Informacje związane z tym niecodziennym wydarzeniem będą publikowane w serwisach społecznościowych Facebook i Instagram, a PEUGEOT - dzięki udziałowi w projekcie - będzie promował swoją odpowiedzialność społeczno-ekologiczną w Brazylii.
PEUGEOT wyrusza w miÄ™dzynarodowÄ… podróż, promujÄ…c odpowiedzialność spoÅ‚ecznÄ… i solidarność
PiÅ‚ka nożna bÄ™dzie przekazywana z rÄ…k do rÄ…k, pokonujÄ…c na grzbiecie sÅ‚onia lub w niewielkiej Å‚odzi rozlegÅ‚e pustynie, oceany, góry i lasy. W ten sposób firma PEUGEOT zapoczÄ…tkuje projekt promujÄ…cy zrównoważony rozwój.
PiÅ‚ka nożna bÄ™dzie ogniwem Å‚Ä…czÄ…cym osoby Å›ledzÄ…ce przygodÄ™ z PEUGEOT; fani marki bÄ™dÄ… mogli również zdecydować o dalszych losach piÅ‚ki lub osobiÅ›cie spotkać siÄ™ z zespoÅ‚em „Kick it to Brazil” na każdym etapie podróży. Co wiÄ™cej, wszyscy, którzy spotkajÄ… piÅ‚kÄ™ na swojej drodze bÄ™dÄ… mogli podzielić siÄ™ swoimi wrażeniami na Facebooku facebook.com/Kickit2Brazil, Instagramie instagram.com/kickittobrazil oraz dedykowanej stronie www.kick-it-to-brazil.com.
100 dni, 5 kontynentów, ponad 30 krajów
Ta niecodzienna podróż rozpoczęła siÄ™ 6 marca w Paryżu. PiÅ‚ka nożna okrąży caÅ‚y Å›wiat, toczÄ…c siÄ™ przez ponad 30 krajów i przekraczajÄ…c tyle samo granic w zaledwie 100 dni.
Niewielka piÅ‚ka dotrze do celu dziÄ™ki pomocy samochodów, rowerów, dwukoÅ‚owców, samolotów, a czasem nawet mniej konwencjonalnych lokalnych Å›rodków transportu. Oficjalne wsparcie transportowe zapewni gama crossoverów PEUGEOT, obejmujÄ…ca modele 2008, 3008 i 4008.
W każdym kraju, który odwiedzi piÅ‚ka nożna, odbÄ™dÄ… siÄ™ specjalne wydarzenia, czÄ™sto improwizowane - wszystko w zależnoÅ›ci od kreatywnoÅ›ci zaangażowanych osób. Każdego dnia na Facebooku i na stronie www.kick-it-to-brazil.com zostanie też opublikowany krótki klip wideo.
Promocja wizerunku i pasji marki PEUGEOT na całym świecie
Ta oryginalna, jedyna w swoim rodzaju kampania jest realizowana we wspóÅ‚pracy z serwisem Facebook, bÄ™dÄ…cym niekwestionowanym globalnym liderem wÅ›ród serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Firma PEUGEOT chce stworzyć silnÄ… więź pomiÄ™dzy markÄ…, a wieloma generacjami klientów na caÅ‚ym Å›wiecie, szczególnie na rynkach pozaeuropejskich, gdzie PEUGEOT notuje duży wzrost sprzedaży.
Facebook, niezrównany partner
DysponujÄ…cy miÄ™dzynarodowÄ… spoÅ‚ecznoÅ›ciÄ… ponad 1,2 miliardów aktywnych użytkowników, z których 945 milionów Å‚Ä…czy siÄ™ poprzez smartfona, serwis Facebook z oczywistych przyczyn jest najlepszym partnerem zapewniajÄ…cym wsparcie tej globalnej akcji. Wszyscy użytkownicy Internetu z caÅ‚ego Å›wiata mogÄ… uczestniczyć w tej podróży, dzielÄ…c siÄ™ swoimi doÅ›wiadczeniami, zdjÄ™ciami i filmami wideo w serwisach Facebook i Instagram oraz na stronie www.kick-it-to-brazil.com.
„Jeden pocaÅ‚unek, jedno drzewo” - kolejna inicjatywa wspierajÄ…ca projekt PEUGEOT-ONF Forestry Carbon Sink w Brazylii
W czasie trwania wyprawy, za każde zdjęcie pocałunku złożonego na piłce nożnej umieszczone na stronie www.kick-it-to-brazil.com, PEUGEOT ofiaruje datek na rzecz naukowo-ekologicznej inicjatywy PEUGEOT-ONF Forestry Carbon Sink w Brazylii. PEUGEOT zainicjował ten projekt w 1999 roku i będzie go promował do roku 2038.
WkÅ‚ad finansowy firmy PEUGEOT wniesiony podczas trwania tej wyjÄ…tkowej podróży zostanie przeznaczony na posadzenie dodatkowych drzew, których jest już okoÅ‚o 2 000 000, w tym 50 różnych gatunków.
Co wiÄ™cej, tzw. Å›lad wÄ™glowy pozostawiony podczas caÅ‚ej podróży zostanie w peÅ‚ni zniwelowany przez przydziaÅ‚ jednostek emisji wÄ™gla na realizacjÄ™ celów naukowych, ekologicznych i spoÅ‚eczno-ekonomicznych w ramach inicjatywy PEUGEOT-ONF Forestry Carbon Sink w Amazonii.
PiÅ‚ka nożna zakoÅ„czy swojÄ… podróż 24 czerwca 2014 roku w brazylijskiej Amazonii, w sercu projektu Carbon Sink.
Śledź przygodę na stronie www.kick-it-to-brazil.com i spotęguj swoje doświadczenia w mediach społecznościowych z projektem #KickItToBrazil