Oba modele zosta艂y wyposa偶one w 3-litrowy silnik Diesla SDV6, silnik elektryczny oraz o艣miobiegow膮 przek艂adni臋 automatyczn膮 firmy ZF. Motor elektryczny generuje 35 kW mocy i 170 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co po zsumowaniu z danymi jednostki spalinowej daje 艂膮czny wynik 340 KM przy 4000 obr./min. i a偶 700 Nm osi膮ganych w przedziale od 1500 do 3000 obr./min.
To wystarczy, aby rozp臋dzi膰 masywnego Range Rovera od 0 do 100 km/h w 6,9 sekundy i maksymalnie do 218 km/h. Mniejsza wersja Sport jest szybsza do „setki” o 0,2 sekundy, a po wci艣ni臋ciu peda艂u gazu do oporu osi膮gnie 225 km/h.
Ca艂y uk艂ad hybrydowy, obejmuj膮cy silnik elektryczny, przemiennik i akumulator litowo-jonowy, wa偶y oko艂o 120 kilogramów, w zwi膮zku z czym masa w艂asna Range Rovera Hybrid wzros艂a do 2394 kilogramów, a wersji Sport do 2372 kilogramów.
Mimo ró偶nicy wagowej, zarówno Range Rover, jak i Range Rover Sport potrzebuj膮 tyle samo paliwa na przejechanie 100 kilometrów - 艣rednia wynosi 6,4 litra. Podobna jest równie偶 emisja CO2, oscyluj膮ca w granicach 169 g/km.
Pierwsze dostawy nowych modeli do klientów rozpoczn膮 si臋 na pocz膮tku 2014 roku.