Kampania Start Your Impossible powsta艂a, by celebrowa膰 o艣mioletnie globalne partnerstwo z Mi臋dzynarodowym Komitetem Olimpijskim i Mi臋dzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim oraz transformacj臋 Toyoty w firm臋 skupion膮 na szeroko rozumianej mobilno艣ci. Jest to pierwsza tego rodzaju akcja marketingowa Toyoty o globalnym zasi臋gu. Rozpocz臋艂a si臋 wraz z inauguracj膮 Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Pjongczang 2018 i obejmuje 27 krajów.
Start Your Impossible daje 艣wiadectwo ewolucji Toyoty, prezentuj膮c prawdziwe historie olimpijskich i paraolimpijskich zawodników zwi膮zane z mobilno艣ci膮, a tak偶e zwyk艂ych sportowców, którzy swoj膮 postaw膮 manifestuj膮 takie warto艣ci jak pokora, wyt臋偶ona praca i wytrwa艂o艣膰. Za pomoc膮 historii o determinacji olimpijczyków i paraolimpijczyków oraz prezentacji technologii Toyoty kampania podkre艣la d艂ugofalowe zaanga偶owanie firmy w tworzenie bardziej egalitarnego i zrównowa偶onego spo艂ecze艅stwa, w którym ka偶dy mo偶e si臋 zmierzy膰 z tym, co dla niego niemo偶liwe. Dwa twórcze filary wielop艂aszczyznowej kampanii to „inspiracja”, która celebruje ludzkiego ducha, oraz „艣wiadectwo”, które prezentuje innowacyjne pomys艂y Toyoty, wspieraj膮ce ludzi w swobodnym poruszaniu si臋.
Na seri臋 reklam “Start Your Impossible” sk艂adaj膮 si臋:
-
„Frozen”: Prezentuj膮cy ikoniczne momenty w historii igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich spot „Frozen” ma na celu wzmocni膰 debat臋 na temat globalnego ocieplenia oraz jego nieuchronnego wp艂ywu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie, które daj膮 nam pi臋kno, nadziej臋 i bohaterów.
-
„Thin Ice”: Ludzki duch jest pot臋偶ny i niepowstrzymany. Kiedy pojawiaj膮 si臋 trudno艣ci, ludzie wyj膮tkowi s膮 gotowi, by spojrze膰 w oczy przeciwno艣ciom. Ashley Wagner, ameryka艅ska 艂y偶wiarka figurowa i medalistka olimpijska, powraca na lodowisko z przekonaniem, 偶e ka偶dy dzie艅 jest okazj膮 do tego, by ta艅czy膰, rusza膰 si臋 i sun膮膰 po lodzie.
-
„Lanes of Life”: To optymistyczny spot o drodze 偶ycia sze艣ciu olimpijskich snowboardzistek – Evy Samkovej (Czechy), Lindsey Jacobellis (USA), Belle Brockhoff (Australia), Chloé Trespeuch (Francja), Carle Brenneman (Kanada) oraz Isabel Clark Ribeiro (Brazylia).
-
„Dreams”: Najmniejszy b艂膮d mo偶e zaprzepa艣ci膰 marzenia zawodnika, tak samo jak niewielki b艂膮d na drodze. Reklama „Dreams” prezentuje system zautomatyzowanej jazdy Guardian Toyoty, który pe艂ni funkcj臋 trenera kierowcy.
-
„Magic”: Robot domowy Human Support Robot Toyoty pomaga niepe艂nosprawnemu ch艂opcu.
-
„Runner”: Biegacz pokonuje ból, strach i zw膮tpienie, by zrobi膰 najtrudniejszy krok w swoim 偶yciu.
-
„Join the Team”: Zwyk艂y ch艂opiec, dla którego sensem 偶ycia jest d膮偶enie do celu, prze偶ywa rado艣膰 olimpijczyka, u艣wiadamiaj膮c sobie, 偶e dzi臋ki konsekwencji mo偶e zrealizowa膰 swoje zamiary.
Toyota do艂膮czy艂a do kampanii równie偶 wcze艣niej opublikowane spoty. 60-sekundowy „Good Odds” przedstawia prawdziw膮 histori臋 Lauren Woolstencroft, paraolimpijskiej narciarki alpejskiej z Kanady, która wbrew minimalnym szansom zosta艂a legendarn膮 z艂ot膮 medalistk膮 w Igrzyskach Paraolimpijskich. Trwaj膮ca 60 sekund reklama „Mobility Anthem” zbiera historie ró偶nych osób w wieku od 1 do 100 lat zwi膮zane z ruchem, akcentuj膮c starania Toyoty, aby zapewni膰 ka偶demu wi臋ksz膮 mobilno艣膰.
„Toyota jest przekonana, 偶e mobilno艣膰 znacznie wykracza poza samochody, a prawo do poruszania si臋 jest jednym z praw cz艂owieka. Ta kampania, a tak偶e nasze globalne partnerstwo z Mi臋dzynarodowymi Komitetami Olimpijskim i Paraolimpijskim, odzwierciedlaj膮 zaanga偶owanie firmy w zapewnienie ka偶demu wolno艣ci poruszania si臋” – skomentowa艂 Ed Laukes, wiceprezydent ds. marketingu Toyota Motor North America. – „Start Your Impossible opowiada historie wyj膮tkowej si艂y i zwyci臋stw”.
„Start Your Impossible to globalna kampania korporacyjna, prezentuj膮ca najwa偶niejsze warto艣ci Toyoty, która ma na celu zainspirowanie pracowników, partnerów i klientów firmy” – powiedzia艂 Noriaki Yamashita, dyrektor sprzeda偶y i marketingu Toyota Motor Corporation.
Kampania Start Your Impossible powsta艂a dzi臋ki wspó艂pracy agencji Saatchi & Saatchi oraz Dentsu.
Wi臋cej informacji o globalnym partnerstwie Toyoty z Mi臋dzynarodowym Komitetem Olimpijskim i Mi臋dzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim oraz na temat kampanii Start Your Impossible na stronie www.mobilityforall.com lub na kanale YouTube Toyota Global.