Centrum nowoczesnego miasta. DookoÅ‚a wystrzeliwujÄ… w niebo szklane wieżowce. To serce Warszawy. Ulica Karolkowa. A dokÅ‚adnie Karolkowa Bussines Park. Nietypowe miejsce dla salonu samochodowego. Nietypowe miejsce dla domu. I dokÅ‚adnie w tym miejscu powstaÅ‚ nowatorski concept store marki Volkswagen. Miejsce nietypowej prezentacji samochodów.
- GÅ‚ównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doÅ›wiadczenie klientów w kontakcie z naszÄ… markÄ…. Chcemy, żeby byÅ‚o tu tak jak w domu. InspirujÄ…co i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszÄ… nam przy zakupie nowego auta – tÅ‚umaczy MichaÅ‚ Szaniecki, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen.
Dlatego Volkswagen Home w niczym nie przypomina tradycyjnego salonu samochodowego. W ekspozycji wystawiono jedynie trzy samochody – Arteona, Golfa GTE oraz majÄ…cego wÅ‚aÅ›nie polska premierÄ™ T-Roca. Do dyspozycji goÅ›ci sÄ… wygodne i gustowne kanapy. Przy stolikach kawowych można spokojnie napić siÄ™ kawy i bezstresowo poznawać ofertÄ™ Volkswagena. Dobre emocje przywoÅ‚ujÄ… również tak nietypowe elementy wystroju, jak mech na Å›cianach czy unikatowa rzeźba Å›wietlna.
- Zmienia siÄ™ podejÅ›cie klientów do motoryzacji. WymagajÄ… oni wiÄ™kszej indywidualizacji i możliwoÅ›ci konfiguracji samochodów. ChcÄ… aby dopasowywaÅ‚y siÄ™ one do ich stylu życia. I Volkswagen Home jest miejscem, które ma pokazywać to indywidualne podejÅ›cie. Odpowiadać na te potrzeby. Volkswagen Home ma być miejscem unikatowym, budzÄ…cym emocje – dodaje MichaÅ‚ Szaniecki.
Volkswagen od zawsze bacznie analizowaÅ‚ potrzeby swoich klientów. Każdy kolejny model samochodu odpowiadaÅ‚ ich oczekiwaniom. Co wiÄ™cej, wyprzedzaÅ‚ swoje czasy pokazujÄ…c w jakim kierunku rozwijać siÄ™ bÄ™dzie motoryzacja. Również dziÅ› Volkswagen jest pionierem testujÄ…cym i wdrażajÄ…cym nowatorskie rozwiÄ…zania w branży motoryzacyjnej. Prezentowany wÅ‚aÅ›nie w Volkswagen Home T-Roc jest liderem swojej klasy jeżeli chodzi o moc silników, bogate wyposażenie standardowe czy ilość dostÄ™pnych systemów wspierajÄ…cych kierowcÄ™. To też niezaprzeczalnie doskonale zaprojektowany samochód. I wÅ‚aÅ›nie jego design byÅ‚ m. im. inspiracjÄ… dla projektu Volkswagen Home.
- W każdym projekcie szukamy elementów, które sÄ… ważne dla tożsamoÅ›ci inwestora. Naszym zadaniem jest te elementy wychwycić i przekuć na funkcjÄ™ i estetykÄ™. Dlatego domowy klimat salonu Volkswagen Home uzupeÅ‚niliÅ›my elementami inspirowanymi liniami projektowymi nowych samochodów Volkswagena. Konstrukcje Å›cian nie tylko odwzorowujÄ… peÅ‚ne energii i dynamizmu linie samochodów spod znaku VW, ale też bezpoÅ›rednio nawiÄ…zujÄ… do charakterystycznej rzeźby grilla modelu Arteon. StylistkÄ™ modeli Arteon oraz najnowszego T-Roc klienci Volkswagena odnajdÄ… także w samym oÅ›wietleniu salonu. - PaweÅ‚ Garus, wspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel pracowni mode:lina™.
W Volkswagen Home prezentowane bÄ™dÄ… najnowsze modele marki. Klienci bÄ™dÄ… mogli nie tylko obejrzeć auta, ale również umówić jazdy testowe, skonfigurować swojego wymarzonego Volkswagena oraz zÅ‚ożyć zamówienie. A wszystko w komfortowych i przytulnych wnÄ™trzach domu Volkswagena. W samym sercu Warszawy, przy ulicy Karolkowej 30.
Volkswagen Home to pierwszy tego typu projekt marki w Europie. Nowa przestrzeÅ„ powstaÅ‚a przy ul. Karolkowiej 30 na warszawskiej Woli. W przyszÅ‚oÅ›ci ma siÄ™ stać również miejscem różnego rodzaju spotkaÅ„ – od tych o charakterze kulturalnym, po eventy kulinarne czy muzyczne.
Oficjalne otwarcie Volkswagen Home odbyÅ‚o siÄ™ w minionÄ… sobotÄ™ 28 października 2017 r. Dla goÅ›ci podczas eventu zagraÅ‚a gwiazda wieczoru – Monika Brodka.