Marka CUPRA zrealizowaÅ‚a dwa specjalne odcinki swojego podcastu „The Impulse”. Do rozmowy na temat pasji i roli nowej generacji w piÅ‚ce nożnej zaproszono kluczowych zawodników FC Barcelony. Gospodarzem programu jest dyrektor ds. komunikacji globalnej SEAT, Cécilia Taieb. Oba odcinki zatytuÅ‚owane „CUPRA NEXT GEN” powstaÅ‚y we wspóÅ‚pracy z „433”, jednÄ… z najwiÄ™kszych spoÅ‚ecznoÅ›ci sportowych na Å›wiecie w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Impuls nowego pokolenia
W piÅ‚ce nożnej, tak jak w życiu, sÄ… ludzie, którzy stajÄ… siÄ™ impulsem do zmian. MarzÄ… o tym, by zaznaczyć swojÄ… obecność, stać siÄ™ zupeÅ‚nie nowym pokoleniem i rozpocząć nowÄ… erÄ™ w historii swojej drużyny. Takimi piÅ‚karzami sÄ… wÅ‚aÅ›nie Marc ter Stegen i Frenkie de Jong, goÅ›cie pierwszego odcinka z serii „CUPRA NEXT GEN”, w którym opowiedzieli o swojej pasji i drodze do doskonalenia siÄ™ zarówno w sporcie, jak i poza boiskiem.
- Bycie częściÄ… zespoÅ‚u Barcelony jest dla mnie ogromnym sukcesem. GÅ‚Ä™boko wierzÄ™ w nasze mocne strony, w to, co robimy na boisku – powiedziaÅ‚ bramkarz FC Barcelony Marc ter Stegen. Niemiecki zawodnik jest bardzo zaangażowany w dziaÅ‚ania na rzecz zrównoważonego rozwoju. - WierzÄ™ w to, że maÅ‚e rzeczy mogÄ… mieć duży wpÅ‚yw. Staram siÄ™ nie tylko o tym mówić, ale też pokazywać to w swoich dziaÅ‚aniach, zarówno podczas spotkaÅ„ z kolegami z drużyny, jak i w życiu prywatnym – dodaÅ‚.
Ambasador CUPRY otrzymaÅ‚ ostatnio kluczyki do pierwszego w 100% elektrycznego samochodu marki – Borna. Model jest idealnym wyborem dla Å›wiadomych ekologicznie kierowców, nie tylko ze wzglÄ™du na swojÄ… bezemisyjność. WnÄ™trze pojazdu zostaÅ‚o wykoÅ„czone przy wykorzystaniu unikalnych wÅ‚ókien polimerowych, pozyskiwanych z materiaÅ‚ów pochodzÄ…cych z recyklingu. Najnowsza CUPRA jest także pierwszym projektem hiszpaÅ„skiej firmy wdrażajÄ…cym koncept neutralnoÅ›ci pod wzglÄ™dem emisji CO2.
Frenkie de Jong opowiedziaÅ‚ w rozmowie o tym, co czuÅ‚, kiedy speÅ‚niÅ‚o siÄ™ jego wielkie marzenie, jakim byÅ‚o podpisanie kontraktu z FC BarcelonÄ…, klubem, któremu od lat kibicowaÅ‚:
- Jestem dumny i wiem, że muszę to jak najlepiej wykorzystać. Czasami przyjeżdżam do centrum szkoleniowego, patrzę w niebo, a potem po prostu uświadamiam sobie, że jestem w Barcelonie - wyjaśnia Holender.
Możesz zajść tak daleko, jak tylko zechcesz
Gośćmi drugiego specjalnego odcinka podcastu byli Ansu Fati oraz Pedri i Eric García. Zawodników zapytano o rolÄ™ mÅ‚odych sportowców w piÅ‚ce nożnej:
- Nowe pokolenie pokazuje, że niektóre rzeczy można robić inaczej, z jeszcze wiÄ™kszÄ… pasjÄ… i impulsem do zmian. Naszym zadaniem jest zrobić wszystko, aby Ci którzy pojawiÄ… siÄ™ po nas, też uwierzyli, że nie ma rzeczy niemożliwych, nawet jeÅ›li jesteÅ› bardzo mÅ‚ody. JeÅ›li masz silnÄ… wolÄ™ i ciężko pracujesz możesz zajść tak daleko, jak tylko zechcesz – mówi ambasador marki CUPRA Ansu Fati.
Wspólnym impulsem dla caÅ‚ej piÄ…tki jest wsparcie ich rodzin. Zawodnicy zgodnie przyznajÄ…, że to wÅ‚aÅ›nie najbliżsi sÄ… ich gÅ‚ównÄ… siÅ‚Ä… napÄ™dowÄ…. - Jestem wdziÄ™czny za caÅ‚y wysiÅ‚ek, który poniosÅ‚a dla mnie moja rodzina abym mógÅ‚ siÄ™ rozwijać. To oni sÄ… mojÄ… najwiÄ™kszÄ… motywacjÄ… – zauważa Eric García.
CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona. Nowe odcinki autorskiego podcastu marki są dostępne w Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i Ivoox.