Dynamiczny rozwój, rozbudowa portfolio o nowe propozycje, a także wyjÄ…tkowy charakter brytyjskiej marki premium pozwalajÄ… MINI czuć siÄ™ pewnie na polskim rynku. Klienci ceniÄ… jej charakter, a także coraz częściej utożsamiajÄ… siÄ™ ze stylem życia, jaki wpisany jest w DNA marki. Nie bez znaczenia pozostaje również kultowy status. To wszystko sprawia, że polscy konsumenci coraz chÄ™tniej siÄ™gajÄ… po MINI.
Przebojowy MINI Countryman
Najbardziej popularny w pierwszym póÅ‚roczu okazaÅ‚ siÄ™ MINI Countryman, który znalazÅ‚ aż 401 nabywców. Nowa wersja piÄ™ciodrzwiowego crossovera, który jest najwiÄ™kszym modelem w portfolio, zadebiutowaÅ‚a w polskich salonach w lutym i w zaledwie cztery miesiÄ…ce podbiÅ‚a serca klientów. Kluczowa okazaÅ‚a siÄ™ wyjÄ…tkowa stylistyka, bogate wyposażenie i praktyczność. Do obecnych na rynku wersji benzynowych i napÄ™dzanych silnikiem diesela, w drugiej poÅ‚owie roku doÅ‚Ä…czy MINI Countryman Cooper S E All4 – pierwsza hybryda plug-in w ofercie marki, co powinno dodatkowo zwiÄ™kszyć zainteresowanie bestsellerem MINI.
Na drugim miejscu uplasowaÅ‚ siÄ™ MINI Hatch w wersjach 3 i 5-cio drzwiowych, których Å‚Ä…cznie zarejestrowano ponad 300 sztuk. Z kolei trzecim najpopularniejszym modelem marki okazaÅ‚ siÄ™ obecny na rynku od 2015 roku MINI Clubman, który zanotowaÅ‚ 172 rejestracje.
Klucz do sukcesu
IstotnÄ… rolÄ™ w sukcesie MINI odgrywa wyjÄ…tkowy charakter i dalece idÄ…ca możliwość personalizacji auta. Kierowca może dobrać specjalne grafiki dachowe, kolor lusterek, czy elementy wykoÅ„czenia wnÄ™trza. Alternatywnie może zdecydować siÄ™ na jeden z specjalnych modeli, jak np. MINI Seven czy MINI Carbon Pro Edition. DziÄ™ki temu wÅ‚aÅ›ciciele MINI mogÄ… naprawdÄ™ wyróżnić siÄ™ i poczuć siÄ™ wyjÄ…tkowo.
„Wynik, jaki MINI osiÄ…gnęło w pierwszym póÅ‚roczu 2017 roku bardzo nas cieszy, napawa wielkim optymizmem i zachÄ™ca do kontynuacji ciężkiej pracy. Potwierdza on również jak silnie nasza marka zadomowiÅ‚a siÄ™ w sercach Polaków” – komentuje RafaÅ‚ Znyk, Head of MINI Poland. – „Wzbogacenie oferty najpopularniejszego w naszym portfolio MINI Countrymana o wersjÄ™ plug-in hybrid na pewno przyciÄ…gnie do nas wielu nowych fanów. Osoby, dla których obok gokartowej frajdy z jazdy bliskie sÄ… także kwestie zrównoważonej mobilnoÅ›ci bÄ™dÄ… mogÅ‚y wybrać wÅ‚aÅ›nie hybrydowego Countrymana” – dodaje.
Dla przedsiÄ™biorców ceniÄ…cych sobie styl MINI marka ma także specjalnÄ… ofertÄ™ biznesowÄ…. Wszystkie trzy najpopularniejsze modele marki dostÄ™pne sÄ… w wersjach Business Edition. PrzykÅ‚adowy koszt raty miesiÄ™cznej w ramach MINI Comfort Lease to 650 PLN netto dla modelu MINI Hatch Business Edition, a 850 PLN netto dla najwiÄ™kszego w rodzinie MINI Countryman Business Edition. Modele MINI sÄ… także dostÄ™pne ramach wynajmu dÅ‚ugoterminowego Alphabet z ratÄ… miesiÄ™cznÄ… zaczynajÄ…cÄ… siÄ™ od 999 PLN netto.