FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1700 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1152 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Nowe silniki i skrzynia biegów w Nissanie Micra
Autor: ŁM  Dodano: 2019-02-05
Wyświetlono: 260 razy
Nowe silniki i skrzynia biegów w Nissanie Micra
Nissan Micra jest teraz atrakcyjniejszy niż kiedykolwiek dzięki odświeżonej ofercie jednostek napędowych.
foto © Nissan

  • Rozszerzona oferta Nissana Micra obejmuje teraz zupełnie nową jednostkę benzynową 1,0 IG-T o mocy 100 KM z przekładnią manualną lub automatyczną Xtronic

  • Wersja z silnikiem benzynowym DIG-T o mocy 117 KM to nowa, najmocniejsza odmiana modelu Micra, ze zmodyfikowanym i obniżonym zawieszeniem oraz bardziej bezpośrednio zestrojonym układem kierowniczym

  • Nowa wersja specjalna N-Sport wyróżnia się atrakcyjnymi modyfikacjami stylistycznymi

  • Wszystkie wspomniane wersje są dostępne u dealerów Nissana w całej Europie

 

MC

 

Do oferty modelu Micra dodano trzy nowe elementy: zupełnie nowy, bardziej wydajny, turbodoładowany silnik benzynowy, oferowaną po raz pierwszy automatyczną przekładnię Xtronic (zestawioną z tym samym silnikiem), a także mocniejszą, flagową odmianę typu „warm hatch”, ze zmodyfikowanym i obniżonym zawieszeniem oraz bardziej bezpośrednio zestrojonym układem kierowniczym.

 

Dodatkowo Nissan wprowadził nową wersję specjalną – N-Sport – z atrakcyjnymi modyfikacjami stylistycznymi zarówno nadwozia, jak i wnętrza.

 

MC

 

Poza realizacją wizji „więcej Micry”, każda z nowych wersji silnikowych miejskiego hatchbacka Nissana zapewnia wyższą kulturę pracy jednostki napędowej oraz lepsze właściwości jezdne na każdej nawierzchni i w każdych warunkach jazdy.

 

Helen Perry, dyrektor generalna ds. małych samochodów w Nissan Europe, powiedziała: „Nowe wersje jeszcze bardziej zwiększają atrakcyjność Nissana Micra za sprawą większej koncentracji na wydajności i osiągach. Teraz w jeszcze większym stopniu spełniamy potrzeby nabywców miejskich hatchbacków w Europie”.

 

Trzy nowe jednostki napędowe powstały w ramach sojuszu Renault-Nissan-Mitsubishi. Wykorzystując mocne strony i zasoby członków Sojuszu, Nissan może tworzyć synergie, które przesuwają granice potencjału trzycylindrowego, turbodoładowanego silnika benzynowego. Każda z nowych jednostek napędowych oferuje najwyższy poziom osiągów i kultury pracy, spełnia najwyższe standardy niezawodności i trwałości oraz emituje mniej CO2.

 

Nowe jednostki napędowe dla modelu Micra są dostępne w sprzedaży w europejskiej sieci dealerskiej Nissana, uzupełniając dotychczasową benzynową 1,0-litrową jednostkę wolnossącą o mocy 71 KM.

 

Szczegółowe dane nowych silników Nissana Micra

 

1,0 l IG-T 100 KM, manualna skrzynia biegów

 

Zupełnie nowy turbodoładowany silnik IG-T o pojemności 1,0 litra rozwija moc 100 KM i jest dostępny z 5-biegową przekładnią manualną. Jego premiera w ofercie Nissana Micra jest jednocześnie debiutem wśród marek Sojuszu, ponadto zastosowano w nim premierowe dla 1,0-litrowej jednostki technologie. Silnik spełnia normę Euro 6d-Temp i zastępuje w ofercie modelu Micra benzynową jednostkę o pojemności 0,9 l i mocy 90 KM. Korzyścią dla klienta jest większa moc (+10 KM) i wyższy moment obrotowy (+20 Nm) w pełnej skali obrotów, przy obniżonej emisji CO2 (-13 do -15 g/km w zależności od wersji wyposażenia) oraz mniejszym zużyciu paliwa (-0,6 do -0,7 l/100 km w zależności od wersji wyposażenia), co przekłada się na niższe koszty eksploatacji.

 

W porównaniu z najważniejszymi konkurentami w segmencie B nowa jednostka plasuje się wśród najlepszych w swojej klasie.

 

Parametry silnika

 

Silnik

Skrzynia biegów

Moc maksymalna (KM)

Maksymalny moment obrotowy
(Nm)

Emisja CO2 (g/km)
wg WLTP

Zużycie paliwa (l/100km)
wg WLTP

1,0 l benzynowy

3-cylindrowy
5MT

100

przy 5000 obr./min

160

przy 2750 obr./min

123–133

5,5–5,9

 

Klienci, którzy wybiorą nową jednostkę o pojemności 1,0 l i mocy 100 KM z przekładnią manualną, odczują większą elastyczność i dynamikę. Jest to zauważalne już od chwili ruszenia z miejsca – które odbywa się płynniej – a także podczas przyspieszania na tym samym biegu. W udoskonalonej jednostce napędowej poprawiła się też kultura pracy mierzona poziomem hałasu, wibracji i drgań. W kabinie jest ciszej także dzięki lepszej izolacji od hałasu z drogi.

 

W nowym silniku 1,0 l IG-T 100 KM z przekładnią manualną wprowadzono wiele udoskonaleń technicznych w stosunku do jednostki o pojemności 0,9 litra. Ich połączenie spowodowało poprawę procesu spalania i obniżyło masę całkowitą pojazdu, zmniejszając zużycie paliwa i poziom emisji CO2.

 

Wśród udoskonaleń warto wymienić:

 

Chłodzenie dzielone: przepływ płynu chłodzącego został zoptymalizowany poprzez podział na dwa strumienie w głowicy silnika w celu maksymalizacji rozpraszania energii. Rozwiązanie to poprawia gospodarkę cieplną i proces spalania, zmniejszając zużycie paliwa i poziom emisji CO2.

 

Elektryczne sterowanie turbosprężarki: zapewnia szybką i precyzyjną odpowiedź turbosprężarki, poprawiając charakterystykę mocy silnika.

 

Powłoka gładzi cylindrów: dla silnika benzynowego o pojemności 1,0 l technologię tę zastosowano po raz pierwszy na świecie. Powłoka gładzi cylindrów została opracowana dla supersamochodu Nissana, modelu GT-R, i już wcześniej stosowano ją w jednostkach napędowych innych modeli sojuszu Renault-Nissan-Mitsubishi, w tym w silniku benzynowym o pojemności 1,3 litra niedawno wprowadzonym do oferty crossovera Nissana Qashqai. Zmniejszając tarcie współpracy tłoka z cylindrem, powłoka ta poprawia gospodarkę cieplną i proces spalania, a także pozwala obniżyć masę silnika, a w konsekwencji zmniejszyć zużycie paliwa i poziom emisji CO2.

 

Głowica silnika ze zintegrowanym kolektorem wylotowym i pokrywą z tworzywa sztucznego: bardziej kompaktowa forma umożliwiła lepszą aranżację elementów silnika i zmniejszyła liczbę przewodów, dzięki czemu katalizator nagrzewa się szybciej i skuteczniej oczyszcza spaliny.

 

Elastyczny pasek napędu osprzętu: pasek wykonano ze specjalnego materiału, który umożliwia jego pracę bez napinacza, co przyczyniło się do zmniejszenia masy i tarcia, a w konsekwencji do obniżenia zużycia paliwa i poziomu emisji CO2.

 

Wał korbowy odkuty ze stali: rozwiązanie to pozwala na zmniejszenie wymiarów wału, a zastosowanie superpowłok zmniejsza tarcie, prowadząc do obniżenia zużycia paliwa i poziomu emisji CO2.

 

1,0 l IG-T 100 KM, przekładnia Xtronic

 

Nissan Micra jest teraz dostępny — po raz pierwszy od premiery piątej generacji modelu w 2016 roku — z automatyczną przekładnią Xtronic. Przekładnia ta jest dostępna z opisanym wyżej nowym silnikiem benzynowym IG-T o pojemności 1,0 l i mocy 100 KM.

 

Ważnym krokiem w realizacji wizji „więcej Micry” jest wprowadzenie do oferty przekładni automatycznej. To opcja często wybierana przez miejskich kierowców, którzy przez większość czasu poruszają się w korkach ulicznych, a jej popularność stale rośnie: w 2016 roku, gdy Nissan wprowadził na rynek obecną generację modelu Micra, wersje z przekładnią automatyczną stanowiły 12% ogólnej sprzedaży w segmencie. Szacuje się, że w 2020 roku odsetek ten wzrośnie dwukrotnie, a w 2022 roku osiągnie ponad 30%.

 

Xtronic to zaawansowana przekładnia bezstopniowa (CVT). Zastosowana w niej technologia Dostep zapewnia wyższą kulturę przeniesienia napędu oraz lepsze wrażenia z jazdy w porównaniu z konwencjonalnymi przekładniami tego typu. Jest to zauważalne zwłaszcza przy dynamicznym operowaniu pedałem przyspieszenia. Technologia D-step pozwala zarówno na szybsze redukcje przełożenia, jak i obniżenie zużycia paliwa.

 

Micra z przekładnią Xtronic doskonale sprawdza się w intensywnym ruchu miejskim dzięki wyjątkowej poręczności. Płynne działanie przekładni zapewnia bardzo przyjemną i odprężającą jazdę, co można docenić szczególnie w trakcie jazdy wymagającej częstego zatrzymywania się i ruszania.

 

Pod kątem mechanicznym zestawiony z przekładnią Xtronic silnik nie różni się niczym od jednostki IG-T 100 KM z manualną skrzynią biegów, zatem udoskonalenia techniczne są takie same, jak te opisane wyżej.

 

Parametry silnika

 

Silnik

Skrzynia biegów

Moc maksymalna (KM)

Maksymalny moment obrotowy
(Nm)

Emisja CO2 (g/km)
wg WLTP

Zużycie paliwa (l/100km)
wg WLTP

1,0 l benzynowy

3-cylindrowy
Xtronic

100

przy 5000 obr./min

144

przy 2000 obr./min

142–149

6,3–6,7

 

1,0 DIG-T 117 KM, manualna skrzynia biegów

 

Nową flagową wersję Micry napędza 1-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy DIG-T o mocy 117 KM, zestawiony z 6-biegową skrzynią manualną o nieco bardziej sportowej charakterystyce.

 

Nie jest to zmodyfikowana i wzmocniona wersja 100-konnej jednostki IG-T, ale zupełnie inna konstrukcja. Powstała w ramach sojuszu Renault-Nissan-Mitsubishi we współpracy z koncernem Daimler, wraz z 1,3-litrowym silnikiem benzynowym wprowadzonym niedawno do oferty crossovera Nissan Qashqai.

 

Silnik DIG-T o mocy 117 KM — również trzycylindrowy — został zaprojektowany z myślą o klientach preferujących bardziej dynamiczny styl jazdy. Maksymalny moment obrotowy o wartości 180 Nm można chwilowo zwiększyć o dodatkowe 20 Nm dzięki funkcji overboost.

 

Porównując obie nowe jednostki — 100-konną i 117-konną — ta druga zapewnia o wiele lepsze przyspieszenie, również w wyższych zakresach obrotów. Oczywiście silniki różnią się także mocą, ale też momentem obrotowym i prędkością obrotową, przy której dostępna jest maksymalna moc (180 Nm przy 1750 obr./min w przypadku jednostki 117-konnej i 160 Nm przy 2750 Nm w wersji 100-konnej). W efekcie silnik 117-konny rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,9 sekundy, czyli o całą sekundę szybciej niż jednostka 100-konna z manualną skrzynią biegów (10,9 sekundy).

 

Różnice nie ograniczają się do samego silnika: samochód z jednostką o mocy 117 KM jest bardziej dynamiczny na drodze także dzięki licznym zmianom konstrukcji.

 

Wersje wyposażone w ten silnik mają obniżone zawieszenie (-10 mm), które zostało również specjalnie zestrojone pod kątem tej modyfikacji. Układ kierowniczy także działa tu inaczej —zębatkowa przekładnia kierownicza pracuje lżej i wydajniej, przez co pojazd stał się zauważalnie przyjemniejszy w prowadzeniu.

 

Micra z tym zespołem napędowym przyciąga uwagę nową chromowaną końcówką rury wydechowej oraz 17-calowymi kołami ze stopów metali lekkich (we wszystkich wersjach wyposażenia oferowanych z tym silnikiem).

 

Parametry silnika

 

Silnik

Skrzynia biegów

Moc maksymalna (KM)

Maksymalny moment obrotowy
(Nm)

Emisja CO2 (g/km)
wg WLTP

Zużycie paliwa (l/100km)
wg WLTP

1,0 l benzynowy

3-cylindrowy
6MT

117

przy 5250 obr./min

180

przy 1750 obr./min

(+20 Nm z overboost)

133

5,9

 

W nowej jednostce napędowej DIG-T 117 KM zastosowano szereg innowacji technicznych, zapewniających dynamiczne osiągi przy niskim zużyciu paliwa i poziomie emisji CO2. Są to:

 

Głowica silnika o przekroju trójkątnym: dla silnika benzynowego o pojemności 1,0 l technologię tę zastosowano po raz pierwszy na świecie. To innowacyjne rozwiązanie zmniejsza rozmiar i masę silnika.

 

Powłoka gładzi cylindrów: dla silnika benzynowego o pojemności 1,0 l technologię tę zastosowano po raz pierwszy na świecie. Powłoka gładzi cylindra została opracowana dla supersamochodu Nissana, modelu GT-R, i już wcześniej stosowano ją w jednostkach napędowych innych modeli sojuszu Renault-Nissan-Mitsubishi, w tym w silniku benzynowym o pojemności 1,3 litra niedawno wprowadzonym do oferty crossovera Nissana Qashqai. Zmniejszając tarcie współpracy tłoka z cylindrem, powłoka ta poprawia gospodarkę cieplną i proces spalania, a także pozwala obniżyć masę silnika, a w konsekwencji zmniejszyć zużycie paliwa i poziom emisji CO2.

 

Centralnie usytuowany wtryskiwacz: podobnie jak w niedawno wprowadzonym na rynek silniku benzynowym o pojemności 1,3 litra, dostępnym w Nissanie Qashqai, nowa jednostka w modelu Micra ma wtryskiwacz zamontowany centralnie w komorze spalania. Lepiej ukierunkowany wtrysk paliwa zapobiega osadzaniu się paliwa na zaworach i świecach, co poprawia parametry emisji spalin. Paliwo dostarczane jest pod ciśnieniem 250 barów za pomocą pompy wysokociśnieniowej.

 

Turbosprężarka z elektronicznie sterowanym zaworem kontrolującym ciśnienie doładowania: technologia ta zapewnia większą kontrolę nad turbosprężarką, maksymalizując reakcje silnika i jego wydajność.

 

Elektryczne sterowanie turbosprężarki: zapewnia szybką i precyzyjną odpowiedź turbosprężarki, poprawiając charakterystykę mocy silnika.

 

Układ zmiany chwili otwarcia zaworów dolotowych i wylotowych: zoptymalizowane sterowanie maksymalizuje osiągi i zmniejsza emisję spalin.

 

Filtr cząstek stałych silnika benzynowego (GPF): obecnie obowiązkowy element wszystkich silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Filtr GPF zapewnia zgodność z przepisami dotyczącymi emisji spalin.

 

Podsumowanie nowej oferty silników

 

Trzy nowe turbodoładowane silniki benzynowe w ofercie Nissana Micra są najnowszym osiągnięciem techniki. Zaprojektowano je, aby zaoferować klientom optymalną mieszankę osiągów i efektywności, pozwalającą ograniczyć do minimum koszty eksploatacji pojazdu. Wszystkie mają bardzo konkurencyjne parametry w stosunku do kluczowych modeli w segmencie B.

 

Silnik

Skrzynia biegów

Moc maksymalna (KM)

Maksymalny moment obrotowy
(Nm)

Emisja CO2 (g/km)
wg WLTP

Zużycie paliwa (l/100km)
wg WLTP

1,0 l benzynowy

3-cylindrowy
5MT

100

przy 5000 obr./min

160

przy 2750 obr./min

123–133

5,5–5,9

1,0 l benzynowy

3-cylindrowy
Xtronic

100

przy 5000 obr./min

144

przy 2000 obr./min

142–149

6,3–6,7

1,0 l benzynowy

3-cylindrowy
6MT

117

przy 5250 obr./min

180

przy 1750 obr./min

(+20 Nm z overboost)

133

5,9

 

Nowe jednostki napędowe dla modelu Micra uzupełniają dotychczasową ofertę, czyli 1,0-litrowy wolnossący silnik benzynowy o mocy 71 KM.

 

Nowy Nissan Micra N-Sport

 

Nissan Micra N-Sport to nowa wersja specjalna na 2019 rok, wykorzystująca dwa ważne atuty modelu: stylistykę podkreślającą dynamiczne osiągi oraz charakter pojazdu zapewniający niezrównaną przyjemność z jazdy. Model jest pozycjonowany w samym sercu kategorii „warm hatch” w segmencie B, do którego należą takie samochody jak Ford Fiesta ST Line, VW Polo R-Line, Peugeot 208 GT Line i SEAT Ibiza FR.

 

W wyróżnianiu się na drodze pomagają atrakcyjne elementy stylistyczne:

 

MODYFIKACJE NADWOZIA

 

  • Wykończenie obręczy kół wykonanych ze stopów metali lekkich oraz nakładki lusterek bocznych stylizowane na włókno węglowe

  • Błyszczące czarne listwy boczne oraz listwy na przednim i tylnym zderzaku

  • Emblemat N-Sport z tyłu pojazdu

  • Przyciemniane tylne szyby

  • Halogenowe przednie światła przeciwmgłowe

  • 17” felgi ze stopów metali lekkich

 

MC

 

MODYFIKACJE WNĘTRZA

 

  • Tapicerka z połączenia skóry i alcantary

  • Białe oprawy nawiewów

  • Podłokietnik z przodu

  • Czarna podsufitka

  • Dywaniki ze specjalnym „sportowym” wzorem

  • Kamera cofania i tylne czujniki parkowania

  • I-Key (zdalne odblokowanie drzwi i przycisk uruchamiania silnika)

 

Wyposażenie opcjonalne obejmuje pakiet zimowy (podgrzewane przednie fotele i lusterka boczne) oraz reflektory i światła przeciwmgłowe w technologii LED.

 

Nowy Nissan Micra N-Sport jest dostępny z wszystkimi trzema nowymi silnikami – 1,0 l IG-T 100 KM z przekładnią manualną lub automatyczną Xtronic oraz DIG-T 117 KM z przekładnią manualną. Model jest oferowany w czterech wyrazistych kolorach nadwozia: czerwonym Passion, białym Solid, grafitowym Gunmetal i czarnym Enigma.

 

To druga seria specjalna piątej generacji modelu Micra, po popularnej wersji Micra BOSE Personal Edition, która weszła na rynek we wrześniu 2017 roku.

 

MC

 

Nissan Micra: sukces pięciu generacji

 

Od czasu premiery Nissana Micra piątej generacji podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w 2016 roku, model ten często pojawiał się na pierwszych stronach prasy motoryzacyjnej. Media pokochały jego ekspresyjną stylistykę, nowoczesne wnętrze i zaawansowane technologie wspomagające kierowcę. W ciągu kilku tygodni znalazł się wśród siedmiu pretendentów do tytułu Europejskiego Samochodu Roku 2017.

 

Micra cieszy się popularnością również wśród klientów, którzy pokochali nietuzinkowy kształt nadwozia, dwukolorowe wnętrze wykonane z przyjemnych w dotyku materiałów, kompleksowe możliwości personalizacji oraz osiągi.

 

Docenili też bogate wyposażenie nowego modelu Micra, a w szczególności technologie inteligentnej mobilności Nissana, takie jak inteligentny system interwencji przy niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu czy inteligentny system hamowania awaryjnego z funkcją rozpoznawania pieszych. Dane niezależnej organizacji Reevoo pokazują, że zadowolenie klientów z użytkowania Nissana Micra wynosi średnio 8,9/10.

 

Każdy Nissan Micra ma bogate wyposażenie standardowe, w tym inteligentny system hamowania awaryjnego, system aktywnej kontroli toru jazdy, ogranicznik prędkości, klimatyzację, trzy mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX (w tym jedno na przednim fotelu pasażera), system wspomagania ruszania pod górę oraz system monitorowania ciśnienia w oponach.

 

W wersji Acenta oferowanych jest wiele dodatkowych elementów stylistyki i technologii, w tym system Display Audio obsługujący aplikacje Apple CarPlay i Android Auto, tempomat oraz 5-calowy wyświetlacz TFT pomiędzy wskaźnikami.

 

Wyposażenie w wersji N-Connecta obejmuje 16-calowe obręcze ze stopów metali lekkich, przyciemniane szyby, automatyczną klimatyzację, przednie reflektory przeciwmgłowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, tylne czujniki parkowania oraz dyskretne oświetlenie wnętrza.

 

Najwyższa wersja Nissana Micra, Tekna, obejmuje 16-calowe obręcze ze stopów metali lekkich wykończone szlifem diamentowym, system inteligentnego kluczyka, podgrzewane przednie fotele, tylną kamerę ułatwiającą parkowanie oraz system audio BOSE Personal z głośnikami w zagłówku kierowcy.



Źródło: Nissan

 Pisaliśmy również
» Nissan Micra jest teraz dostępny w promocyjnej cenie!
» Nissan dostarcza system zrównoważonej energii dla szkoły w RPA, aby zwiększyć jej niezależność

Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:

Nowa Micra N-Sport:
w lewo
Micra 2019 N-sport
© Nissan
Micra 2019 N-sport
© Nissan
Micra 2019 N-sport
© Nissan
Micra 2019 N-sport
© Nissan
Micra 2019 N-sport
© Nissan
Micra 2019 N-sport
© Nissan
w prawo
 Inne artykuły
» Ford zdobywcą nagrody: Flotowy Lider Innowacyjności 2019-04-18
  Praktyczna Akademia Ford Podczas targowo-networkingowej konferencji o nazwie Flotowe Trendy 2019, Ford Polska otrzymał nagrodę „Flotowy Lider Innowacyjności” za projekt Praktyczna Akademia Forda.... więcej »

» World Luxury Car w tym roku dla Audi A7 2019-04-18
  Audi A7 2019 Audi A7 Sportback zostało ogłoszone najbardziej luksusowym samochodem roku 2019 na świecie – „2019 World Luxury Car”. Audi A7 Sportback to już drugi model spod znaku czterech pierścieni, który zabiera ze sobą tę nagrodę do domu. W roku ubiegł... więcej »

» Zielona przyszłość Forda 2019-04-18
  Ford Hybrid Ford EV BEV Podczas konferencji o nazwie „Go Electric”, która odbyła się 2 kwietnia w Amsterdamie Ford zaprezentował nową, zelektryfikowaną linię pojazdów. Będą one oznaczane emblematem Ford Hybrid, a do napędu zostaną wykorzystane zaawansowane hybrydowe układ... więcej »

» Audi S5 teraz z TDI pod maską! 2019-04-18
  Audi S5 2019 Po raz pierwszy w historii modelu, Audi S5 (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 6,2; łączna emisja CO2 w g/km: 163 – 161 g/km) ma pod maska mocnego Diesla V6. Silnik 3.0 TDI, zarówno w wersji S5 Coupé, jak i w wersji S5 Sportback, wytwarza 255 kW (347 KM) ... więcej »

» Wczoraj i dziś ‒ 50 lat motoryzacji w liczbach 2019-04-18
  SEAT 50 lat motoryzacji w liczbach W ciągu ostatnich dziesięcioleci przemysł samochodowy niewiarygodnie się rozwinął. Ewolucja objęła procesy projektowania, produkcji oraz dystrybucji pojazdów, które zostały znacznie usprawnione. Ta sama liczba samochodów, która kiedyś była produkowana przez ca... więcej »

» Ford Mustang po raz czwarty z rzędu z tytułem najlepiej sprzedającego się sportowego coupe na świecie! 2019-04-17
  Nowy Ford Mustang Ford obchodzi w tym roku 55-lecie wprowadzenia na rynek Mustanga. Dobra wiadomość dla fanów tego modelu jest taka, że już czwarty rok z rzędu jest to najlepiej sprzedające się sportowe coupé na świecie. ... więcej »

» Jak polskie miasta wpierają elektromobilność? 2019-04-17
  Renault ZOE 2018 CARSHARING Cisza i dobra jakość powietrza – tego brakuje mieszkańcom wielu polskich miast. W odpowiedzi na ten problem coraz więcej samorządów promuje elektromobilność, ponieważ pojazdy elektryczne zapewniają transport bez emisji spalin i hałasu silnika. Udostępnie... więcej »

» Masz zabytkowego Citroena? To ostatni moment, by zgłosić go do udziału w ZLOCIE STULECIA! 2019-04-17
  c3 origins Fani marki mają czas tylko do 30 kwietnia, żeby zgłosić zabytkowe modele Citroëna do Zlotu Stulecia (Le Rassemblement du Siècle). Impreza będzie kulminacyjnym punktem obchodów Stulecia Marki. Tego lata do historycznego ośrodka badawczego marki w La Ferté-... więcej »

» Już niebawem IV Zlot Mitsubishi! 2019-04-17
  Nadchodzi III Zlot Mitsubishi Ruszyły zapisy na IV Zlot Mitsubishi– coroczne, wielkie święto miłośników marki spod znaku Trzech Diamentów – które odbędzie się między 31 maja a 2 czerwca w Mrągowie. Na uczestników czekają 3 emocjonujące i przepiękne widokowo trasy z licznymi zad... więcej »

» Nissan Micra jest teraz dostępny w promocyjnej cenie! 2019-04-16
  Micra 2019 N-sport Nissan Micra, dzięki odważnej stylistyce, nowoczesnemu wnętrzu wykończonemu materiałami wysokiej jakości, licznym innowacyjnym technologiom oraz wyjątkowym parametrom jezdnym, jest ciekawą propozycją dla miłośników indywidualnego stylu. Piąta, rewolucyjna gene... więcej »

» Kluczowa rola Chin w strategii elektromobilności Volkswagena 2019-04-16
  ID. ROOMZZ Chiny odegrają główną rolę w globalnym procesie transformacji koncernu Volkswagen. Jeszcze w tym roku oferta pojazdów z zelektryfikowanymi układami napędowymi zostanie zdecydowanie poszerzona. Do 2028 roku ponad połowa z 22 milionów planowanych aut elektryczny... więcej »

» Rekord dostaw pojazdów marki Volkswagen Samochody Użytkowe w pierwszym kwartale 2019 roku 2019-04-16
  25 lat Volkswagen Poznan 2019 rok rozpoczął się dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe prawie dziesięcioprocentowym wzrostem dostaw w pierwszym kwartale. Na świecie sprzedano 125.600 lekkich samochodów dostawczych. Członek zarządu ds. Sprzedaży i marketingu Heinz-Jürgen Löw powiedzia... więcej »

» Powrót do przyszłości w Audi museum mobile 2019-04-16
  Audi museum mobile Trzynaście pojazdów studyjnych i prototypów oraz trzy motocykle wyznaczające historię AUDI AG, znalazło się na nowej wystawie w Audi museum mobile w Ingolstadt. Zgodnie z tytułem wystawy „Powrót do przyszłości”, zobaczyć tam można unikalne, rzadko ... więcej »

» Światowa premiera modelu ID. ROOMZZ w Szanghaju 2019-04-16
  ID. ROOMZZ Podczas „Brand SUV Night” odbywającej się w przededniu wystawy Auto Shanghai Volkswagen zaprezentował najnowszego członka rodziny ID. – model ID. ROOMZZ. Jest to elektryczny, a więc bezemisyjny SUV, którego nadwozie ma długość niemal pięciu m... więcej »

» Hubert Niedzielski objął stanowisko Kierownika ds. PR marki Volkswagen w Polsce 2019-04-16
  Hubert Niedzielski Wczoraj stanowisko Kierownika ds. PR marki Volkswagen objął Hubert Niedzielski, który dla Volkswagen Group Polska pracuje od 2015 roku. Wcześniej zajmował stanowisko Product Managera, a ostatnio Specjalisty ds. Komunikacji w zespole PR marki SKODA. Tomasz Tond... więcej »

» Ciężko wywalczone punkty dla Lucasa di Grassi w Rzymie 2019-04-15
  Audi Formula E Kierowca Audi Lucas di Grassi, ciężko wywalczył siódmą pozycję na mecie wyścigu Formuły E w Rzymie i zdobył w ten sposób kluczowe dla dalszej walki o mistrzowski tytuł punkty. Jego kolega z zespołu Daniel Abt, po raz pierwszy w tym sezonie zakończył zmagania b... więcej »

» Neurony i tętnice aut, czyli SEAT Ateca i jego 2 kilometry przewodów 2019-04-15
  Seat Ateca 2 kilometry, Ateca neurony przewody Każdy egzemplarz SEAT-a Ateca to złożony układ przewodów o długości ponad 2,2 km, działający jak układ nerwowy i krążeniowy w mechanicznym organizmie. Zaawansowane systemy elektroniczne w pojeździe współpracują ze sobą, reagując w ułamku sekundy na każdy sygna... więcej »

» 100-lecie Citroena na blogu 2019-04-15
  c3 origins Dzieje Citroëna to 100 lat niezwykłych wydarzeń, odważnych pomysłów, pionierskich rozwiązań i nietuzinkowych osobowości. Z okazji setnego jubileuszu marki przygotowaliśmy blog, na którym w ciekawy sposób chcemy przybliżyć historię spod znaku dwóch szewronów.... więcej »

» Mobilność dla megametropolii: Audi AI:ME 2019-04-15
  Audi AI:ME Podczas wystawy Auto Shanghai 2019, Audi prezentuje wizjonerską koncepcję mobilności dla megametropolii przyszłości: pojazd studyjny Audi AI:ME ma kompaktowe rozmiary, przestronne, futurystyczne wnętrze i możliwość zautomatyzowanej jazdy na poziomie 4. Pozwala... więcej »

» Wiosenny przegląd w ASO Mitsubishi za 59 zł! 2019-04-15
  Masuoka prezentuje nowości Mitsubishi w Poznaniu Wraz z nadejściem wiosny klienci polskich autoryzowanych placówek serwisowych Mitsubishi Motors mają możliwość, by za jedyne 59 zł wykonać wiosenny przegląd 35 newralgicznych elementów w swoim pojeździe, co poprawi bezpieczeństwo i komfort podróży. Akcja Przeg... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100
Wyświetlane: 0 - 20 z 21998 rekordów
Warto przeczytać
 

foto © Hyundai


A imię jego… Kona
Najczęściej oglądane
© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |