdy znajdzie się w polu oświetlanym przez reflektory.

 

Nowością są funkcje, które ułatwiają i czynią mniej uciążliwym manewrowanie, cofanie i parkowanie na ruchliwych ulicach, miejscach rozładunku lub parkingach:

 

  • Kamery szerokokątne z przodu i z tyłu, które w gęstym ruchu, a także podczas cofania lub wyjazdu tyłem z miejsca postoju, pozwalają dostrzec inne nadjeżdżające pojazdy,

  • Kamera cofania, umieszczona wysoko, w taki sposób, aby kierowca jeszcze lepiej widział obszar za samochodem podczas cofania, przede wszystkim z otwartymi drzwiami,

  • Asystent parkowania z dodatkowymi czujnikami po bokach,

  • Aktywny asystent parkowania (APA), który ułatwia kierowcy znalezienie odpowiedniego miejsca do parkowania i zaparkowanie samochodu bez użycia rąk, precyzyjnie za innym pojazdem albo równolegle do innych samochodów,

  • Asystent wyjazdu z parkingu (Park-Out Assist), który ułatwia wyjazd z miejsca parkowania równoległego, również bez użycia rąk,

  • Funkcja ostrzegania przed pojazdami na drodze poprzecznej (Cross Traffic Alert) – ostrzega kierowcę wycofującego z miejsca parkowania o pojazdach zbliżających się do niego i mogących znaleźć się na kursie kolizyjnym.

 

Ponadto, dostępny jest mocny, wysoko osadzony diodowy reflektor, który umożliwia transportowcom dłuższą pracę z tyłu Transita w warunkach słabej widoczności. Nowe, elektrycznie otwierane boczne drzwi załadunkowe - dostępne od wiosny 2020 roku - ułatwiają pracę przy załadunku i rozładunku samochodu.

 

System Ford MyKey, dostępny jako opcja, pozwala szefowi floty zaprogramować kluczyk, aby ograniczyć kierowcy prędkość jazdy i głośność systemu audio, a także włączyć na stałe działanie układów zwiększających bezpieczeństwo czynne.

 

Natychmiast rozpoznawalny z zewnątrz. Zupełnie nowe, praktyczne wnętrze

 

Odważnie zaprojektowane, uporządkowane, łatwe w utrzymaniu czystości nadwozie Forda Transita wyróżnia się nowym wlotem powietrza z trzema poprzeczkami oraz odnowionym pasem dolnym, a przednie panele i zderzak wyprofilowano z myślą o poprawieniu aerodynamiki. Bogatsze wersje wyposażeniowe otrzymują reflektory biksenonowe oraz światła LED do jazdy dziennej, których punkty świetlne układają się w charakterystyczny dla rodziny Transita wzór.

 

Podobnie jak najnowsza generacja modelu Transit Custom, również nowy Transit otrzymał zupełnie nowe, bardziej stylowe wnętrze, które jest zarazem bardziej praktyczne i bardziej komfortowe w użytkowaniu. Nowa tablica przyrządów została zaprojektowana z zmyślą o wygodzie kierowców, dla których samochód pełni także funkcję mobilnego biura. Przygotowano liczne schowki, z trzema otwartymi pojemnikami w górnej części deski rozdzielczej. Jest też nowa stacja dokująca do urządzeń zewnętrznych w wersjach z uboższym wyposażeniem, która pozwala na ustawienie telefonu komórkowego lub tabletu.

 

We wnętrzu zastosowano materiały wykończeniowe, które mają atrakcyjne wzory i zarazem są trwałe i wytrzymałe. Komfort całodziennej pracy zwiększono dzięki nowym projektom foteli, z lepszym wypełnieniem siedzisk i oparć oraz profilami, które jeszcze lepiej podtrzymują ciało.

 

Nabywcy Transita mogą wciąż wybierać spośród ponad 450 wariantów podstawowych, w tym wersji z przednim lub tylnym napędem, bądź z napędem na obie osie. Zawrotna jest także liczba dostępnych wersji nadwozia oraz odmian podwozia z kabiną, łącznie z wprowadzoną niedawno specjalną wersją o nisko osadzonej ramie.

 

Klienci mogą również wybrać nową bogatą linię wyposażenia Limited, z przednim zderzakiem w kolorze nadwozia i 16-calowymi felgami aluminiowymi, manualną klimatyzacją, reflektorami biksenonowymi i systemem SYNC 3 z 8-calowym ekranem dotykowym.

 

Nowy Transit Custom - ulepszone układy napędowe i systemy

 

Wraz z nowym Fordem Transitem, na europejski rynek wchodzi również jego mniejszy brat, znacząco udoskonalony Ford Transit Custom.

 

Zmiany pomyślano tak, by zwiększyć wydajność i obniżyć koszty eksploatacji, a obejmują one między innymi usprawnienia silnika wysokoprężnego EcoBlue 2.0, którego gama wzbogaciła się o mocniejszy 185-konny wariant. Transit Custom oferuje również pierwszą w jego segmencie rynkowym opcję miękkiego napędu hybrydowego (mHEV), który zapewnia dodatkową oszczędność paliwa. Transit Custom gwarantuje emisję CO2 od 175 g/km i zużycia paliwa od 6,7 l/100 km

 

 

Oprócz modemu pokładowego FordPass Connect, dostępnego po raz pierwszy, w modelu Transit Custom debiutują też systemy wspomagające kierowcę:

 

  • System monitorowania martwego pola widzenia w lusterku z funkcją holowania przyczepy,

  • Tempomat adaptacyjny (ACC) z inteligentnym ogranicznikiem prędkości,

  • System utrzymania na wybranym pasie ruchu ,

  • Asystent parkowania,

  • Układ aktywnego wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych.

 

Ponadto, pod koniec roku 2019, oferta Transita Custom zostanie poszerzona o innowacyjny model Plug-In Hybrid***, który zapewnia zdolność pracy w trybie bezemisyjnym w centrach miast, a także dłuższe podróże bez obaw dotyczących możliwego do pokonania dystansu bez ładowania akumulatorów. 

 

pdf EcoBlue Hybrid Technology

 

 

* Po 1 września 2017 roku niektóre nowe pojazdy otrzymują homologację typu zgodnie ze zharmonizowaną światową procedurą testową dla lekkich pojazdów (WLTP), zgodnie z ostatnią zmianą (UE) 2017/1151 Jest to nowa, bardziej realistyczna procedura testowa przeznaczona do pomiaru zużycia paliwa i emisji CO2. Od 1 września 2018 roku, WLTP w pełni zastąpił poprzedni cykl testowy NEDC, który przestał być aktualną procedurą testową.

 

** Opcjonalnie w Wielkiej Brytanii; stalowa przegroda jest opcjonalna na rynkach, na których standardowo montowana jest przegroda kompozytowa.

 

 

*** Transit Custom Plug-In Hybrid – przewidywana emisja CO2 od 60 g/km, szacowane zużycia paliwa od 3,08 l/100 km



Źródło: Ford, Mototarget.pl

 Pisaliśmy również
» Nowy Ford Kuga przejeżdża o niemal 30 procent większy dystans na litrze paliwa, uzyskując najlepsze w swojej klasie zużycie paliwa
» Ford przyspiesza realizację zapowiedzianej elektryfikacji wraz z pojawieniem się Mustanga Mach-E i unikalnym pokazem drogowym: Go Electric
 Inne artykuły
» RANKING największych sieci stacji ładowania samochodów elektrycznych w Polsce 2020-02-27
  greenway ladowarka stacje ladowania Dziesięciu największych operatorów stacji ładowania aut elektrycznych w Polsce na początku 2020 roku udostępniało kierowcom 1090 punktów ładowania „elektryków”. Do końca roku chcą mieć o niemal 1,7 tysiąca więcej – wynika z rankingu przygotow... więcej »

» FCA poszerza ofertę najmu długoterminowego samochodów osobowych 2020-02-27
  Gulia FCA abonament Grupa FCA powraca w lutym z programem abonamentowym na samochody osobowe marek Fiat, Jeep, Alfa Romeo i Abarth. ... więcej »

» Kia ujawnia szczegóły techniczne nowego Sorento 2020-02-27
  Sorento 2020 Kia Motors ujawniła szczegóły dotyczące platformy podłogowej i układów napędowych Sorento nowej generacji. Sorento nr 4 jest pierwszym SUV-em marki Kia skonstruowanym na nowej platformie podłogowej. Dzięki niej duży SUV odznacza się nie tylko nowymi proporcjam... więcej »

» Multitalent: wszechstronna przekładnia 1-biegowa elementem platformy MEB Volkswagena 2020-02-27
  1biegowa skrzynia Pojawienie się aut zasilanych energią elektryczną wymusiło zmiany konstrukcyjne w układach przeniesienia napędu. Moment obrotowy elektrycznej jednostki napędowej APP310 jest przenoszony na koła samochodu za pośrednictwem bardzo niewielkiej skrzyni biegów. Ma o... więcej »

» Nowy Ford Kuga przejeżdża o niemal 30 procent większy dystans na litrze paliwa, uzyskując najlepsze w swojej klasie zużycie paliwa 2020-02-26
  Fleet Market 2019, Ford Kuga 2019 Ford właśnie ogłosił, że całkowicie nowy SUV Kuga będzie zapewniał najlepsze w swojej klasie zużycie paliwa, a jego zasięg poprawi się średnio o nawet 28% względem poprzednika.... więcej »

» Anna Cieślak ambasadorką Mitsubishi Eclipse Cross [ZDJĘCIA] 2020-02-26
  Eclipse Cross Anna Cieslak 2020 Anna Cieślak – niezwykle utalentowana aktorka, którą już niebawem zobaczymy w serialu TVN „Szadź” i ambasadorka marki Mitsubishi w Polsce odebrała kluczyki do nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross 2020.... więcej »

» CUPRA Leon - wszystko, co trzeba wiedzieć o premierowym modelu 2020-02-26
  CUPRA Leon PHEV 20 lutego 2020 podczas oficjalnej inauguracji CUPRA Studio w Barcelonie odbyła się premiera pierwszej CUPRY Leona – w wersji hatchback oraz Sportstourer. Oto pełne podsumowanie wszystkich specyfikacji modelu, zastosowanych technologii i wprowadzonych fun... więcej »

» DS 9: siła elegancji [ZDJĘCIA] 2020-02-25
  DS 9 ds9 Po modelach DS 7 CROSSBACK i DS 3 CROSSBACK, oferta młodej francuskiej marki premium wzbogaca się oduży, luksusowy sedan. DS9 potwierdza know-how, styl, wyrafinowanie oraz zaawansowane technologie marki DS.... więcej »

» Mazda na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie 2020 2020-02-25
  mazda mx-30 mazda stulecie W tym szczególnym dla Mazdy roku, zbliżający się Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny w Genewie będzie okazją do celebracji urodzin marki, która już od wieku przełamuje konwencje i ma odwagę podążać własną drogą.... więcej »

» Powrót do przyszłości: Volkswagen Samochody Dostawcze, na wystawie Techno Classica prezentuje pioniera mobilności elektrycznej 2020-02-25
  ElektroTransporter Volkswagen Samochody Dostawcze zelektryzuje odbywającą się od 15 do 29 marca br. wystawę Techno Classica 2020 w Essen, w Niemczech. Marka rodem z Hanoweru pokaże tam prekursora przyszłego modelu ID.BUZZ - w pełni sprawną, elektryczną furgonetkę Volkswagena, ba... więcej »

» Touareg R zadebiutuje podczas 90. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie 2020-02-25
  Touareg R Nowy flagowy model Volkswagena – Touareg R – zadebiutuje podczas 90. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Auto będzie dostępne wyłącznie jako hybryda typu plug-in z zespołem napędowym o mocy 340 kW (462 KM). ... więcej »

» Od butelki do tkaniny: obicia foteli Audi zrobione z tworzywa PET 2020-02-25
  Audi fotele butelki PET Przemysł modowy wytwarza z plastikowych butelek PET biżuterię, ubrania czy torebki. Co więcej, z surowców wtórnych takich jak makulatura, plastikowe butelki czy drewniane wióry, powstaje też coraz więcej mebli. W ten trend włącza się Audi, oferując w nowym A3 ... więcej »

» Ósma generacja kultowego samochodu: światowa premiera nowego Golfa GTI w Genewie 2020-02-24
  GTI koncept 2020 Gdy 45 lat temu na Międzynarodowej Wystawie Samochodowej IAA we Frankfurcie Volkswagen przedstawił pierwszego Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, że te trzy literki – G, T oraz I – staną się kiedyś wyróżnikiem kultowego samochodu. Teraz, podczas Salo... więcej »

» Audi i Formuła E w Afryce 2020-02-24
  Formula E Afryka, Audi Formula E 2020 Po rundach, które odbyły się na Bliskim Wschodzie oraz w Południowej i w Północnej Ameryce, wyścigi serii Formuła E zagoszczą w najbliższy weekend w Afryce. W sobotę, 29 lutego, w piątej rundzie obecnego sezonu zmagań w pełni elektrycznych samochodów, która od... więcej »

» Premierowa CUPRA Leon: elektryzujące osiągi 2020-02-24
  Cupra Leon Sportstourer Podczas otwarcia nowej siedziby CUPRA w Martorell pod Barceloną zaprezentowano pierwszego Leona marki CUPRA. Model łączy moc silników i sportowe wykończenie z innowacyjnymi technologiami, jak napęd hybrydowy typu Plug-in czy asystent bezpieczeństwa Emergency A... więcej »

» Volvo przedstawia odświeżone wersje limuzyny S90 i V90 oraz V90 Cross Country [ZDJĘCIA] 2020-02-24
  Volvo S90 2020 W ramach szerszej aktualizacji portfolio, 48-woltowe hybrydowe jednostki napędowe firmy są teraz dostępne w każdym modelu Volvo, co dodatkowo zwiększa zelektryfikowaną ofertę firmy. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, projektanci Volvo wprowadzili szereg udoskon... więcej »

» Zapowiedź e:TECHNOLOGY na genewskim stoisku Hondy 2020-02-24
  Jazz Crosstar Na Geneva Motor Show 2020 Honda zaplanowała debiut nowych modeli Jazz i Jazz Crosstar, któremu towarzyszyć będzie ekspozycja szeregu zelektryfikowanych produktów i innowacji w zakresie zarządzania energią. Linia produktów Hondy, zunifikowana pod nowym znakiem ... więcej »

» Nowe standardy w motosporcie: światowa premiera modeli CUPRA e-Racer i CUPRA Leon Competicion 2020-02-24
  CUPRA e-Racer 2020 Marka motoryzacyjna CUPRA wyraźnie zaznacza swoją obecność na torach wyścigowych. 20 lutego w Martorell zaprezentowano pierwszy całkowicie elektryczny samochód wyścigowy marki – e-Racer oraz wyczynowy model CUPRA Leon Competición.... więcej »

» Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi 2020-02-24
  Mitsubishi Delica D5 W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japoni... więcej »

» Nowe modele CUPRA - oficjalna premiera w CUPRA Studio [ZDJĘCIA] 2020-02-20
  CUPRA Leon PHEV 20 lutego odbyła się uroczysta inauguracja CUPRA Studio. Wydarzenie zostało połączone z oficjalną premierą czterech nowych modeli – dwóch wersji modelu CUPRA Leon, pierwszego elektrycznego samochodu wyścigowego CUPRA e-Racer oraz wyczynowego CUPRA Leon C... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142
Wyświetlane: 0 - 20 z 22839 rekordów
© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |