Pierwszy raz w Polsce goÅ›cie imprezy bÄ™dÄ… mieli okazjÄ™ obejrzeć wszystkie dostÄ™pne modele Rolls-Royce’a: Phantom, Wraith i Ghost.
Rolls-Royce Phantom to kwintesencja brytyjskiej marki, która jak żadna inna Å‚Ä…czy klasykÄ™ designu
z najnowoczeÅ›niejszymi rozwiÄ…zaniami technologicznymi. Stworzony zostaÅ‚ dla tych, którzy chcÄ… cieszyć siÄ™ wyjÄ…tkowym prowadzeniem w otoczeniu materiaÅ‚ów o najwyższej jakoÅ›ci w branży motoryzacyjnej.
Rolls-Royce Wraith to najbardziej dynamiczny model w historii firmy (silnik V12 dysponuje mocÄ… 632 KM, a do 100 km/h rozpÄ™dza siÄ™ w 4,6 s), idealne poÅ‚Ä…czenie sportowego charakteru i luksusu. Jego niezwykÅ‚y design jest mniej formalnÄ… interpretacjÄ… klasycznej linii Rolls-Royce’a.
Ghost to limuzyna o charakterze biznesowym, prawdziwa oaza ciszy i spokoju dla przedsiÄ™biorców, którzy odnieÅ›li sukces w interesach. Zaprojektowany zostaÅ‚ tak, by przyjemność sprawiaÅ‚o zarówno siedzenie za kierownicÄ…, jak i odpoczynek na tylnym siedzeniu pasażera.
SzczególnÄ… rolÄ™ na stoisku Rolls Royce odegra w tym roku program Bespoke. To program, który umożliwia stworzenie samochodu dopasowanego do indywidualnych potrzeb klienta. UsÅ‚uga obejmuje bardzo szeroki zakres opcji, od ponad czterdziestu czterech tysiÄ™cy kolorów karoserii po instalacjÄ™ elementów Å›wiatÅ‚owodowych w technologii Starlight Headliner. Jest to kluczowy program dla rozwoju marki Rolls Royce. W ubiegÅ‚ym roku wszystkie sprzedane w Polsce modele Phantom, a także wiÄ™kszość samochodów Wraith i Ghost zawieraÅ‚y elementy programu Bespoke.
„Bespoke jest potwierdzeniem wyjÄ…tkowoÅ›ci i ekskluzywnoÅ›ci marki Rolls-Royce. Traktujemy gust i potrzeby każdego klienta jako najwyższy priorytet. Niepowtarzalne projekty tworzone sÄ… na indywidualne zamówienie, dlatego w przypadku każdego samochodu otrzymujemy wyjÄ…tkowe, skrojone na miarÄ™ urzeczywistnienie marzeÅ„ naszego klienta” – mówi Piotr Fus z Rolls-Royce Motor Cars Warszawa.
NiezbÄ™dnym czynnikiem, który pozwala na speÅ‚nianie indywidualnych potrzeb klienta sÄ… specjaliÅ›ci zatrudnieni w siedzibie Rolls-Royce w West-Sussex. To wÅ‚aÅ›nie oni realizujÄ… najbardziej niestandardowe pomysÅ‚y klientów. Podczas poznaÅ„skich targów goÅ›cie odwiedzajÄ…cy stoisko Rolls-Royce w czasie dnia prasowego oraz pierwszego dnia otwartego dla szerokiej publicznoÅ›ci bÄ™dÄ… mieli okazjÄ™ poznać specjalistÄ™ ds. obróbki drewna, który zaprezentuje elementy technologii stosowanych w fabryce w Goodwood.
Marka Rolls Royce jest obecna w Polsce od 2013 roku. 2014, pierwszy peÅ‚ny rok dziaÅ‚alnoÅ›ci Rolls-Royce Motor Cars Warszawa, okazaÅ‚ siÄ™ sukcesem. Powodzeniem na polskim rynku cieszyÅ‚ siÄ™ zwÅ‚aszcza model Ghost Series II oraz najmÅ‚odszy model Wraith. Dynamiczny rozwój przedstawicielstwa marki w Polsce potwierdza zapowiedź otwarcia salonu w Warszawie, zaplanowane na czwarty kwartaÅ‚ 2015.
_________
Spotkanie z dziennikarzami na stoisku marki Rolls-Royce podczas dnia prasowego na targach MOTORSHOW w Poznaniu odbędzie się 9 kwietnia 2015 r. o godz. 14.00 w pawilonie numer 5.