FB FB Twitter Twitter
            1612 zarejestrowanych u┼╝ytkownik├│w z bran┼╝y motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli medi├│w.                                                                                    
Wydarzenia

Do grupy Moto Target nale┼╝─ů witryny:

MotoTarget

• MotoTabu

• MotoT┼éumaczenia

• Klub elektromobilnych

• Satyrek


Statystyki odwiedzin serwisu
O nas
Robert Szczerbaniak Statystyki - ile zarobisz docieraj─ůc poprzez Moto Target
Moto Target to narz─Ödzie dla specjalist├│w, co dzie┼ä nasze informacje pojawiaj─ů si─Ö w dziesi─ůtkach portali o wysokich liczbach ods┼éon i wska┼║nikach dotarcia do UU. Wykazuj─ů to coroczne raporty monitoringu sieci wykonywane przez Press Service.

 


Moto Target jest  obecnie jedn─ů z najwi─Ökszych hurtowni informacji o samochodach i motocyklach w polskiej sieci.

Na podstawie publikacji internetowych zebranych w 2013 roku, których ┼║ród┼éem s─ů tre┼Ťci opublikowane w portalu Moto Target, firma Press-Service opracowa┼éa raport podsumowuj─ůcy pozyskane informacje.

 

Zestawienie liczby publikacji bazuj─ůcych na materia┼éach opublikowanych na ┼éamach portalu MotoT@rget (lewa o┼Ť)
i wska┼║nika potencjalnego dotarcia informacji do czytelnika (prawa o┼Ť)

 

 

1,1 mln zł Ekwiwalent reklamowy, jaki wypracowały cytowane przez portale newsy z Mototarget.pl
ok. 206 mln
Ca┼ékowity wska┼║nik potencjalnego dotarcia do UU poprzez portale cytuj─ůce informacje za Mototarget.pl
ok. 17 mln
Miesi─Öczny ┼Ťredni wska┼║nik potencjalnego dotarcia informacji publikowanych poprzez portale cytuj─ůce  za Mototarget.pl
ok. 35 mln Maksymalny miesi─Öczny wska┼║nik potencjalnego dotarcia publikowanych informacji  poprzez portale cytuj─ůce za Mototarget.pl
2105 informacji liczba informacji ogó┼éem cytowanych za Mototarget.pl w polskich mediach w roku 2013
590
Maksymalna liczba informacji cytowanych za Moto Target, dotycz─ůcych marki naszego klienta w roku 2013
575 Maksymalna liczba cytatów informacji z Moto Target w jednym portalu w roku 2013
93 tytuły
Liczba mediów systematycznie cytuj─ůcych Moto Target z podaniem ┼║ród┼éa

 

Obejrzyj pełen raport
Press-Service

 

 

Moto Target w analizie Press-Service 2013


Obraz Internetu jest niezwykle dynamiczny. Moto Target stanowi ogniwo ┼é─ůcz─ůce redakcje portali starych i powstaj─ůcych z biurami komunikacji firm bran┼╝y motoryzacyjnej. Nasi dziennikarze i t┼éumacze staraj─ů si─Ö tak┼╝e, aby utrzymywany od dekady codzienny serwis, zachowa┼é atrakcyjno┼Ť─ç i przyjazny charakter dla wszystkich korzystaj─ůcych z niego w celach zawodowych.

Nasi partnerzy przekonali si─Ö o s┼éuszno┼Ťci zdania "najta┼äsza reklama, to skuteczny PR".

 

* Kolorem czerwonym zostali oznaczeni na wykresach partnerzy Agencji Moto Target. Raport dotyczy wy┼é─ůcznie monitoringu informacji, które podpisano "┼║ród┼éo: Moto Target".

 

* Ekwiwalent reklamowy (AVE) to jedna z metod oceny wagi informacji medialnych, polegaj─ůca na porównaniu powierzchni lub czasu emisji danej informacji do to┼╝samej emisji reklamowej. Dzi─Öki takiemu zestawieniu okre┼Ťla si─Ö warto┼Ť─ç publikacji w pieni─ůdzu. Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zaproponowa┼éa jako pierwsza na rynku polskim t─Ö prze┼éomow─ů us┼éug─Ö.

+ Dlaczego Moto T@rget
» Motoryzacyjny serwis prasowy
» Bank informacji i fotografii
» Wprost do celu
» Klucze do centr├│w prasowych firm motoryzacyjnych
» Who is Who - kontakty z mediami
» T┼éumaczenia tekst├│w technicznych
» CUSTOM PUBLISHING - wydawnictwa dla klient├│w
» Us┼éugi media relations
Warto przeczyta─ç
 

foto © WCOTY


A jednak si─Ö kr─Öci
Najcz─Ö┼Ťciej ogl─ůdane

Zdjecie dnia

Zdjecie miesiaca


© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |