Niemal caÅ‚y tak wysoki wolumen sprzedaży zapewnili Mustangowi Mach-E klienci wymieniajÄ…cy samochód spalinowy na elektryczny – 8 na 10 nabywców z USA i 9 na 10 klientów europejskich – co dowodzi, że Ford produkuje modele elektryczne, które trafiajÄ… w potrzeby szerokiej grupy klientów.
– Kiedy ten model otrzymaÅ‚ logo Mustanga, wiedzieliÅ›my, że bÄ™dzie wielu sceptyków. Nie do koÅ„ca wiedzieliÅ›my wtedy, jak bardzo stanie siÄ™ popularny – powiedziaÅ‚ Darren Palmer, wiceprezes ds. programów pojazdów elektrycznych, Ford Model e. – Uwielbiam spotykać Mustangi Mach-E na drogach i rozmawiać z ich wÅ‚aÅ›cicielami, a widzÄ™ ich coraz wiÄ™cej – dodaÅ‚ Palmer.
W 2023 roku Mustang Mach-E jest dostÄ™pny w 37 krajach na caÅ‚ym Å›wiecie, w pierwszym roku po debiucie model obecny byÅ‚ na 22 rynkach. Nowa Zelandia, Brazylia i Argentyna to jedne z najnowszych rynków, dodanych do spisu stajni Mustanga Mach-E. Globalny wzrost sprzedaży zbiegÅ‚ siÄ™ z modernizacjÄ…, podnoszÄ…cÄ… moce produkcyjne zakÅ‚adu w Cuautitlán, w którym powstaÅ‚ 150-tysiÄ™czny egzemplarz modelu.
– ZakÅ‚ad aż dudni – powiedziaÅ‚a Deborah Manzano, dyrektor ds. produkcji Forda. – Jest nowa linia montażu baterii, nowa linia podwozi, linia montażowa dodatków, naprawdÄ™ maksymalnie wykorzystujemy przestrzeÅ„, aby produkować wiÄ™cej egzemplarzy Mustanga Mach-E. Ostatnio dodaliÅ›my też nowÄ… lakierniÄ™. Nigdzie linia nie stoi zbyt dÅ‚ugo!
Mustang Mach-E nadal udowadnia swojÄ… popularność, zdobywajÄ…c nagrody i wyróżnienia, m.in. jako samochód roku w konkursie North American Utility, czy najwyżej oceniony luksusowy model elektryczny w plebiscycie portalu motoryzacyjnego Edmunds.