Najwyższa lokata w rankingu dla marki Peugeot to wynik TNS Garage Quality Check 2013 -niezależnego Audytu JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzonego przez zespóÅ‚ badaÅ„ rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Projekt to jedyne tego typu opracowanie dostÄ™pne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalÄ™ i tak szczegóÅ‚owo opisujÄ…ce branżę oraz stosowane standardy obsÅ‚ugi.
W ramach projektu ocenie poddano osiem gÅ‚ównych obszarów rozbitych na szczegóÅ‚owe aspekty procesu obsÅ‚ugi klienta, jak:
telefoniczne umówienie na wizytÄ™, elektroniczne umówienie na wizytÄ™, proces przyjÄ™cia do serwisu, oczekiwanie na zakoÅ„czenie prac, wydanie i odbiór pojazdu, kontakt z klientem po wizycie, otoczenie serwisu oraz subiektywna ocena audytora.
W tegorocznej edycji badania audytowi poddano serwisy 14 popularnych marek odpowiadajÄ…cych za ponad 2/3 sprzedaży samochodów osobowych w Polsce.
Podczas konferencji „Szanse wzrostu na polskim rynku motoryzacyjnym” TNS Polska statuetkÄ™ w imieniu marki Peugeot odebraÅ‚a Sophie Passard, Dyrektor Generalny marki Peugeot w Polsce, a nagrodÄ™ wrÄ™czyÅ‚ Piotr Kwiatkowski, prezes zarzÄ…du TNS Polska..
Dyrektor Generalny marki Peugeot Sophie Passard podkreÅ›liÅ‚a, iż nagroda cieszy tym bardziej, iż w trudnej sytuacji na polskim rynku motoryzacyjnym, budowanie lojalnoÅ›ci oraz satysfakcji aktualnych klientów oraz przywiÄ…zanie ich do marki jest dla Peugeot kluczowe.