Moc systemowa zelektryfikowanych Mercedesów wynosi 218 KM, zaÅ› moment obrotowy 450 Nm. Za magazynowanie energii odpowiada akumulator litowo-jonowy o pojemnoÅ›ci 15,6 kWh. Model A 250 e dysponuje zasiÄ™giem do 68 km (WLTP), przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 sekundy i jest w stanie rozpÄ™dzić siÄ™ do 235 km/h. Wersja sedan (A 250 e Limuzyna) może przejechać na napÄ™dzie elektrycznym do 69 km (WLTP), rozpÄ™dzić siÄ™ od 0 do 100 km/h w 6,7 sekudny, zaÅ› jego prÄ™dkość maksymalna to 240 km/h.
Z kolei model B 250 e dysponuje zasiÄ™giem do 67 km (WLTP), przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,8 sekundy i jest w stanie rozpÄ™dzić siÄ™ do 235 km/h.PrÄ™dkość maksymalna nowych PHEVów Mercedesa w trybie zeroemisyjnym wynosi 140 km/h.
Pojazdy wyposażono w silniki zamontowane poprzecznie. Dla przekÅ‚adni dwusprzÄ™gÅ‚owej 8F-DCT, która technicznie bazuje na skrzyni stosowanej w pojazdach z jednostkÄ… montowanÄ… wzdÅ‚użnie, opracowano kompaktowy moduÅ‚ hybrydowy, skÅ‚adajÄ…cy siÄ™ z maszyny synchronicznej z magnesami trwaÅ‚ymi w wirniku. Po raz pierwszy w samochodzie Mercedes-Benz jednostka spalinowa jest uruchamiana przez motor elektryczny – kompaktowe hybrydy nie majÄ… osobnego rozrusznika 12 V.
Nowe modele mogą zostać naładowane ze ściennej ładowarki (wallboxa) o mocy 7,4 kW prądem zmiennym (AC) w ciągu 1 h 45 min (od 10 do 100% stanu naładowania baterii). W przypadku ładowania prądem stałym (DC) uzupełnienie energii w akumulatorze od 10 do 80% zajmie około 25 minut. Gniazdo ładowania znajduje się na tylnym prawym błotniku.
Do koÅ„ca 2019 r. Mercedes-Benz bÄ™dzie posiadaÅ‚ w ofercie ponad 10 hybryd typu plug-in – od modeli kompaktowych po flagowÄ… KlasÄ™ S. Celem marki na 2020 rok jest zaoferowanie klientom ponad 20 modeli PHEV.