Salony Audi jak Big Brother?
|
Autor: Michał Łuczyński Dodano: 2010-07-05
Wyświetlono: 2244 razy
|
Audi wprowadza w serwisach w Wlk. Brytanii nowatorski program, który pozwoli klientom na podglądanie pracy mechaników.
|
foto © Honda |
|
|
Już niedługo serwisy Audi w Wlk. Brytanii zostaną wyposażone w AudiDirect Reception System. Pod tą skomplikowaną nazwą kryje się system audiowizualny, który pozwoli klientom serwisów podglądać mechaników przy pracy. Jak wygląda to w praktyce?
Każdy z mechaników wyposażony jest w kamerę i mikrofon, które przyczepione są do jego głowy w trakcie wykonywania naprawy. Klient zajmuje wygodne miejsce w poczekalni i na monitorze obserwuje postęp prac. Co więcej, za pomocą dwukierunkowego systemu audio może zadawać pytania i komunikować się z szefem serwisu. W myśl nowego programu pracownicy mają cierpliwie udzielać odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania. Szef Audi w Wlk. Brytanii Jeremy Hicks twierdzi, iż pozwoli to zwiększyć zaufanie do usług serwisowych.
Pozostaje jednak pytanie, jak czują się sami pracownicy Audi. Będą pracowali pod wielką presją, a co więcej, dociekliwi klienci będą im zadawali szereg pytań. Nie wpłynie to pozytywnie na koncentrację. Naszym zdaniem posunięcie jest wysoce ryzykowne. Zobaczmy jak brytyjscy mechanicy poradzą sobie w roli bohaterów reality show.
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
Rozpoczynający się sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miłośnikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcę za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spędzać noce ?na dziko?, na łoni... więcej »
|
|