Dwie czerwone flagi jakie Dries Vanthoor ujrzaÅ‚ w kwalifikacjach sprawiÅ‚y, że zespóÅ‚ Audi Sport Team WRT wydawaÅ‚ siÄ™ nie mieć dalej żadnych szans. Bez ukoÅ„czonego okrążenia Belg straciÅ‚ już w czwartek wieczorem wszelkie szanse na dobrÄ… pozycjÄ™ startowÄ…. WyÅ›cig gÅ‚ówny rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ dla niego i jego kolegów z zespoÅ‚u Kelvina van der Linde i Charlesa Weertsa z odlegÅ‚ego, 54. miejsca. W strugach deszczu trio kierowców za sterami Audi R8 LMS z numerem 32 systematycznie przebijaÅ‚o siÄ™ jednak do przodu. Już w czwartej godzinie wyÅ›cigu, trzej zawodnicy Audi Sport znaleźli siÄ™ w pierwszej czwórce, a w koÅ„cowej fazie zmagaÅ„ stoczyli imponujÄ…cÄ… walkÄ™ z Ferrari. Na 52 minuty przed koÅ„cem wyÅ›cigu Audi Sport Team WRT zdecydowaÅ‚ siÄ™ na zaÅ‚ożenie opon deszczowych, ponieważ zbliżaÅ‚y siÄ™ intensywne opady. Gdy rozpoczęła siÄ™ ulewa, Dries Vanthoor jechaÅ‚ już na wÅ‚aÅ›ciwych oponach, podczas gdy zespóÅ‚ Ferrari musiaÅ‚ siÄ™ zatrzymać i zaÅ‚ożyć deszczowe ogumienie. Samochód bezpieczeÅ„stwa sprawiÅ‚ jednak, że różnice ponownie znacznie siÄ™ zmniejszyÅ‚y i Vanthoor, na trzy okrążenia przed koÅ„cem, musiaÅ‚ uznać wyższość swych przeciwników z Maranello. „To byÅ‚ genialny wyÅ›cig! Absolutna kwintesencja sportów motorowych!” – powiedziaÅ‚ potem Chris Reinke, szef Audi Sport customer racing. „Nasi kierowcy: Kelvin, Dries i Charles oraz caÅ‚y zespóÅ‚ Audi Sport Team WRT, pokazali najwyższe umiejÄ™tnoÅ›ci.”
Oprócz samochodu z numerem 32, w pierwszej dziesiÄ…tce znalazÅ‚y siÄ™ jeszcze trzy inne Audi R8 LMS. Robin Frijns, Dennis Lind i Nico Müller z Audi Sport Team WRT jechali bolidem z numerem 37. WÅ‚aÅ›ciwie przez caÅ‚y czas zmagali siÄ™ z drobnymi przeciwnoÅ›ciami: a to niedobór paliwa zmusiÅ‚ Dennisa Linda do nieplanowanego postoju w nocy, a to przebicie opony przerwaÅ‚o rytm jazdy Nico Müllera, a na dodatek, w koÅ„cowej fazie wyÅ›cigu, zaÅ‚oga ukarana zostaÅ‚a przejazdem przez alejÄ™ serwisowÄ…. FinaÅ‚owo jednak, Audi R8 LMS z numerem 37 przekroczyÅ‚o liniÄ™ mety na czwartym miejscu.
Audi Sport Team Saintéloc uplasowaÅ‚o siÄ™ na szóstej pozycji. Christopher Haase i Markus Winkelhock, którzy w barwach tego francuskiego teamu wygrali wyÅ›cig w roku 2017, tym razem dzielili kokpit z Patrikiem Niederhauserem. Kara przejazdu przez alejÄ™ naÅ‚ożona w nocy, uniemożliwiÅ‚a im uzyskanie lepszego wyniku. Audi Sport Team Attempto, podobnie jak Audi Sport Team WRT, od poczÄ…tku z sukcesem przebijaÅ‚o siÄ™ do czoÅ‚ówki. Pokerowa zagrywka z pozostawieniem opon typu slick w deszczu w drugiej godzinie wyÅ›cigu, niestety nie daÅ‚a oczekiwanych rezultatów. Christopher Mies spadÅ‚ z powrotem na pozycjÄ™ 52. Jednak wraz z MattiÄ… Drudim i Dennisem Marschallem, w ciÄ…gu kolejnych 22 godzin zmagaÅ„ jechali tak dobrze, że wyÅ›cig zakoÅ„czyli na pozycji dziewiÄ…tej.
Obok czterech pojazdów klasy GT wspieranych przez Audi Sport, liniÄ™ mety przekroczyÅ‚y również cztery z piÄ™ciu prywatnych Audi R8 LMS. Attempto Racing osiÄ…gnęło znakomity wynik: Alex Aka, Max Hofer i Fabien Lavergne zajÄ™li nie tylko czwarte miejsce wÅ›ród siedemnastu zespoÅ‚ów w klasyfikacji Silver Cup, ale zajmujÄ…c piÄ™tnaste miejsce w klasyfikacji generalnej, zostawili za sobÄ… wiele bardziej doÅ›wiadczonych zespoÅ‚ów Pro-Am. Team WRT zajÄ…Å‚ szóste i ósme miejsce w Silver Cup, a Saintéloc Racing byÅ‚ tu dziesiÄ…ty.