-
Kia Motors Corporation przedÅ‚uża ochronÄ™ samochodów objÄ™tych gwarancjÄ… producenta, która wygasÅ‚a lub miaÅ‚yby wygasnąć miÄ™dzy 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku
-
program „Kia Promise” przedÅ‚uża ochronÄ™ gwarancyjnÄ… w Polsce do czerwca 2020 roku; dziÄ™ki temu samochody klientów, którzy nie mogÄ… pojawić siÄ™ w serwisie w czasie trwania pandemii nie stracÄ… gwarancji
-
program obejmie okoÅ‚o 500.000 samochodów marki Kia na Å›wiecie
Program „Kia Promise” obejmuje 142 kraje na Å›wiecie i wszystkie samochody objÄ™te gwarancjÄ…, która wygasÅ‚a lub wygasa miÄ™dzy 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku. Program dotyczy wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letniÄ… gwarancjÄ™ lub do przebiegu 150.000 km. „Kia Promise” przedÅ‚uża gwarancjÄ™ wszystkich kwalifikujÄ…cych siÄ™ aut do 30 czerwca 2020 roku.
Kia Motors szacuje, że na przedÅ‚użeniu gwarancji dziÄ™ki programowi „Kia Promise” skorzysta ponad 500.000 klientów na Å›wiecie.
Wiele krajów i firm podejmuje Å›rodki zapobiegawcze w celu przeciwdziaÅ‚ania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Program „Kia Promise” jest jednym z nich i obejmuje również tych klientów, którzy nie sÄ… w stanie skorzystać z bezpÅ‚atnego serwisu (lub przeglÄ…du opÅ‚aconego w ramach pakietu serwisowego, oferowanego przez markÄ™ Kia) z powodu ograniczenia w przemieszczaniu siÄ™, które obowiÄ…zuje w zwiÄ…zku ze stanem epidemicznym.
Sangdae Kim, Wiceprezes i Dyrektor DziaÅ‚u ObsÅ‚ugi Klienta na Å›wiecie w Kia Motors Corporation, powiedziaÅ‚ – „PrzedÅ‚użajÄ…c ochronÄ™ gwarancyjnÄ… samochodów należących do klientów, którzy mogÄ… być dotkniÄ™ci przez pandemiÄ™ koronawirusa, Kia Motors ma nadziejÄ™, że teraz bÄ™dÄ… oni mieli jeden powód mniej do zmartwieÅ„. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans spoÅ‚eczny, rozwiÄ…zać wszelkie obawy naszych klientów, które dotyczÄ… obsÅ‚ugi serwisowej”.
W najbliższych dniach pracownicy Kia Motors Polska drogÄ… telefonicznÄ…, mailowÄ… lub listownie skontaktujÄ… siÄ™ ze wszystkimi klientami, którzy objÄ™ci sÄ… programem „Kia Promise” i udzielÄ… im dodatkowych informacjami na jego temat.
BezpieczeÅ„stwo, zdrowie i dobre samopoczucie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sÄ… traktowane priorytetowo w Kia Motors Polska. Firma nadal Å›ciÅ›le monitoruje rozwój pandemii wirusa COVID-19 i nieustannie dąży do zapobiegania rozprzestrzenianiu siÄ™ go w swoich obiektach, wspóÅ‚pracujÄ…c z odpowiednimi wÅ‚adzami oraz przestrzegajÄ…c wszystkich okreÅ›lonych standardów.