Samochód jest nast臋pc膮 s艂ynnego modelu Carrera GT i powstanie zaledwie w 918 egzemplarzach. 殴ród艂em nap臋du jest silnik benzynowy V8 o pojemno艣ci 4,6 litra i mocy 608 KM. To jednak nie wszystko. Dodatkowe wsparcie zapewniaj膮 dwa silniki elektryczne (jeden przy przedniej osi, drugi przy tylnej osi) o 艂膮cznej mocy 286 KM, dzi臋ki którym moc ca艂kowita wzrasta do 887 KM, a maksymalny moment obrotowy do 917 - 1280 Nm (w zale偶no艣ci od prze艂o偶enia). Nap臋d w trybie hybrydowym jest przenoszony na wszystkie cztery ko艂a poprzez siedmiobiegow膮 przek艂adni臋 dwusprz臋g艂ow膮. W przypadku zasilania elektrycznego moc dostarczana jest wy艂膮cznie do przednich kó艂.
Silniki elektryczne czerpi膮 energi臋 z akumulatora litowo-jonowego 6,8 kWh, który mo偶na 艂adowa膰 z wykorzystaniem specjalnej 艂adowarki lub podczas jazdy poprzez odzyskiwanie energii z hamowania. W trybie E-Power samochód staje si臋 pojazdem elektrycznym, zdolnym do przyspieszenia od 0 do 100 km/h poni偶ej 7 sekund i rozp臋dzenia si臋 do 150 km/h. Zasi臋g na zasilaniu elektrycznym wynosi od 16 do 31 kilometrów.
Po zaprz臋gni臋ciu do pracy wszystkich trzech silników model 918 Spyder przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy i rozp臋dza si臋 do maksymalnej pr臋dko艣ci 345 km/h. Z kolei sprint ze startu zatrzymanego do 200 i 300 km/h zajmuje odpowiednio 7,7 i 22 sekundy. Nowy supersamochód Porsche zu偶ywa przy tym 艣rednio oko艂o 3 litrów paliwa na 100 kilometrów!
Nabywca mo偶e dodatkowo zamówi膰 pakiet Weissach, który oprócz specjalnego malowania zewn臋trznego obejmuje lekkie obr臋cze aluminiowe kó艂 obni偶aj膮ce mas臋 w艂asn膮 auta (1634 kg) o oko艂o 35 kilogramów, sze艣ciopunktowe pasy bezpiecze艅stwa oraz elementy aerodynamiczne wykonane z w艂ókna w臋glowego.
Cena nowego Porsche 918 Spyder b臋dzie wynosi艂a w USA 845 000 dolarów. Po dodaniu pakietu Weissach wzro艣nie do 929 000 dolarów.