Tak偶e sprzeda偶 w ca艂ym bie偶膮cym roku jest rekordowa – 826 865 samochodów dostarczonych klientom to wzrost o 7,4% w porównaniu z rokiem ubieg艂ym.
Ameryka jest wci膮偶 rozrastaj膮cym si臋 rynkiem jako ca艂y region, Azja jest rynkiem mocnym – ale i w Europie wida膰 ju偶 oznaki powrotu rynku do zdrowej dynamiki. Marka BMW uzyska艂a w maju wzrost sprzeda偶y o 10,0% (艂膮cznie 153 023 samochody), a w skali roku o 10,9%.
Nowa seria 2, która jest w sprzeda偶y od marca, sprzedaje si臋 znakomicie, znalaz艂a ju偶 7842 nabywców. Sprzeda偶 serii 3 wykazuje ci膮g艂y wzrost (193 866 sztuk, +2,1%). BMW serii 4, które wesz艂o na rynek w pa藕dzierniku ub.r., znalaz艂o ju偶 艂膮cznie 35 253 nabywców w ci膮gu pierwszych 5 miesi臋cy roku. Popyt na seri臋 5, która pozostaje niekwestionowanym liderem segmentu w skali globu, wzrós艂 po raz kolejny a偶 o 10,6% w samym maju b.r. BMW serii 6 tak偶e uzyska艂o rekordowy wzrost – rok do roku o 9,7%. Popyt na modele BMW X wykazuje solidny trend wzrostowy – sprzeda偶 modelu X1 wzros艂a o 4,9%, X3 o 10,5%, za艣 nowy model X5 a偶 o 62,5%.
Sprzeda偶 BMW i3 wynios艂a w ci膮gu pierwszych 5 miesi臋cy 4154 sztuki.
W maju wydano 24 373 sztuki MINI, co oznacza spadek o 9,6%, a rok do roku o 12,4%. Jest to zgodne z oczekiwaniami wobec niedawnej zmiany pokoleniowej najwa偶niejszego modelu MINI Hatchback. Spodziewana jest gwa艂towna, ca艂kowita zmiana tego trendu od lata 2014.
BMW Group zwi臋kszy艂a sprzeda偶 w trzech g艂ównych regionach: o 19,7% w Azji, o 3,8% w Amerykach i o 2,0% w Europie.
BMW Motorrad notuje pi膮ty miesi膮c konsekutywnego wzrostu – w samym maju o 7,7%, a w ca艂ym dotychczasowym roku a偶 o 12,9%.