Organizacja działu PR marek Peugeot, Citroen oraz DS w Polsce
|
Dodano: 2015-01-30
Wyświetlono: 2854 razy
|
Z dniem 29 stycznia 2015, Tomasz Mucha dotychczas pełniący funcję PR Managera marki Peugeot, obejmuje funkcję PR Managera dla wszystkich marek koncernu PSA w Polsce, odpowiadając za Peugeot, Citroën i DS.
|
foto © Peugeot |
|
|
Tomasz Mucha, w krajowej strukturze podlegać będzie bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu Grupy PSA w Polsce, Davidowi Guerin.
Tomasz Mucha zwiÄ…zany jest z GrupÄ… PSA od prawie 10 lat. Zanim przejÄ…Å‚ stanowisko PR Managera marki Peugeot w Polsce peÅ‚niÅ‚ obowiÄ…zki Szefa ds. szkoleÅ„ i metod handlowych dla marek Peugeot i Citroën. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ 4 lata na stanowisku Szefa Strefy ds. handlowych w Citroën Polska.
Jest absolwentem Filologii RomaÅ„skiej Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz Finansów i BankowoÅ›ci Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Po studiach rozpoczÄ…Å‚ pracÄ™ w ramach koncernu Kraft, by nastÄ™pnie zwiÄ…zać siÄ™ z GrupÄ… PSA.
Jego największą życiową pasją jest motoryzacja. Interesuje się także architekturą i fotografią.
Kontakt dla dziennikarzy dostępny po zalogowaniu jako MEDIA.
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|