Trzy Diamenty, 3 Strony Świata
Akcja 3 Strony Świata jest skierowana do głodnych przygód podróżników, chętnych do odkrywania nieznanych zakątków naszego pięknego kraju. W myśl hasła przewodniego nowej strategii Mitsubishi Ambition to Explore, tego lata w doborowym towarzystwie śmiałkowie wyruszą z 3 różnych kierunków w podróż w Mitsubishi Eclipse Cross - bezkompromisowym SUV-ie coupe, który kusi sportową sylwetką, oferując znakomite osiągi, wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu oraz innowacyjne układy sterowania i łączności. Oprócz szansy na uczestnictwo w wyprawie z Maćkiem Stuhrem, Anną Cieślak lub Adamem Kwiatkiem, zwycięzcy konkursu będą mogli podróżować po Polsce w Eclipse Cross przez tydzień. Na wybranych czeka również Zestaw Podróżnika - niezbędnik emocjonujących gadżetów od Mitsubishi. Aby zgłosić się na wyprawę i uzyskać więcej szczegółów o akcji, wystarczy wejść na stronę 3stronyswiata.mitsubishi.pl.
Ekipa Mitsubishi
Ambasador Mitsubishi Maciej Stuhr z nieskrywanym entuzjazmem podejmuje się wyzwania. “Wyznaczanie celu w podróży jest ważne, ale nie najważniejsze. Nieskrępowana wolność i adrenalina, którą dostarcza odkrywanie nieznanego jest powodem dla którego niezmiernie cieszę się już na samą myśl o podróży przez Polskę właśnie w Mitsubishi Eclipse Cross”.
Anna Cieślak, znakomita aktorka i miłośniczka Trzech Diamentów, już nie może się doczekać tego wyjazdu. “Zapowiada się podróż za jeden uśmiech.” – żartuje Anna Cieślak. „Mam przeczucie, że moja ekipa w Eclipse Cross przeżyje wyprawę niczym z filmu przygodowego!” – dodaje aktorka.
Emocji iście off-roadowych można się spodziewać po wyprawie z Adamem Kwiatkiem, współtworzącym Terenwizję - kanał na YouTube bardzo dobrze znany wśród fanów jazdy terenowej. “Przekonamy się na własnej skórze, co to znaczy wyruszyć w nieznane niepokornym buntownikiem. Adrenalinę podczas jazdy Eclipse Crossem po prostu trzeba poczuć.”
Ambicja odkrywania
Pomysł na niezwykłą akcję „3 Strony Świata” na łamach mediów społecznościowych powstał w agencji Today. Inspiracją była nowa strategia Mitsubishi Drive Your Ambition oraz myśl przewodnia działań Trzech Diamentów, czyli Ambition to Explore. Pierwsze działania można już śledzić na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, a także na specjalnej witrynie (link). Autorem zdjęć jest Paweł Poręcki, a za filmy odpowiada ekipa Movie Storm.
Zdjęcia z tego wydarzenia, można zobaczyć tutaj: http://press.mitsubishi.pl/zdjecia/kategoria/21780.