- Szkolenie prawne: prawa serwisu i klienta (19 listopada 2012, zapisy do 30 października).
- Warsztat w internecie. Marketing internetowy w warsztacie (20 listopada 2012, zapisy do 30 października).
Pierwsze szkolenie pozwala firmom przygotować siÄ™ na coraz wiÄ™kszÄ… Å›wiadomość swoich praw wÅ›ród klientów indywidualnych i firmowych; mowa wiÄ™c bÄ™dzie o gwarancji, rÄ™kojmi i zgodnoÅ›ci z umowÄ…, warunkach Å›wiadczenia usÅ‚ug i zaÅ‚atwianiu reklamacji. Drugie szkolenie pozwoli na dobranie do potrzeb warsztatu najskuteczniejszej formy promocji internetowej; bÄ™dziemy wiÄ™c mówić o optymalnym wykorzystaniu wÅ‚asnej strony internetowej, pozycjonowaniu, pÅ‚atnych reklamach, mailingach i zakupach grupowych. Odpowiemy na pytanie, czy i co może zrobić warsztat, by sensownie pozyskiwać klientów dziÄ™ki Internetowi.
Więcej informacji o programie szkoleń i warunkach uczestnictwa na www.motomarketing.pl, na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.
DrugÄ… propozycjÄ… dla warsztatów samochodowych jest nowa książka „Sprzedaż w warsztacie samochodowym – część 3. Pytaj, planuj, angażuj, negocjuj”. Dotyczy ona nieomawianych wczeÅ›niej technik sprzedaży i komunikacji z klientem (rola pytaÅ„ w sprzedaży, techniki prezentacji produktu i usÅ‚ugi, efekt wzbudzenia ciekawoÅ›ci w kliencie, zamykanie sprzedaży, podstawy negocjacji). Wydawnictwo, doÅ‚Ä…czone do miesiÄ™cznika Nowoczesny Warsztat, trafi bezpÅ‚atnie do 10.000 warsztatów mechanicznych pomiÄ™dzy wrzeÅ›niem a listopadem. Osoby, które nie otrzymajÄ… książki, mogÄ… kupić to i inne wydawnictwa na stronie www.motomarketing.pl.